Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ja ik loop met krukken. Met antislip onderkant, moonboots met stevig profiel, voorzichtig op de niet geveegde sneeuw in een kalm tempo te genieten van de sneeuw.
Eindelijk weer eens winter. Onhandig ja dat wel omdat te voet niet mijn beste kant is en de scootmobiel hier helaas ook niet lekker doorheen komt. Maar geen reden tot mopper de mopper in mijn ogen. En laat me rustig een stukje bewegen graag
Zebrastreep schreef:Dat de complottheorieën over sneeuws ook al lekker in de rondte gaan.
En allemaal mensen die zeuren ik kan niet vliegen naar vakantie, mijn pakket is niet bezorgd en dat de bussen niet rijden.
En steeds wordt er door een stelletje boomers bijgehaald in 19 zoveel toen sneeuwde het pas en reed alles gewoon.
Ja tijden veranderen Gerda.
Zebrastreep schreef:Na vrijdag wordt het hier droog en wat beter. Wel -10 maar goed ik heb warmte stalkleren gekocht dit jaar.
Maar voor alle muggen ect. Wel even goed als dat een keer wel doodvriest deze winter zodat we in de zomer minder muggen hebben.
dus maken we er het beste van en gaan er zelf te voet/slee/rolstoel heen ipv met de autojuval schreef:Paarden staan hier binnen, en ik vrees dat ze voorlopig ook niet naar buiten kunnen. Heel onhandig/sneu.
Schoonmoeder heeft het feestje zaterdag voor haar 80e verjaardag afgezegd. Te gevaarlijk.
Melkrijder zou vandaag moeten komen, maar ik vrees dat dat niet gaat lukken. Betekent dat we de melk van 3 dagen moeten laten weglopen