Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
juval schreef:alles stinkt naar de rook. Ik hoop dat ik op tijd ben geweest met het dichtdoen van alle ramen, maar vrees van niet. En dan verwacht ik ook nog elk moment de mensen voor het puppie..
er zijn minder stressvolle ochtenden.
fjordjes schreef:Ergernis niet het goede woord maar blij dat mijn man per toeval voorbij kwam, 112 heeft gebeld en de boer uit de stal gehaald.
https://www.limburger.nl/regio/venray/l ... 48539.html
Captain schreef:Bellatrix schreef:Ik heb die 2 van mij er gewoon bijgezet hoor.
Hier ook. Ging prima, zeker met kittens.
entless schreef:Oude elektrische fiets van mijn schoonvader verkocht via marktplaats. Oud, maar doet het nog goed.
Alles benoemd in de advertentie en alles op foto. Maar wat een gezeik!
Gister zou ene Fleur komen. Geen Fleur, wel een oudere buitenlandse man die hem voor een fractie van de afgesproken prijs wilde meenemen. Want de fiets is oud.
Jammer voor hem had ik alles in de advertentie benoemd. En is het graag of niet, zeker als je iets koopt onder een ander naam.
Vandaag kwam David. En je raad het al, David was geen David... Zelfde gezeur als gister.
Zielig, geen geld (wel een nieuwe dikke auto en een volle portemonnee)... Tot ik zei "Graag of niet. Alles is benoemd en wij hebben een prijsafspraak. Dan komt vanmiddag iemand anders de fiets kopen."
Binnen 2 tellen was de dikke portemonnee getrokken en kreeg ik de afgesproken prijs.
Het is dat het voor mijn schoonouder is. Je hebt meer gezeik dan dat het waard is.
MarlindeRooz schreef:Net de ramen gelapt en kozijnen etc alles was weer helemaal schoon en fris.
Dikke regenbui hier.