Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:Eigenlijk is het wel flauw hoe groter hoe duurder , je hebt het niet voor het kiezen hoe groot de boel wordt.
Maar dat vindt ik van wel meer dingen waar je als vrouw zijnde niks aan kunt doen maar wel dik voor betaald zoals materialen voor je maandelijkse periode.
purny schreef:En ik kom er net achter dat de beugel van mijn bh is geknakt.
Morgen maar opzoek naar een hunkemoller oid.
Want ik heb natuurlijk geen reserve bh bij me nu
black_kelpie schreef:Of wat dacht je van een bril. Kan ik het helpen dat ik halfblind ben? Kost ook een vermogen bij een flinke sterkte, ook na die sneue vergoeding van de zorgverzekeraar..
black_kelpie schreef:Of wat dacht je van een bril. Kan ik het helpen dat ik halfblind ben? Kost ook een vermogen bij een flinke sterkte, ook na die sneue vergoeding van de zorgverzekeraar..
Lau schreef:Wat dat betreft heb ik dubbel pech grote borsten en een bril…
Vaak zijn de kleinere bh’s echt wel leuker en sexier. Snap echt niet dat een grote cup vaak zo seksloos is.
MoniekJ schreef:Dat ik door mijn depressie weer in het ziekenhuis ben beland. En mij ontzettend eenzaam voel.
xPabloBokt schreef:Ik wil vooral iets comfortabels.
Ik ben het wel zat dat er bij bijna elke middenmoot BH zaak gevraagd word of ik al niet-voorgevormd heb geprobeerd.
Ik vind dat dus 3x niks en ik weet dat er bij de grotere merken (AnnaDiva en de merken in dat assortiment bijvoorbeeld) echt méér dan genoeg keuze is bij voorgevormd.