Show je Vinted koopjes!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-24 00:32

Echt geweldig mooi <3

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-24 09:30

Ellen_ov schreef:
In mijn gewinkel deze nog tegen gekomen. Zooo lief. Wel 50€ en dat vind ik te gek, helemaal deze leeftijd.

[ [url=m/S2VB66.png]Afbeelding[/url] ]

Mooi spul appeltje! Die hoodie met die polo afbeelding, jammer dat die niet past.
Ik vind de maatvoering sowieso beetje onhandig. Blijkbaar werkt Ralph Lauren met maanden/jaren.

Die is echt schattig!

_lautje_

Re: Show je Vinted koopjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-24 15:14

Ohhh die is beeldig ja. Maar snap dat je die prijs beetje te vindt.

Hier net 2 dingen opgehaald waar ik echt heel blij van werd
Burberry trui van merino wol. Maat 6 maar valt klein. Denk eerder als een 4.
En de licht roze ribbroek is van Tartine et Chocolat. Mijn dochter had deze zelf aangewezen op hun website als mooie stoere broek. Broek is nog nieuw.
Trui voor €15. Broek €12,50Afbeelding
Afbeelding

equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-24 15:39

Heel mooi die Burberry trui in het echt. Echt chique. Ik heb gisteren het roze hondje opgehaald nadat die aangeraden werd in dit topic. Hoefde eigenlijk geen hondjes meer maar vind dit toch wel een speciaaltje met die zoete kleur en details onderaan. Dus blij mee.

Afbeelding

En dit beertje voor 10 euro toch maar mee besteld. Lijken mij heerlijk zitten die jurkjes, maar ze moet qua maat bij deze ook nog even wachten tot na de zomer

Afbeelding

Had die gave Stella McCartney jeans met sterren gevonden in de maat van mijn dochter en gekocht. Kan de verkoopster hem niet meer terugvinden, zo balen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-24 01:47

Hier nog een lamswollen trui met klein gerepareerd gaatje op de kop getikt voor €10. Dacht lekker voor op het paard.

Afbeelding

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-24 10:12

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-24 12:20

Staat wel goed in omschrijving denk ik, Italiaanse en Franse omschrijvingen altijd even vragen om op te meten. Bvb Franse 44 is net Nederlandse 40.

Kaplaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 17:05

Ik heb net deze schat opgehaald <3 (misschien niet echt een koopje met €25,-)
Bedankt voor de tartine et chocolat tip! Niet alles van dat merk is mijn smaak, maar ik heb nu dus al twee truien voor mijn dochter en de kwaliteit en de uitstraling is zo mooi!
Afbeelding

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 17:11

Oh mooie dingen komen er voorbij. Die burberry is mooi, toch de bekende kleuren en niet die grote ruit.
En die hondjes truien zijn zo schattig met die onderkant, hier ook echt een favo trui <3
En die Tarte Et Chocolat trui <3

Deze beer kon ik niet laten gaan <3
Afbeelding

Ellen_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 18:32

Die burberry is mooi zeg, sjiek

O.a. dit beertjes setje gekocht, wat zoetig <3 :D
Het is een romper met vestje en boxpakje
Afbeelding

Verder vanallles besteld aan Ralph Lauren kleding voor dochterlief, wat een ontzettend leuke kleding zeg. Nog een eerlijke verkoopster die aangaf dat wat ik bij haar had besteld, helaas een vlek had. Helaas moeten annuleren.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 18:35

Ik heb gisteren 3 cashmere truien, een linnen blouse en een viscose blouse gekocht, 60 euro in totaal. Echt blij mee. Allemaal van dezelfde verkoopster.

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 19:13

Heerlijk die aankopen. Tartine trui is een hele nette prijs hoor. Heel mooi <3.

Weer wat dingen verkocht, dus ik mocht ook weer:

Blouses voor m’n dochter van Morley en Piupiuchick.

Afbeelding

Afbeelding

Coltrui van CarlijnQ voor mn zoon. Ben weg van coltruien voor hem.

Afbeelding

Hij is gek op alles wat met Amerika te maken heeft. Had een Amerika trui van RL en die was te klein. Deze vond ik wat over de top, maar kind blij.

Afbeelding

Converse voor zoon voor de zomer voor erbij. Rood is zijn lievelingskleur. Wil ze voor mijn dochter nog in het wit.

Afbeelding

Mini Rodini van een Bokker overgenomen

Afbeelding

Tinycottons sweater voor mn dochter. Ze had hem als baby al.

Afbeelding

Mijn zoon heeft een Hema poezen knuffel waar hij wild van is. Kocht van iemand een Marmar basic en zag er een dekbed van die poes bij. Dus ook erbij gedaan.

Afbeelding

En nog wat Marmar en Phil & Phae basics op de groei.

Nog wat linkjes.

Heb deze zelf al, maar zo grappig vind ik deze trui.
https://www.vinted.nl/items/4007108487- ... age-45-ans

RL jeans 98 €5
https://www.vinted.nl/items/4005787165-jean-fille

Beren trui 6y. €20
https://www.vinted.nl/items/4006806650- ... lph-lauren

Kirstenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 21:20

Kaplaars schreef:
Ik heb net deze schat opgehaald <3 (misschien niet echt een koopje met €25,-)
Bedankt voor de tartine et chocolat tip! Niet alles van dat merk is mijn smaak, maar ik heb nu dus al twee truien voor mijn dochter en de kwaliteit en de uitstraling is zo mooi!
[ [url=m/gzFAtP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh wauw deze is echt heel leuk! Welke maat is het? Als je dochter hem niet meer past dan wil ik hem wel :D

equitation

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-24 21:29

:D Wat een zoet setje Ellen. Dat snap ik Ethelate, die ziet er nog heel goed uit. Ik vind die blauwe blouse erg mooi Appeltje.

Kwam ook nog paar paardentruien in volwassen maat tegen van Stella McCartney, deel een linkje van de goedkoopste voor de liefhebber: https://www.vinted.nl/items/2905798819- ... -printemps maar zijn er nog meer te vinden.

Zag ook dat de Italiaanse dames zich gewoon in de kinderlijn in maatje 164/14 jaar persen. Vind ik wel geestig o.a. de sterrenjeans. Stond wel mooi bij de dame. Valt voor hun als een S schrijven ze. Denk niet dat ik het hoef te proberen haha.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-24 22:11

Dat is een mooie prijs hoor voor die tartine trui! Hier hebben we hem ook en ze zijn nieuw echt duur met die liberty print.
Ik heb hier het bijbehorende broekje erbij. Donkerblauw linnen met wit bloemen er op geborduurd bij de zakken. Echt beeldschoon als combinatie.
Hij is er ook als short.
Afbeelding
Tartine kan soms wat over klassiek zijn. Maar vaak ook weer echt wel sportief met klassieke touch. Juist deze liberty truien vind ik echt heerlijk. En idd e kwaliteit is echt buitengewoon.

Ik vind hem niet over The top hoor die stars and stripes trui appel!

En een heel zoet RL boxpakje <3

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-24 06:28

Ik vind die dekbed leuk zeg, wat gaaf

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 01:15

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 07:39

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 09:48

Idd, denk dat je er zo wel meer vind, zijn wat oubollig

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 09:50

upendo schreef:
Mo_86 schreef:
Deze kwam ik net tegen, super koopje als het je maat is:

https://www.vinted.nl/items/3999860107- ... laarzen-39

Valt tegen hoor, niemand wil nog rijlaarzen zonder rits. :P

Maakt t toch niet minder een koopje? Gooi er een rits in, en je hebt voor minder dan 100 euro prima leren laarzen.

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 09:58

_San87_ schreef:
upendo schreef:
Valt tegen hoor, niemand wil nog rijlaarzen zonder rits. :P

Maakt t toch niet minder een koopje? Gooi er een rits in, en je hebt voor minder dan 100 euro prima leren laarzen.

Een set aanwezige ritsen vervangen ben je vaak al zeker €50-60 kwijt. Ritsen plaatsen in laarzen die deze nog niet hebben zal duurder zijn.

Daarnaast zijn dat type laarzen niet echt gemaakt voor ritsen. De enkel is veel breder en als de laars gaat zakken door de aanwezige ruimte (vroeger hoorde dit type laarzen immers in te zakken) dan gaat ook je rits hobbelen en daardoor sneller stuk.

Oftewel... Als je ze niet zonder ritsen wilt kan je beter direct laarzen met rits kopen. Dat is goedkoper op de lange termijn ;)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 10:00

mavantos schreef:
_San87_ schreef:

Een set aanwezige ritsen vervangen ben je vaak al zeker €50-60 kwijt. Ritsen plaatsen in laarzen die deze nog niet hebben zal duurder zijn.

Daarnaast zijn dat type laarzen niet echt gemaakt voor ritsen. De enkel is veel breder en als de laars gaat zakken door de aanwezige ruimte (vroeger hoorde dit type laarzen immers in te zakken) dan gaat ook je rits hobbelen en daardoor sneller stuk.

Oftewel... Als je ze niet zonder ritsen wilt kan je beter direct laarzen met rits kopen. Dat is goedkoper op de lange termijn ;)

Is dat echt zo prijzig? Ik heb in mijn Cavallo's zonder rits, ritsen laten zetten en dat was 25 euro per laars :=.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 10:02

Ik heb in zulke laarzen ook gewoon ritsen laten zetten vroeger hoor. Bij goede schoenmaker was dat geen enkel probleem. Was ook niet zo duur?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 10:05

Die kosten zijn wel flink gestegen :D die mensen hebben ook te maken met inflatie hè. En tekort aan mensen voor het ambacht überhaupt.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-01-24 10:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-24 10:05

Zou ook niet meer van die kachelpijpen willen, is echt lang geleden dat we met zulke laarzen reden