Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xPabloBokt schreef:Dus alles wat ik als optie heb is gewoon poedersuiker. Het is heupprothese met alle beperkingen van dien en over twintig jaar revisie wat je eigenlijk op je 45e niet moet willen, of blijven lopen met deze pijnklachten tot het echt niet meer gaat en dan voor een prothese gaan.
Gewoon nooit meer pijnvrij naar de stad met vriendinnen, naar een pretpark, op vakantie..
Ik zie het even niet meer zitten
xPabloBokt schreef:Ik wist sinds begin december dat er dysplasie zat. Loop al acht jaar met pijnklachten, vorige huisarts heeft hier niet adequaat op gereageerd (ben drie keer geweest met deze pijnklachten) waardoor het lekker al die tijd heeft kunnen slijten. Heupdysplasie zit er waarschijnlijk sowieso al van kleins af aan maar is dan ook over het hoofd gezien door het consultatiebureau.
Had wel verwacht onder het mes te moeten maar niet verwacht te horen te krijgen dat er letterlijk niks anders meer kan dan een volledige kunstheup. Mijn heupkop staat te steil op mijn heupkom waardoor hij eruit loopt aan de bovenkant. Er is al slijtage en cystevorming te zien op de röntgenfoto's. Als het niet zo lang had kunnen slijten waren er wellicht nog andere ingrepen mogelijk.. maar volgens de orthopedisch chirurg is dit alles wat nog gedaan kan worden. Maar ze raadt wel af direct voor een kunstheup te gaan omdat ik dan sowieso over 20 jaar revisie moet. En 20 jaar daarna weer.. en dan krijg je gezeik met littekenweefsel, minder bot om mee te werken etc. etc.
Dus alles wat ik als optie heb is gewoon poedersuiker. Het is heupprothese met alle beperkingen van dien en over twintig jaar revisie wat je eigenlijk op je 45e niet moet willen, of blijven lopen met deze pijnklachten tot het echt niet meer gaat en dan voor een prothese gaan.
Gewoon nooit meer pijnvrij naar de stad met vriendinnen, naar een pretpark, op vakantie..
Ik zie het even niet meer zitten
xPabloBokt schreef:Ik had al wel overwogen er eentje te huren bij de Efteling zondag, maar het is idd nog wel even een drempel
xPabloBokt schreef:Ja dat klopt
Ik wil dan nog wel gewoon in de rij gaan staan enzo. En hem pas gebruiken als het nodig is. Maar ik denk dat ik het toch maar moet doen..
xPabloBokt schreef:Ja dat klopt
Ik wil dan nog wel gewoon in de rij gaan staan enzo. En hem pas gebruiken als het nodig is. Maar ik denk dat ik het toch maar moet doen..
hagelslag schreef:Zei iemand regen?
Buurman komt van t weekeind de grond lostrekken zodat het water weer wegzakt direct.
Maar jezus... Blubberbende
[ [url=m/X6Lp5c.jpg]Afbeelding[/url] ]
CalipsoLover schreef:Dat ik even geen kant weet met mijn emotie... Ik kan normaal wel goed rationaliseren, dat heb ik de voorbije tijd ook gedaan maar nu komt het weer even in een golf over me heen. Relatie is na 2,5 jaar gedaan sinds twee weken en we hebben sindsdien ook 0 contact gehad. Ik voel me gewoon zo poedersuiker, ik had gehoopt nog een berichtje te krijgen voor nieuwjaar maar dat zat er niet in.