Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tancreda4 schreef:Bieder: Wat wil je er minimaal voor hebben?
Ik: ik wil er iig 40 voor hebben.
Bieder: 15E kan ik u wel geven.
Echt
hagelslag schreef:Laatst een miskoop gedaan.
Dus uiteindelijk zelf weer gratis op marktplaats gezet.
Puur ivm ruimte gebrek
Iemand heeft het opgehaald...
En nu heeft ze het dus weer tekoop gezet voor een bepaald bedrag![]()
Was voor een vriendin zei ze die het niet breed had.
Klein beetje jammer....
Maarja, dan had ik er maar geld voor moeten vragen![]()
Kirrietje schreef:Je had nummer 1 dan ook nog wel de optie kunnen geven voor aanbetalen?
Maar ik snap indd dat je liever hebt dat er meteen betaald wordt en dan alsnog voor nummer 2 gaat. Dat is gewoon het risico dat nummer 1 neemt want hoe vaak iets niet wordt opgehaald of alsnog wordt afgezegd is echt belachelijk
Paardjes83 schreef:Kirrietje schreef:Je had nummer 1 dan ook nog wel de optie kunnen geven voor aanbetalen?
Maar ik snap indd dat je liever hebt dat er meteen betaald wordt en dan alsnog voor nummer 2 gaat. Dat is gewoon het risico dat nummer 1 neemt want hoe vaak iets niet wordt opgehaald of alsnog wordt afgezegd is echt belachelijk
Ik heb een keer zoiets raars gehad met aanbetalen. Man betaalde aan dus ik dacht mooi verkocht hij bood het zelf aan.
Vervolgens probeer ik drie maanden een afspraak te plannen, maar elke keer reageerde die dan niet. Of hij vroeg erna ik reageren geen reactie meer.
Ik heb het geld teruggestort was er zo klaar mee
kiki1976 schreef:Ben benieuwd, een lading op mp aan het zetten en moet nog veel meer bij.
Wegens het stoppen met de webwinkel.
Hopelijk verloopt het soepel.... had het eerder als complete partij erop gezet. Maar toen echt alleen fantasie bieders
kiki1976 schreef:Ben benieuwd, een lading op mp aan het zetten en moet nog veel meer bij.
Wegens het stoppen met de webwinkel.
Hopelijk verloopt het soepel.... had het eerder als complete partij erop gezet. Maar toen echt alleen fantasie bieders