Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zertab

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 23:12

Aah kitten <3

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 23:16

Wat een leuke kitten. <3

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 23:26

Ik gebruik zelf trouwens weinig make-up.
1x in de zoveel tijd laat ik mijn wimpers en wenkbrauwen verven en oogschaduw doe ik alleen met een verjaardag of uit eten op dus nauwelijks

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 23:28

Ik pak wel even een fictieve superheld. Dat is voor mij echt Olaf van Frozen.. ik hou van hem! Ik zit trouwens niet bij een fanclub en ik heb er ook geen spullen van. Dit hoeft van mij ook niet. :D Maar ik vind hem wel super leuk !

Make-up gebruik ik ook. Ik heb wel vaste merken! Behalve van oogschaduw, dan heb ik van alles.

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 00:20

Ik las iets over sporten; ik rijd 5 dagen per week gemiddeld paard en 2/3 keer in de week in de sportschool. Al is het nu met een baby wel weer even zoeken naar ritme :')

Favoriete superheld.. dat wisselt per keer haha.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 00:35

Sporten… naast paardrijden doe ik aan Zumba (ik geef les), paaldansen (minder dan ik zou willen), ik wandel veel met de honden, ik volg af en toe een lesje Strong Nation (mag ik ook les in geven, maar te weinig belangstelling in deze regio)…. En ik doe ook wel eens aan denksport :))

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 04:55

Mijn superhelden zijn Mijn vriend die de boel draaiende hield toen ik in het ziekenhuis lag,en ons zoontje Silvan, geboren op 3-10 ( en meteen ook de reden dat ik in het ziekenhuis lag)

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 08:35

Urbanus schreef:
maar ook trots op mijn vriendin die wel is overleden.

Zij wordt nog steeds enorm gemist! Ze was zo'n heerlijk, fijn en lief mens <3

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 08:46

Aaaah die kitten, superlief!

Hier een beetje een hectische periode gehad. Ik ben na de zomervakantie met een nieuwe baan begonnen, maar helaas bevalt het me totaal niet. Gesolliciteerd op echt een zeer gave functie, gesprek gehad toen door omstandigheden bij hen 5 weken moeten wachten op een reactie. Helaas hebben ze toch voor een interne kandidaat gekozen. Ondertussen verder gezocht en een nieuwe baan gevonden. Op vrijdag gesprek gehad, maandag 31 oktober telefonisch contact gehad dat ik de baan graag wil (zij hadden na het gesprek al gezegd dat ze me willen aannemen). Toen gelijk door naar mijn huidige baan om ontslag in te dienen. Zo was alles voor 1 november geregeld en ging mijn opzegtermijn gelijk in. Maar dus heel blij met mijn nieuwe baan! *\o/*

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 08:51

Gefeliciteerd Flying angel!
Dat is goed nieuws.

De kitten <3
Ze zien er altijd zo schattig uit.

Wat fijn Kaatastrof dat er iemand met je mee gaat!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 09:05

AfricanLady schreef:
Ik gebruik zelf trouwens weinig make-up.
1x in de zoveel tijd laat ik mijn wimpers en wenkbrauwen verven en oogschaduw doe ik alleen met een verjaardag of uit eten op dus nauwelijks

Ik alleen als ik ga werken en van een specifiek merk…
Zoals m’n dochter zegt: moet jij glitter op je ogen van je baas?

Lieve Santa
Ik zal straks foto’s maken van onze inrichting.
We hadden altijd alles okergeel maar net gewisseld naar donkerblauw :)

Mijn schoenmaat is 41
Maar liever geen sloffen, ik heb net een paar weken geleden van die lelijke 100% wol gekocht…

De rest van de vragen weet ik niet meer, kom ik op terug :)

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 09:17

Gefeliciteerd met je nieuwe baan, wat ga je doen?

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 09:47

Ik word docent AVO in het praktijkonderwijs! :)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 09:50

Ik zag weer een leuke vraag voorbij komen :D Momenteel ben ik weer even druk met werk dus vandaar dat ik wat stiller ben :)

Citaat:
In de breedste zin van het woord: Wie is je favoriete superheld en waarom

Mijn ouders. Die gaan door het vuur voor mij en hebben ook in het verleden altijd voor mij gevochten.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 09:52

Flying_Angel schreef:

Dat lijkt mij een heel toffe baan! Veel plezier, hopelijk bevalt het beter dan je huidige baan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 10:16

Flying_Angel schreef:

Gefeliciteerd, super leuk!!

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 10:32

Balen jorex van je hand.

Kaatstrof jij ook een dikke knuffel.

Flying angel gefeliciteerd!

Ah die kitten <3

Tancreda. Nee joh wat ontiegelijk balen :(

Ik weet hier evt nog een top mocht mijn Santa het niet weten.
Lontjes :D

Deze zuunigert hergebruikt oud kaarsvet :o

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 10:41

Flying high west een leuke nieuwe uitdaging! Veel plezier bij je nieuwe baan.

Ah kitten is wel erg leuk!

Mijn superheld is mijn vader Y;( mis hem nog elke dag.

Even fictief gesproken ik ben een groot fan van The flash en supergirl niet zozeer hun krachten maar het manier hoe hun een dubbel leven kunnen leiden. Ik heb soms het gevoel dat ik een dubbel leven leidt door vrolijker te doen dan ik soms ben maar dat gaat mij niet altijd makkelijk af.

Vandaag ga ik lekker met de lootje aan de gang even wat shoppen en een plan maken !

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 14:08

Stomme auto correct flying angel natuurlijk!

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 14:10

Superheld vind ik een wat heftige omschrijving, ik heb geen super held en ben ook niet perse mega fan van iets of iemand.

Ik waardeer de mensen die dichtbij me staan enorm, maar om ze nou superhelden te noemen...

Make-up draag ik niet veel, vaak alleen mascara. Nagellak heb ik ook niet vaak op, maar een subtiel kleurtje is welkom. Heb ook niet heel vaak sieraden om, kan qua oorbellen ook niet tegen alles, eigenlijk alleen zilver en dat is wellicht wat buiten budget voor santa.

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 14:22

Makeup ben ik enorm kieskeurig in, hahaha. Qua superhelden, tja... Dat vind ik echt een lastige vraag. Op het moment heb ik ook niet echt iemand om dat aan toe te wijzen denk ik.

Ik draag zilveren oorbellen, liefst niet te opzichtig. Ik haal zelf alles bij wiezewasjes vandaan. Qua nagellak heb ik acrylnagels dus daar heb je niet zo heel veel aan.

Ik ben niet zo goed in puzzelen voor de hint. Vind het wel heel leuk maar ik kan niet beloven dat het snel opgelost is hahaha.

Overigens heb ik een killing tentamenweek dus ben eventjes wat meer afwezig, sorry lootje Y;(

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 14:40

Makeup is vaak een mascaraatje en verder niet. Nagels laat ik doen bij een salon. Ik draag geen oorbellen, gaatjes zijn al jaren dichtgegroeid.

Mijn superheld is mijn papa <3 ik heb zijn nier inmiddels al 14 jaar en still going strong :D

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 14:58

Ik heb ook geen superheld eigenlijk!

Make-up draag ik wel. Foundation, poeder, oogschaduw (bruintinten), wenkbrauwpoeder en mascara. Qua sieraden draag ik goudkleur!

Bedankt voor de felicitaties! Lief!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 15:38

Lieve Santa ik heb geprobeerd een lijstje te maken met boeken die ik al gelezen heb en tot de conclusie gekomen dat ik beter andersom kan beginnen. Van King ontbreken nog salams lot, misery, The girls who loved tom Gorden, en the little sisters of eluria. :')

Ik hou ook heel veel van soort gelijke schrijvers en Scandinavisch thrillers. De boeken van Samuel Björk vind ik bijvoorbeeld ook erg leuk, ook allemaal gelezen. :) Dus als je denkt dat je een leuk boek kent in die categorie dan is het waarschijnlijk een schot in de roos. :)

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 17:10

Make-up gebruik ik zwart oogpotlood van de kruidvat (eye pencil van Essence) en mascara. Verder eigenlijk niet veel. Als er een feestje is wil ik wel eens wat werk van mezelf maken met een leuke lippenstift... en ik kwam laatste tot de ontdekking dat mijn oogschaduw in de klikt gegaan is. En ik kon mijn kwastje niet meer vinden. Dus als Santa het aandurft dat aan te schaffen... be my guest. Aardetinten zijn mijn ding wat betreft oogmake-up. Maar wel ook graag een kwastje erbij om het aan te brengen.

Ik sport graag! Ik probeer 1-2x in de week paard te rijden. (Recreatief bij de ponyclub) Ik heb de luxe geen stalletjes te hoeven doen O:)

Maar ik ga ook graag naar de fitness. Bodypump doe ik het allerliefst, maar bootcamp of fitness vind ik ook leuk. En ik geef zelf 1x per week een lesje voor zwangeren en pasbevallen mama's. :)

En verder maak ik graag een lekkere boswandeling in goed gezelschap. Door mijn lichamelijke klachten heb ik dat de laatste maanden niet veel gedaan, maar het lijkt stil aan steeds beter te gaan, dus ik durf ook weer verder te gaan met wandelen.

Superheld heb ik niet. Ik vind het altijd heel heftig om iemand zoiets toe te schrijven... alsof het een soort ubermensch is :wow: ik heb dat gevoel nog nooit zo ervaren. We zijn allemaal maar gewoon mensen die er het beste van maken. En iedereen heeft goede en mindergoede kanten.

Als ik dan iemand zou moeten kiezen, sluit ik me aan bij de woorden van Jolien :Y) Ik heb een behoorlijk pittig jaar achter de rug. Maar ik kan inmiddels weer heel erg genieten van mijn dochter en van de leuke dingen in het leven. Ik ben er nog niet, maar het is al zo'n verschil. En dat heb ik toch maar even geflikt.
Maar superheld... ik had het dan liever niet willen zijn als me al het leed dan gewoon bespaart gebleven was. :)