Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Captain schreef:Je zegt toch 'voel je je dan niet ongemakkelijk?', net nadat iemand aangeeft zich wat onzeker te voelen over haar gewicht.
Zonnetje81 schreef:Ja en het ging er dus om dat je niet vantevoren kan inschatten of iemand je dus leuk gaat vinden, de meerderheid vindt het niet mooi, dat is gewoon een feit en wat ik dus begrijp maar wordt het wel lastiger van. Ik ben misschien daar heel nuchter, zwart wit en kort door de bocht in. Dus dan maakt dat een onzeker van, dadelijk is ie leuk en vindt hij mij te dik of whatever.
Zonnetje81 schreef:Ja en het ging er dus om dat je niet vantevoren kan inschatten of iemand je dus leuk gaat vinden, de meerderheid vindt het niet mooi, dat is gewoon een feit en wat ik dus begrijp maar wordt het wel lastiger van. Ik ben misschien daar heel nuchter, zwart wit en kort door de bocht in. Dus dan maakt dat een onzeker van, dadelijk is ie leuk en vindt hij mij te dik of whatever.
Ailill schreef:Vjestagirl schreef:Dit heb ik ook lang geroepen, maar kom er toxh3 wat op terug. Het zou impliceren dat niemand van je kan houden indien je dit niet (eerst) zelf kunt.If you can't love yourself, how in the hell you gonna love somebody else?
Wat zeker niet altijd het geval is.