Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 10:20

Als je gewoon eerlijke foto's plaatst kunnen mannen dat toch zien? :D Ik heb de ervaring dat de meeste mannen liever wat meer vlees op de botten willen zien. Maar het meest aantrekkelijke is iemand die zelfverzekerd is. Of je dan 50kg weegt of 100kg. :)

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 10:21

Stap 1: tevreden zijn met jezelf.
Stap 2: je open stellen zodat al die allergieën die je hier benoemt gewoon geen kans krijgen.
Stap 3: genieten.

Appeltje eitje :+

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 10:23

Ik heb ook lymfoedeem en ja het zit echt op die paar plekken maar tegenwoordig is een goede kont juist hip :D dus own it zou ik zeggen! Leuke kleren aan, lekker make uppie op en gaan :D

(Heb sowieso schijt aan wat mensen van me vinden maar goed _O- hun verlies niet de mijne)

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 10:40

Allemaal makkelijk gezegd als ik mezelf gewoonweg met dit gewicht zelf al niet mooi vindt :+ haha.
Sommige mensen zien er dik alsnog leuk uit maar dat heb ik niet _O- klein dik en propperig.
We gaan er weer mee aan de slag!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 10:42

Is ook niks mis mee om aan jezelf te werken, maar je wordt er als persoon niet minder leuk van als je een paar kilo extra mee neemt. :) :*

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 10:47

Captain schreef:
Is ook niks mis mee om aan jezelf te werken, maar je wordt er als persoon niet minder leuk van als je een paar kilo extra mee neemt. :) :*

Nee dat klopt wel, ach we gaan het zien!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 12:22

Captain schreef:
Tactisch Suzanne. +:)+

Ik heb het over mezelf hè?
Ik vroeg gewoon of iemand anders dat ook zo ervaart.
Laatst bijgewerkt door Suzanne F. op 28-02-23 12:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 12:23

Je zegt toch 'voel je je dan niet ongemakkelijk?', net nadat iemand aangeeft zich wat onzeker te voelen over haar gewicht.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 12:25

Captain schreef:
Je zegt toch 'voel je je dan niet ongemakkelijk?', net nadat iemand aangeeft zich wat onzeker te voelen over haar gewicht.

Ja omdat ik me heel ongemakkelijk voel daarbij. Dus ik vraag of iemand anders dat ook zo ervaart.
Met kleding aan is het hier nog wel oké maar moet er niet aan denken om wat uit te doen.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 12:34

Hier iemand die veel te dik hallooooo :')
En nee ik gebruik gewoon normale foto's, soms geef ik het nog aan ook en als iemand mij leuk vind dat vind die me zonder kleren ook leuk. Ik kan ook prima seks hebben eenmalig met iemand en als ik uit de kleren ga boeit me dat echt vrij weinig. Als die op dun valt dan zou die al sowieso niet met mij afspreken. Dus nee, je praat het jezelf aan, het zit tussen je oren en dat is iets om aan te werken imo. Dat duurt lang, heel lang maar gun het jezelf om er wat aan te doen :) Of dat nu afvallen is of gewoon je zelfbeeld beter maken. Ik denk namelijk als je niet kan houden van je dikke zelf je nooit van jezelf kan houden. Ik vind mezelf ook mooier dunner maar het is niet zo dat ik mezelf lelijk voel dik. Ik kan dan ook best mooi zijn :j

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 12:40

Ik ben ook zeker niet de slankste. Ook lipoedeem hier, dus dikke benen en billen maar slanke taille. Ben daar soms wel heel onzeker over, daarom heb ik ook liever een man die een heel stuk groter is dan ik ben. Dan voel ik me ook niet zo'n dik monster _O-

Heb straks een date! Blijkbaar _O- Leuke gast, komt vanaf de andere kant van NL. Maakte eigenlijk een grapje van kom daten, maar hij stapt zo de auto in :')

Al wel een aantal dagen aan het bellen en we klikken ook echt heel leuk. Totaal niet mijn type, maar hey, mijn type werkt nooit dus misschien een keer wat anders proberen hahaha

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 13:01

If you can't love yourself, how in the hell you gonna love somebody else?

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 13:03

Ik denk dat iedereen iets aan zijn/haar lichaam heeft waar ze onzeker over kunnen zijn, het is wel hartstikke zonde om puur om die reden tegen je zin alleen te blijven. Want als je om je heen kijkt kunnen mensen van alle maten prima liefde en relaties vinden (of platte seks als dat je voorkeur is uiteraard :P )

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 13:05

Ik vind het zo'n dooddoener. Alsof je alles maar mooi en prima en leuk moet vinden? Ik heb gewoon echt afwijkende benen.... Dat wil niet zeggen dat ik niet van mezelf houd (en wat is dat eigenlijk in hemelsnaam) en geen relatie kan hebben?

De een heeft een misvormde buik na een bevalling, de ander een kromme neus....dus iedereen moet dat allemaal maar prachtig mooi vinden terwijl ze dat misschien niet vinden?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 13:11

Ik vind het geen dooddoener maar er zit een verschil tussen iets mooi vinden of iets accepteren omdat het nu eenmaal zo is. Iedereen heeft zo z'n min en pluspunten en zelf zie je de minpunten duidelijker dan je de pluspunten ziet. Prachtig en mooi hoef je het misschien niet te vinden maar lelijk is wel het uiterste waarin je imo jezelf te kort doet :)
Alle maten, vormen, kleuren, imperfecties zijn mooi op hun eigen manier en er is altijd wel iemand die dingen die de 1 lelijk vindt, juist prachtig vindt.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 13:16

Ja en het ging er dus om dat je niet vantevoren kan inschatten of iemand je dus leuk gaat vinden, de meerderheid vindt het niet mooi, dat is gewoon een feit en wat ik dus begrijp maar wordt het wel lastiger van. Ik ben misschien daar heel nuchter, zwart wit en kort door de bocht in. Dus dan maakt dat een onzeker van, dadelijk is ie leuk en vindt hij mij te dik of whatever.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 13:17

Tja maar dat is toch sowieso het geval? Ook als je niet iets ‘afwijkends’ hebt dan hoeft de ander jou nog niet aantrekkelijk te vinden. Of jij hem. Dat is toch juist het hele spel van daten?

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 13:23

Zonnetje81 schreef:
Ja en het ging er dus om dat je niet vantevoren kan inschatten of iemand je dus leuk gaat vinden, de meerderheid vindt het niet mooi, dat is gewoon een feit en wat ik dus begrijp maar wordt het wel lastiger van. Ik ben misschien daar heel nuchter, zwart wit en kort door de bocht in. Dus dan maakt dat een onzeker van, dadelijk is ie leuk en vindt hij mij te dik of whatever.

Net zo kort door de bocht - als je eerlijke foto's hebt dan weet die toch verdomd goed dat je dik bent? En als hij het veel te dik en storend vond dan heeft die niet met jou afgesproken? Dus hij vindt het blijkbaar niet zo'n issue. En of jullie elkaar aantrekkelijk vinden weet je toch nooit van tevoren, daar is het hele daten voor.

Als mensen elkaar wel al leuk genoeg vinden om samen uit de kleren te willen springen is er echt geen hond die zich dan met te dik/afwijkend/niet mooi bemoeit. Seks is sowieso niet mooi :=

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 13:28

Zonnetje81 schreef:

Nou niet nuchter eerder zwart wit en kort door de bocht idd. En heel eerlijk, als iemand je te dik vind of je niet meer mooi vind als je 10 kilo zwaarder bent dan is diegene kortzichtig.
Ik denk dat het btw helemaal niet zo is dat het een feit is dat merendeel dat niet mooi vind ;)

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 13:54

Naja het gaat nu teveel over die ene opmerking van mij, het is niet een zonnetje topic :+

We gaan het zien, hij appt leuk en over een kleine 2 weken weten we het.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 14:06

Vjestagirl schreef:
Dit heb ik ook lang geroepen, maar kom er toxh3 wat op terug. Het zou impliceren dat niemand van je kan houden indien je dit niet (eerst) zelf kunt.

Wat zeker niet altijd het geval is.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 14:32

Ailill schreef:
Vjestagirl schreef:
Dit heb ik ook lang geroepen, maar kom er toxh3 wat op terug. Het zou impliceren dat niemand van je kan houden indien je dit niet (eerst) zelf kunt.

Wat zeker niet altijd het geval is.

Nee hoor, juist andersom. Als je van jezelf al niet eens kunt accepteren dat je niet perfect bent, dat je issues hebt, of een dikke kont, of een rare kleine teen, hoe ga je dan van n ander accepteren dat ze niet perfect zijn?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 14:36

Veel makkelijker :+ de meeste mensen zijn veel kritischer op zichzelf dan op anderen.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 14:42

Ja ach, hier iemand die heel dun is en dáár juist weer zo onzeker over is dat ik seks ook mega spannend vind :') Het is makkelijk om kritisch op jezelf te zijn denk ik. En ja, hou van jezelf en blabla. Onzekerheid wegtoveren... Ga er maar aan staan :))

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 14:43

MyWishMax schreef:
Veel makkelijker :+ de meeste mensen zijn veel kritischer op zichzelf dan op anderen.
I rest my case :')