Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 21:50

Constant gevoel van kokhalzen door de stress. Ik vrees een flink verkeerde keuze gemaakt op m’n werk en ik wil nu gewoon slapen en het morgen oplossen. Ugh, kan wel janken. Alweer. Voor de derde keer vandaag. Of vierde. Weet ik t.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 22:00

JustMe8484 schreef:
Moestuin schreef:
Mijn man die naar mij snauwt dat ik van de hele week mijn dochter haar tanden nog niet heb helpen poetsen en hij dat al de hele week doet.

Dus…. Ik breng al de hele week dochter weg naar school, ik ben ze dinsdag gaan halen en zat er alleen mee thuis. En gisterenmiddag en zat er ook mee alleen tot 18.00. En vandaag ben ik ze ook gaan halen. Oh, en morgen is het schoolvrije dag, uiteraard ook mijn verantwoordelijkheid. Verhaaltje voor het slapen moet ik ook altijd doen, net zoals denken aan haar afspraken, zijn afspraken, mijn afspraken. Anyway, ik denk dat jullie dus wel snappen waarom ik vrij kwaad ben dat hij al de hele week tanden moet poetsen. De horror.

Wat ben jij naar voor je man zeg. Dat je hem dat aan doet. Kun je echt niet maken....

(Hier moeder van 3 waar het met afspraken ed precies zo gaat. Gebeurt niet vaak maar ik kan ook niet zo tegen dat soort gemopper...)

Het is hier ook zeker geen dagelijkse kost maar het zijn wel de momenten dat ik denk: Serieus? :+ Heb gezegd dat als hij dat nog 1 maal zegt hij er volgende week de hele week voor mag zorgen. Dan mag hij mijn 9/10de van de zorg eens over nemen, doe ik zijn 1/10de wel :')

Steeph

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 22:01

De enorme clusterfuck die al sinds maandag avond speelt. |o

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 22:06

Loeky01 schreef:
Constant gevoel van kokhalzen door de stress. Ik vrees een flink verkeerde keuze gemaakt op m’n werk en ik wil nu gewoon slapen en het morgen oplossen. Ugh, kan wel janken. Alweer. Voor de derde keer vandaag. Of vierde. Weet ik t.

Stress is o zo vervelend.
Je kunt nu even niets veranderen aan de situatie op het werk. Dat kan morgen pas weer. Alles waar je nu over piekert, doe je met een reden. Misschien om een oplossing te vinden (maar die heb je al: 'ik pak het morgen als ik ga werken op'), misschien om jezelf voor te bereiden (maar dat hoeft niet, want morgen weet je het ook heus wel).

Nu lekker afleiding zoeken en morgen weer een dag :(:)

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 22:16

Mijn vriend die de baby laat huilen en helemaal geïrriteerd wordt op haar, misschien heeft ze honger.. :)*

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 22:18

Loeky01 schreef:

Schrijf voor jezelf eens op; wat is de situatie waar je stress van krijgt? Wat is het ergste wat kan gebeuren? Wat zou er ipv het ergste kunnen gebeuren? Dan staat het op papier nadat je er over na hebt gedacht en hopelijk wat minder piekeren.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 22:47

PostNL toets.. Wat een horror is dat elke keer weer. Zoveel fouten als dat er in zitten en die filmpjes duren zo belachelijk lang :Z

Geef de ervaren mensen gewoon de toets met alleen de vragen.. Die horen de antwoorden ook gewoon te weten zonder die achterlijke instructie filmpjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 23:01

Geen stage bij de plek waar ik zo graag wilde :(

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 00:20

Mijn vriend snurkt zo hard op de bank en ik moet nog beneden blijven en het gesnurk aanhoren want baby is nog beneden en moet zo nog flesje..

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 00:28

Moestuin schreef:
JustMe8484 schreef:

Wat ben jij naar voor je man zeg. Dat je hem dat aan doet. Kun je echt niet maken....

(Hier moeder van 3 waar het met afspraken ed precies zo gaat. Gebeurt niet vaak maar ik kan ook niet zo tegen dat soort gemopper...)

Het is hier ook zeker geen dagelijkse kost maar het zijn wel de momenten dat ik denk: Serieus? :+ Heb gezegd dat als hij dat nog 1 maal zegt hij er volgende week de hele week voor mag zorgen. Dan mag hij mijn 9/10de van de zorg eens over nemen, doe ik zijn 1/10de wel :')

Ik zeg ook weleens: zal ik maar fulltime gaan werken dan? Mag jij meer thuis zijn en alles oppakken wat ik doe. Denk dat het m vies tegen valt...

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 00:50

Ik heb eind vorig schooljaar wat mental load voor de kinderen doorgeschoven. Ik zag het vandaag nog liggen, pas voor de helft gedaan en had dus ook eind vorig schooljaar ingeleverd moeten worden...

Of mannen kunnen dat soort dingen gewoon niet of wij betuttelen ze teveel en zo zullen ze het toch nooit leren.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 02:46

iirrssjjee schreef:
Vandaag zou de krachtigste Aurora zijn sinds heel lang (ik geloof een maand) maar waar wij zitten is 100% bewolking :( (we zitten in Lapland). En we hebben al het geluk gehad dat we een prachtige Aurora hebben meegemaakt op onze 2e dag hier, maar die was niet zo fel en heftig als dat hij vandaag gaat worden :(

En i know, er zijn mensen die hier 2 weken heen gaan en het niet 1x te zien krijgen, maar toch is dit wel ff balen...

Hierop terugkomend, vanavond was de laatste avond, maar het is helemaal goed gemaakt!

Afbeelding

Afbeelding

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 02:54

iirrssjjee schreef:
iirrssjjee schreef:

Vandaag zou de krachtigste Aurora zijn sinds heel lang (ik geloof een maand) maar waar wij zitten is 100% bewolking :( (we zitten in Lapland). En we hebben al het geluk gehad dat we een prachtige Aurora hebben meegemaakt op onze 2e dag hier, maar die was niet zo fel en heftig als dat hij vandaag gaat worden :(

En i know, er zijn mensen die hier 2 weken heen gaan en het niet 1x te zien krijgen, maar toch is dit wel ff balen...

Hierop terugkomend, vanavond was de laatste avond, maar het is helemaal goed gemaakt!

[ [url=m/ewzSTD.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/TJNZAv.jpg]Afbeelding[/url] ]

0h wat prachtig!

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 04:20

3 hard snurkende kamer genoten -O-
Maar morgen naar huis

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 04:32

Wekker die om drie uur afging.
Na een aantal lange seconden grote irritatie was ik gelukkig wakker genoeg om me te herinneren dat het kunstschaatsen op de Olympische Spelen begon en ik daarom de wekker had gezet.

Mooi kunstschaatsen. Het tijdstip blijft natuurlijk wel een ergernis. ;-)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 06:50

Wakker van een krijsende uil en nu is 'ie weer verder gevlogen maar kan ik niet meer slapen. >;)

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 07:28

Mo_86 schreef:
Bedankt allemaal voor de sterktewensen!

Ergernis van vandaag: mijn faalangst speelt flink op vandaag waardoor ik het gevoel heb totaal incapabel te zijn voor mijn baan. Is het al weekend?

Sterkte gewenst Mo!
En heel herkenbaar, heb ik ook soms..
Slaat nergens op, ik weet het maar ik voel me soms echt niet goed genoeg voor m’n werk.

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 07:33

Het voelt al 2 dagen lang alsof ik gewoon watten in mijn hoofd heb. Ik kan prima nadenken en bij niet stressgerelateerde dingen informatie opzuigen.
Maar zodra er iets komt die te maken heeft met stress, informatie opnemen over iets wat ik niet leuk vind, toetsen etc, kommen er een soort watten in mijn hoofd :(
Die blokkeren gewoon alles ofzo.

Het voelt ook gewoon irritant... %) En mijn lichaam reageert dan zó ontzettend traag

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 07:45

Dat er een huis te koop is dat me heel erg aanstaat en dat mijn vriend er niet op reageert als ik er op begin.

Zeg ja of zeg nee maar niet gewoon stil zijn. Heb hem gevraagd of die uberhaupt met mij wat wil kopen want dat is wel nuttig om te weten, momenteel woon ik zijn huis maar dit is ver van het werk en ik voel me hier niet thuis in het dorp of het huis. Heel klein, overlast van de buren etc.

Hij heeft bepaalde eisen en daar voldoet dit huis aan. Ok, geen ruimte voor paarden maar ik moet hem nu al minimaal 1x in de week in gang schoppen voor zijn konijnen te verschonen die ik al elke dag voer en check. En als hij zo graag terug een paard wilt dan zet die ze maar op stalling, met de prijs dat dit huis is kan hij zich dat makkelijk veroorloven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 08:07

Net mijn beste ooi dood gevonden en een zwakke ooi (diegene die door haar poten was gezakt) heeft 2 weken te vroeg gelammerd. Lammeren waren duidelijk al in de baarmoeder gestorven, ik vermoed van de vele medicatie die zij momenteel krijgt. Wat een poedersuiker week, poedersuiker ochtend, poedersuiker maand |(

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 08:43

Oh nee, sterkte moestuin :knuffel:

XladyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 08:43

Neeee getverdemme moestuin ;( wat akelig! Hou vol voor de rest van je beestjes, zo veel mogelijk dit overleven en dan hopelijk hierna weer verder met een frisse start als alles voorbij is :(:)

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 08:45

Moestuin schreef:
Net mijn beste ooi dood gevonden en een zwakke ooi (diegene die door haar poten was gezakt) heeft 2 weken te vroeg gelammerd. Lammeren waren duidelijk al in de baarmoeder gestorven, ik vermoed van de vele medicatie die zij momenteel krijgt. Wat een poedersuiker week, poedersuiker ochtend, poedersuiker maand |(

-O-

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 08:48

Moestuin schreef:

Gadverdamme Moestuin, wat een :x begin van de dag.
Hoop dat de rest opknapt, sterkte :(:)

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 09:02

Moestuin schreef:

Bloedwormen toch? Geef je ze nu wel extra vitaminen en mineralen om dat ijzergehalte omhoog te krijgen? Zeker omdat ze het hooi ook al niet van harte wilde eten..

Mooi poedersuiker is het wel :(