Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wildgirl schreef:Stel: je wordt geboren als vrouw maar je zou liever als man zijn geboren. Je gaat in transitie maar voor de transitie val je op mannen(je bent dus hetero). Ben je dan na je transitie(waarbij je dus een man bent geworden) homoseksueel?
Ik loop hier al dagen over te denken omdat je sexuele geaardheid imo iets is waarmee je wordt geboren.
[***] schreef:150 watt = 0.150 kW. Hij brandt 1 uur dus je verbruikt 0.150 kWh per dag.
0.150 * €0.40 = €0.06.
Voor 6 cent per dag zou ik het niet doen, dat is nog geen €22 per jaar. Als het meer lampen waren of de lamp brandt veel meer dan heeft het meer zin.
Wildgirl schreef:Stel: je wordt geboren als vrouw maar je zou liever als man zijn geboren. Je gaat in transitie maar voor de transitie val je op mannen(je bent dus hetero). Ben je dan na je transitie(waarbij je dus een man bent geworden) homoseksueel?
Ik loop hier al dagen over te denken omdat je sexuele geaardheid imo iets is waarmee je wordt geboren.
xPabloBokt schreef:Wildgirl schreef:Stel: je wordt geboren als vrouw maar je zou liever als man zijn geboren. Je gaat in transitie maar voor de transitie val je op mannen(je bent dus hetero). Ben je dan na je transitie(waarbij je dus een man bent geworden) homoseksueel?
Ik denk dat dat verschilt per persoon. Kennis van mij viel bijvoorbeeld op mannen voordat hij transitie maakte naar man, en nu valt hij op vrouwen. Andere kennis van mij heeft nog gewoon dezelfde seksuele geaardheid.
Citaat:In 2022 kunt u huurtoeslag krijgen als uw vermogen op 1 januari 2022 niet hoger was dan € 31.747. In 2021 was dat maximaal € 31.340. Hebt u een toeslagpartner? In dat geval mag uw vermogen op 1 januari 2022 van u samen maximaal € 63.494 zijn. In 2021 was dat € 62.680.
Citaat:Iedereen met wie u in 1 huis woont én op hetzelfde adres is ingeschreven bij de gemeente, telt als medebewoner. Bijvoorbeeld uw kind, een ouder, huisgenoot of iemand anders die bij u woont. Uw toeslagpartner is géén medebewoner.
Het inkomen van andere mensen in uw woning telt meestal mee
Hebt u een toeslagpartner of medebewoners? Dan telt hun inkomen ook mee. Het inkomen van onderhuurders telt niet mee. Hebt u thuiswonende kinderen met inkomen? Dan telt een gedeelte niet mee.
thequeensmum schreef:[***] schreef:150 watt = 0.150 kW. Hij brandt 1 uur dus je verbruikt 0.150 kWh per dag.
0.150 * €0.40 = €0.06.
Voor 6 cent per dag zou ik het niet doen, dat is nog geen €22 per jaar. Als het meer lampen waren of de lamp brandt veel meer dan heeft het meer zin.
Dank voor de berekening Sushi.
Jij ook bedankt voor de reactie Prrrr. Ik heb nog een hele voorraad van deze lampjes omdat deze uit het assortiment van de lampenwinkel gingen. Zijn van die kaarsmodelletjes
[***] schreef:Ik heb gereageerd op een woning van de woningbouw, sociale huur. Er staat bij dat je verplicht bent een parkeerplaats te huren voor €37 per maand. Nou heb ik geen rijbewijs of auto dus daar heb ik niks aan.
Mag dit wel? Ik heb het nog nooit eerder gezien.
Suzanne F. schreef:[***] schreef:Ik heb gereageerd op een woning van de woningbouw, sociale huur. Er staat bij dat je verplicht bent een parkeerplaats te huren voor €37 per maand. Nou heb ik geen rijbewijs of auto dus daar heb ik niks aan.
Mag dit wel? Ik heb het nog nooit eerder gezien.
Ach er is altijd wel een buur of iemand in de straat die hem dolgraag voor dat geld (of misschien wel meer) van je wil huren.
Janine1990 schreef:xPabloBokt schreef:
Ik denk dat dat verschilt per persoon. Kennis van mij viel bijvoorbeeld op mannen voordat hij transitie maakte naar man, en nu valt hij op vrouwen. Andere kennis van mij heeft nog gewoon dezelfde seksuele geaardheid.
Kan je hieruit concluderen dat je geaardheid (deels) bepaald wordt door je hormonen?
Britta31 schreef:Ik zou de flat voor 37 euro extra niet laten schieten.