Graag voor mij geen eten in de doos, mocht je het al gekocht hebben dan maak ik mijn man er blij mee.
Verder heb ik weinig te melden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
M_D_H schreef:Ik wil wel een nieuwe nagel
Heb die van mij er net af gesneden
De kip schoot onder het mes uit waardoor mijn vinger juist onder het mes schoot![]()
Meliaforever schreef:Ik dacht dus een leuke doos gevonden te hebben en ik twijfelde zelfs nog of die niet te klein zou zijn.
Maar blijkbaar heb ik gewoon tot nu toe kleine cadeautjes.Heb of opvulling nodig of een kleinere doos.
![]()
ik zoek nog steeds een leuke broer
M_D_H schreef:Nou, ik heb mijn nagel precies in het midden geraakt, dus ik ben een heel stuk kwijt en niet alleen de uitstekende lengte zeg maar, er is zelfs een stukje vinger verloten gegaan...
Jezus wat is typen zo lastig zeg
yvje86 schreef:Nou dames ik was ook even onder de radar, ben net begonnen met een personal trainer en lifestyle coach. Het gaf me even flink veel info om mee bezig te gaan.
Graag voor mij geen eten in de doos, mocht je het al gekocht hebben dan maak ik mijn man er blij mee.
Verder heb ik weinig te melden
M_D_H schreef:Goede vragen Banyu, maar jou lootje weet niet dat jij deze vragen aan hem/haar stelt
M_D_H schreef:Secret Santa Beheer MededelingCitaat:Zoals wij laatst al geconstateerd hebben doe ik zelf ook mee aan Secret Santa, ik weet daarom niet welke Santa welk lootje heeft.
Ik zou dan ook alle Santa's willen verzoeken om bij het stellen van de vraag ook meteen te vermelden wie jou lootje is.
Zo voorkomen we dat ik bij Donna en Ynske moet bedelen om een antwoord, dan moet hopen dat beide dames het snel genoeg lezen en de laptop open hebben om naar de lijst te kijken, zodat ik diezelfde dag nog de vraag kan stellen in het topic of kan beantwoorden.
Of dat ik de Santa terug moet mailen met de vraag wie het lootje is
Dus, om een hoop extra werk te voorkomen, zet gewoon de naam van je lootje in je bericht
geerte schreef:Ik moet nog beginnen
Heb al wel vanalles in mijn hoofd.