Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

yvje86

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 21:14

Nou dames ik was ook even onder de radar, ben net begonnen met een personal trainer en lifestyle coach. Het gaf me even flink veel info om mee bezig te gaan.
Graag voor mij geen eten in de doos, mocht je het al gekocht hebben dan maak ik mijn man er blij mee.
Verder heb ik weinig te melden :=

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 21:27

M_D_H schreef:
Ik wil wel een nieuwe nagel :j

Heb die van mij er net af gesneden :')

De kip schoot onder het mes uit waardoor mijn vinger juist onder het mes schoot :') _O-

Hahaha je zou mij eens aardappels moeten zien schellen, hoe ik die aardappel vast hou om maar geen nagel te raken :') En ze zijn niet eens echt lang te noemen, ik heb een randje van 2-3mm :')

Meliaforever schreef:
Ik dacht dus een leuke doos gevonden te hebben en ik twijfelde zelfs nog of die niet te klein zou zijn.
Maar blijkbaar heb ik gewoon tot nu toe kleine cadeautjes. :') Heb of opvulling nodig of een kleinere doos. :+

O:) :') ik zoek nog steeds een leuke broer

Ik was eerder aan het opzoeken hoe ik zelf gebakken koekjes kan opsturen naar een bijna-jarige vriendin, want ik wil wel dat ze lekker en goed blijven natuurlijk. Ik las als tip: overige ruimte opvullen met popcorn, dat vangt de schokken op én ruikt lekker :') Wie dat voor mij zou willen doen: ik eet enkel zoute popcorn :')

Zie mijn profiel, broer in aanbieding :+

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 21:39

Oh nee geen lock down hoor! Ik heb wel wat dingen maar zeker nog niet alles in huis, en ik merk dat ik het toch lastig en spannend vind zo'n eerste keer secret Santa, toch lastig om te bepalen wat ik ga halen, en ga dan toch twijfelen bij dingen := . Ik hoop morgen nog even naar een andere stad toe te kunnen en dingen in te slaan.

Ik hoop echt niet dat er weer een lock down komt....

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 21:41

Nou, ik heb mijn nagel precies in het midden geraakt, dus ik ben een heel stuk kwijt en niet alleen de uitstekende lengte zeg maar, er is zelfs een stukje vinger verloten gegaan...
Jezus wat is typen zo lastig zeg :')

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 21:49

Brrrr klinkt niet fijn. Hopelijk groeit het snel en mooi aan.

Wel 1 conclusie: je hebt scherpe messen. :')

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 21:51

Hmm.. ik hoop toch niet dat er winkels dicht gaan. Door omstandigheden het shoppen iets later gepland deze maand, maar zou toch vervelend zijn als dat spaak loopt dan.

Wel supertof al die kaartjes al enzo!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 21:53

Vaak roepen ze wat qua maatregel en gaat het niet direct in.. dus met beetje geluk, wat ze ook roepen iig zaterdag nog fysiek shoppen mogelijk. Dat had ik iig op de planning. En evt weekend erop, maar goed.. we gaan het zien. Anders maar online shoppen 8-)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 11-11-21 21:53, in het totaal 1 keer bewerkt

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 21:53

marleen_88 schreef:
Brrrr klinkt niet fijn. Hopelijk groeit het snel en mooi aan.

Wel 1 conclusie: je hebt scherpe messen. :')

Ja, en zoals mijn man cloncludeerde: Gelukkig lag de scherpste in de vaatwasser :') _O-

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 21:54

M_D_H schreef:
Nou, ik heb mijn nagel precies in het midden geraakt, dus ik ben een heel stuk kwijt en niet alleen de uitstekende lengte zeg maar, er is zelfs een stukje vinger verloten gegaan...
Jezus wat is typen zo lastig zeg :')

Ai, en net te laat ook, had nog cool geweest met Halloween!
Hopelijk geraak je niet heel je nagel kwijt, dat is mij ooit overkomen toen er in het midden een stukje nagel weg sprong (ik had er wel nogal hard mee tussen een autodeur gezeten, dus daar was ook sprake van een bloedblein en enorm veel druk). Heb toen wekenlang met zo'n vingercondoompje rond moeten lopen om er geen vuil in te krijgen.

Beterschap hoor!

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 22:00

yvje86 schreef:
Nou dames ik was ook even onder de radar, ben net begonnen met een personal trainer en lifestyle coach. Het gaf me even flink veel info om mee bezig te gaan.
Graag voor mij geen eten in de doos, mocht je het al gekocht hebben dan maak ik mijn man er blij mee.
Verder heb ik weinig te melden :=

Wat knap, vooral met de december maand in het verschiet !

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 22:15

Nou echt knap!
Zet hem op!

Helaas heb ik een groter sport jasje moeten bestellen :(
Moet nu echt gaan opletten.
Het schiet bij mij niet op.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 22:16

Wat zou mijn SSS van diamond paiting vinden? Zelf heb ik daar het geduld biet voor, maar kan het altijd doorschuiven van mn moedertje!

En van leuke decoratie in het huis, en wat is dan je voorkeur qua kleuren?

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 22:39

Wat leuk dat er al zo veel kaartjes zijn verstuurd, ik ga deze week shoppen, zo veel zin in.

CastaMickey, gecontroleerd, heel veel sterkte :(:)
pradadaan, die kerstballen <3 waar zijn die te koop?

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 22:40

Goede vragen Banyu, maar jou lootje weet niet dat jij deze vragen aan hem/haar stelt :+

Megane

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 22:46

@M_D_H Ohh jakkes, dat is echt horror.
@castamickey Gecondoleerd en heel veel sterkte!

Heel actief ben ik ook niet op bokt, hopelijk komt mijn ss er een beetje uit met de tops/flops. Ik doe mijn best om mee te kletsen en zo nu en dan even te reageren! Maar nogmaals; ik vind echt heel veel leuk hoor!

Vandaag al even lekker wezen shoppen, ben ik normaal niet zo van het shoppen, maar dit soort dingen zijn echt super leuk!!

Diamond painting ga ik dan weer geen geduld voor hebben vrees ik. Wbt kleuren in huis is alles momenteel een beetje neutraal, we hebben net een nieuwe aanbouw gekregen en alles is wit gemaakt. Maar de accessoires die er staan zijn in blauw tinten.
Waar ik mijn huis dan wel weer veel mee aan kleed zijn planten, daar kun je in mijn ogen nooit genoeg van hebben

Vreetpakket hoeft van mij niet persé, maar ik ben niet vies van lekker eten haha (niet voor niks getrouwd met een kok)

Oh en ss: Alvast mijn excuses voor mijn slechte hints-skills, ben echt mega slecht in zulke dingen haha.

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 22:55

Ik hoop ook niet op een lockdown al heb ik redelijk wat al geshopt!
Maar dat gedoe dat je niks kan krijgen en alles moet bestellen, vreselijk :+

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 22:56

M_D_H schreef:
Goede vragen Banyu, maar jou lootje weet niet dat jij deze vragen aan hem/haar stelt :+

Klopt, dat is toch de bedoeling, anders is het toch geen verassing meer wie je lootje is, of heb ik gewoon totaal iets gemist? Want in dat geval, excuses!!
Moet sowieso nog even heel deel bijlezen, en wil een deze dagen beginnen met alles! :)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 22:57

Ik moet eigenlijk ook nog even een goed plan van aanpak maken. Een cadeautje is al in bestelling maar is maatwerk en een enorme gok of mijn slachtoffer dat wel leuk vindt :')

@Banyu jouw lootje weet toch niet dat jij haar hebt dus kan geen antwoord geven :))

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 22:58

M_D_H schreef:
Secret Santa Beheer Mededeling

Citaat:
Zoals wij laatst al geconstateerd hebben doe ik zelf ook mee aan Secret Santa, ik weet daarom niet welke Santa welk lootje heeft.

Ik zou dan ook alle Santa's willen verzoeken om bij het stellen van de vraag ook meteen te vermelden wie jou lootje is.
Zo voorkomen we dat ik bij Donna en Ynske moet bedelen om een antwoord, dan moet hopen dat beide dames het snel genoeg lezen en de laptop open hebben om naar de lijst te kijken, zodat ik diezelfde dag nog de vraag kan stellen in het topic of kan beantwoorden.
Of dat ik de Santa terug moet mailen met de vraag wie het lootje is :+

Dus, om een hoop extra werk te voorkomen, zet gewoon de naam van je lootje in je bericht :j

Dit bericht wel gezien, maar ik dacht eigenlijk dat dit een grap was?
Maar ik begrijp dat wij naar jullie toe de naam moeten zetten, ipv wij naar ons lootjes.
Oké, lekker omslachtig geschreven, wauw! :=

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 22:59

In de pb's met het verzoek :))

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 23:00

Roosch schreef:
In de pb's met het verzoek :))

Oh, wauw ik sla finaal de plank mis dus, dacht al, dan is het geen verassing meer! HAHAHA, sorry ladies, kom misschien dom over nu, maar gewoon suf van de moeheid! :(

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 23:03

Godzijdank dat je niet riep "@Truus.. wat vind je van.. handboeien?" :))

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 23:05

geerte schreef:
Ik moet nog beginnen _O-

Heb al wel vanalles in mijn hoofd.

Nou, lekker is dat dan. Krijgt je lootje een doos met een hoofd erin >;)
:+

Ik heb mijn cadeaus bijna rond. Zit sowieso al op budget, dus als het laatste niet lukt is het jammer maar helaas. Maar vind het zelf erg leuk dus wil graag mijn lootje erop verrassen.

M.b.t. actief. Ik zet weinig over mijzelf op Bokt. De foto van mijn "pony" die ik in dit topic heb geplaatst is echt een unieke uitschieter. Ik doe dat bijna nooit.
Ik ben vooral actief in het "show je maaltijd" topic. Niet dat ik een denderende kok ben (helemaal niet) maar omdat ik er ook weer inspiratie uit haal.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 23:05

Roosch schreef:
Godzijdank dat je niet riep "@Truus.. wat vind je van.. handboeien?" :))

Haha, nee nee, want ik wist niet bter dat het nog gewoon geheim moest zijn. Maar ik begreep dus ook gewoon het bericht helemaal verkeerd, en als een grap.
Niks aan het handje dus, hahaha!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-21 23:06

Ik post ook niet veel meer of bijna niks meer over mijn paard op bokt, of social media. Zeker vanwege meelezers!

In mei wel een fotoshoot gehad van Nikki de Kerf, omdat ze al 10 jaar bij mij was.
Mocht je eventueel fotos willen, dan zal ik die wel gewoon netjes posten.