Isabel schreef:Aan mensen die 50 rijden waar je 80 mag. En dan vervolgens ook nog eens geen gas bijgeven als de weg bergop loopt, waardoor hun snelheid al helemaal tot onder het vriespunt zakt
Ik weet gewoon precies waar deze ergernis plaatsvond.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Sannne schreef:Captain schreef:Ik erger me aan de buren twee huizen verderop, steeds pakketten bestellen en dan niet thuis zijn. En ze komen ze ook niet ophalen. Maar als ik dan langs ga om het weg te brengen zijn ze ook niet thuis.Als ze er vandaag nog niet zijn zet ik hem gewoon voor de deur, joe! Vorige pakket heeft hier gewoon twee weken gelegen.
Gewoon geen pakketten meer aannemen voor ze. Snap sowieso niet waarom mensen pakketten niet gewoon bij ophaalpunten laten bezorgen als ze zo weinig thuis zijn.
__Sannne schreef:Captain schreef:Ik erger me aan de buren twee huizen verderop, steeds pakketten bestellen en dan niet thuis zijn. En ze komen ze ook niet ophalen. Maar als ik dan langs ga om het weg te brengen zijn ze ook niet thuis.Als ze er vandaag nog niet zijn zet ik hem gewoon voor de deur, joe! Vorige pakket heeft hier gewoon twee weken gelegen.
Gewoon geen pakketten meer aannemen voor ze. Snap sowieso niet waarom mensen pakketten niet gewoon bij ophaalpunten laten bezorgen als ze zo weinig thuis zijn.
MyWishMax schreef:Dat doen ze bezorgers, SinneJ. Als je niet thuis bent, bellen zij gewoon bij buren aan en geven het daar af. Je hebt daar zelf geen inspraak in. Soms kan je aangeven dat het meteen naar ophaalpunt moet, vaak ook niet. Soms kan je aangeven dat het niet bij de buren bezorgd mag worden, maar ik heb daar slechte ervaringen mee, want het werd alsnog daar geleverd. (of buren, ergens verderop in de straat)
SinneJ schreef:MyWishMax schreef:Dat doen ze bezorgers, SinneJ. Als je niet thuis bent, bellen zij gewoon bij buren aan en geven het daar af. Je hebt daar zelf geen inspraak in. Soms kan je aangeven dat het meteen naar ophaalpunt moet, vaak ook niet. Soms kan je aangeven dat het niet bij de buren bezorgd mag worden, maar ik heb daar slechte ervaringen mee, want het werd alsnog daar geleverd. (of buren, ergens verderop in de straat)
Ah dat verklaart al meer!
Kan het dan ook zijn dat die mensen niet op de hoogte zijn van het feit dat het bij de buren ligt? Want als de communicatie zo stroef loopt...
Captain schreef:Dan zet je hem ergens anders neer?
Tussen twee opritten in ofzo?
Ik erger me aan de buren twee huizen verderop, steeds pakketten bestellen en dan niet thuis zijn. En ze komen ze ook niet ophalen. Maar als ik dan langs ga om het weg te brengen zijn ze ook niet thuis.Als ze er vandaag nog niet zijn zet ik hem gewoon voor de deur, joe! Vorige pakket heeft hier gewoon twee weken gelegen.
Foaly schreef:Over pakketjes gesproken: ik heb sinds een paar maanden een nieuwe huisgenoot, die blijkbaar haar hele inboedel stuk voor stuk online bestelt. Alleen is ze zelf dus nooit thuis. Ik werk thuis en woon op de begane grond aan de straatkant, dus met m'n goede hart wil ik best een keer een pakketje aannemen als ik de bestelbus voor zie rijden en het in de gang zetten. Maar ze krijgt dus serieus minimaal twee pakketjes per dag, van verschillende bezorgdiensten. Het is voor haar natuurlijk lekker makkelijk dat ze niet naar een pakketpunt hoeft, maar het wordt wel irritant zo, want het haalt mij continu uit m'n werk.
Giolli schreef:Foaly schreef:Over pakketjes gesproken: ik heb sinds een paar maanden een nieuwe huisgenoot, die blijkbaar haar hele inboedel stuk voor stuk online bestelt. Alleen is ze zelf dus nooit thuis. Ik werk thuis en woon op de begane grond aan de straatkant, dus met m'n goede hart wil ik best een keer een pakketje aannemen als ik de bestelbus voor zie rijden en het in de gang zetten. Maar ze krijgt dus serieus minimaal twee pakketjes per dag, van verschillende bezorgdiensten. Het is voor haar natuurlijk lekker makkelijk dat ze niet naar een pakketpunt hoeft, maar het wordt wel irritant zo, want het haalt mij continu uit m'n werk.
Heb je het daar al met haar over gehad?
Zo ja: gordijnen dicht, stekker van de bel er uit, lekker door werken.
Nabster schreef:Dat ik een deadline-mens ben.
H et abominabel slechte Nederlands wat sommige mensen hier bezigen.
D/t, jou/jouw, me/mijn. Geen interpunctie en moeilijke woorden die vast intelligent lijken om te gebruiken, maar echt alleen als je weet wat het betekent.
Man, man, doe toch een beetje moeite.