nicole_floor schreef:Dat het hier opeens begint te stormen.
Het is ieder weekend een storm weekend :p
Hier ineens ook mega harde wind en mega veel regen. We hebben weer een vijver op het terras.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Meliaforever schreef:Dat mijn neus elke nacht tijdens het slapen dicht zit en ik geen idee waarom. Ik ben niet verkouden, zover ik weet ook niet allergisch en ik maak de kamer regelmatig schoon.
LukieBradley schreef:Mijn kat, gisteren snel gesteriliseerd.
Krols is prima (komt niet buiten) en zou over een maand of 2 gedaan worden maar ze begon van ellende te sproeien.
Dus een spoedje van gemaakt, besef nu pas hoeveel ze overal heeft geplast en ben op handen en voeten het huis door aan het kruipen![]()
Zelf is ze kalm nu[ [url=m/hQSqLf.png]Afbeelding[/url] ]
xPabloBokt schreef:Dat ik niet mag slapen ofzo hier. Eergister weer meerdere keren wakker, gister weer met een nare droom huilend wakker geworden en nu door mijn vriend en de katten al wakker sinds half 7. Hij had de vuilniszak binnen bij de voordeur gezet i.p.v. buiten en zijn kat vond dat wel ideaal om te gaan proberen te plunderen. Dus wie kan er weer uit bed om die kat van die zak af te trekken? Ik. Vervolgens vraagt meneer ook nog of ik het raam dicht wil doen "want hij heeft last van de vogels". Kan ik er weer uit. Vervolgens gaat zijn kat zitten janken bij de voerbak tot ze eten krijgt, en op het moment dat die af gaat kan ik er ook weer uit vliegen omdat mijn kat anders gezellig mee gaat eten. Dus moet ik haar bak ook nog neerzetten (chipbak). Vervolgens gaat die ook nog onder luid gemiauw verkondigen dat ze op de bak geweest is en wie ligt er stijf wakker in bed na 6 uur slaap? Juist, ik.
En mijn vriend ligt er prinsheerlijk bij te slapen. Zo klaar mee dit.
Edit: en nu gaat zijn kat ook nog vreselijk liggen snurken in de vensterbank. LAAT MIJ SLAPEN!!