Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 16:36

nicole_floor schreef:
Dat het hier opeens begint te stormen.

Het is ieder weekend een storm weekend :p

Hier ineens ook mega harde wind en mega veel regen. We hebben weer een vijver op het terras.

Carnivoria

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 16:55

Dat ik wat wil vragen, maar bang ben voor t antwoord.

Maar ik weet best dat als ik niks vraag, het antwoord sowieso nee is. :')

Marcella

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 16:59

Mijn tenen die krom trekken wat ook nog behoorlijk veel pijn doet.

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 17:07

Eerst moesten we wachten tot ons zoontje wakker was, konden we eindelijk gaan, zitten we nu op plaats van bestemming maar dom in de auto te wachten tot t droog is :')

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 17:07

Dat de zus van mijn vriend zo stront eigenwijs is. Als ze gewoon 'ja is goed' had gezegd, was de houder van het vliegengordijn een uur geleden al van het kozijn al. Maar nee, mevrouw wil graag zelf de schroef nog doller draaien. :evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 18:57

De wind. Blijkbaar heeft ie m'n auto deur gesloopt toen ik op stal in of uit stapte.

Afbeelding

Hopelijk fixt m'n pa het even voor me hahaha.

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 20:12

Ik heb vanmiddag een paar schilderijen een vernis laag gegeven, en nu word je als je de gangdeur opendoet overvallen door een putlucht :r

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 20:44

Mijn kat, gisteren snel gesteriliseerd.
Krols is prima (komt niet buiten) en zou over een maand of 2 gedaan worden maar ze begon van ellende te sproeien.
Dus een spoedje van gemaakt, besef nu pas hoeveel ze overal heeft geplast en ben op handen en voeten het huis door aan het kruipen :')

Zelf is ze kalm nu :') Afbeelding

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 22:12

Dat mijn neus elke nacht tijdens het slapen dicht zit en ik geen idee waarom. Ik ben niet verkouden, zover ik weet ook niet allergisch en ik maak de kamer regelmatig schoon. -O-

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 22:13

Meliaforever schreef:
Dat mijn neus elke nacht tijdens het slapen dicht zit en ik geen idee waarom. Ik ben niet verkouden, zover ik weet ook niet allergisch en ik maak de kamer regelmatig schoon. -O-

Frisse lucht in de kamer?
Hoe oud is je kussen/matras?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 23:12

Meliaforever schreef:

Dit heb ik de laatste tijd ook!! Zo mega vervelend. En als ik dan op m'n andere zij ga liggen gaat m'n andere neusgat dicht zitten grrr.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 23:19

Ff voor 450 euro aann eczeemdekens besteld omdat m'n pony uit verhouding is en de ponydekens nóg erger uit verhouding zijn. +:)+

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 23:28

casperzazoe schreef:
Ff voor 450 euro aann eczeemdekens besteld omdat m'n pony uit verhouding is en de ponydekens nóg erger uit verhouding zijn. +:)+

:wow:

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-20 00:41

LukieBradley schreef:
Mijn kat, gisteren snel gesteriliseerd.
Krols is prima (komt niet buiten) en zou over een maand of 2 gedaan worden maar ze begon van ellende te sproeien.
Dus een spoedje van gemaakt, besef nu pas hoeveel ze overal heeft geplast en ben op handen en voeten het huis door aan het kruipen :')

Zelf is ze kalm nu :') [ [url=m/hQSqLf.png]Afbeelding[/url] ]

Maar ze zijn zó leuk :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-20 01:37

Katten die allebei prinsheerlijk lagen te slapen, tot ik naar de wc moest. Nu hebben ze de achtervolging weer ingezet.. op elkaar -O-

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-20 02:00

Meliaforever schreef:

Oh dit heb ik ook al heel lang! En ik weet ook niet waar het door komt :\.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-20 08:36

Dat ik niet mag slapen ofzo hier. Eergister weer meerdere keren wakker, gister weer met een nare droom huilend wakker geworden en nu door mijn vriend en de katten al wakker sinds half 7. Hij had de vuilniszak binnen bij de voordeur gezet i.p.v. buiten en zijn kat vond dat wel ideaal om te gaan proberen te plunderen. Dus wie kan er weer uit bed om die kat van die zak af te trekken? Ik. Vervolgens vraagt meneer ook nog of ik het raam dicht wil doen "want hij heeft last van de vogels". Kan ik er weer uit. Vervolgens gaat zijn kat zitten janken bij de voerbak tot ze eten krijgt, en op het moment dat die af gaat kan ik er ook weer uit vliegen omdat mijn kat anders gezellig mee gaat eten. Dus moet ik haar bak ook nog neerzetten (chipbak). Vervolgens gaat die ook nog onder luid gemiauw verkondigen dat ze op de bak geweest is en wie ligt er stijf wakker in bed na 6 uur slaap? Juist, ik.

En mijn vriend ligt er prinsheerlijk bij te slapen. Zo klaar mee dit.

Edit: en nu gaat zijn kat ook nog vreselijk liggen snurken in de vensterbank. LAAT MIJ SLAPEN!!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-20 09:01

Jongste kat die vannacht een veer op bed kwam brengen en dit natuurlijk even moest zeggen met piep alarm.

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-20 09:50

Menstruatiepijn -O-

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-20 09:50

Katten zijn inderdaad zooooooooo leuk lees ik alweer _-:(
Iemand nog een leuke gesteriliseerde poes van 11 maanden hebben -O-
Van voorgaande foto :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-20 09:56

Dat ik erge rugpijn heb en het huis moet poetsen... ten eerste gaat dat langzaam en ten tweede gepaard met tranen van de pijn.
En ja ik moét poetsen want dinsdag komt er een makelaar taxeren en alles op de foto zetten.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-20 10:15

Dat ik helemaal hyped ben over iets wat nog helemaal niet zeker is. Ik ken mezelf; als het niet door gaat word ik super boos op alles en iedereen behalve op mezelf dat ik gewoon te vroeg heb staan juichen. :')

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-20 10:17

Doe je wel voorzichtig Ineke2.
Doorzetten met rugpijn werkt meestal averechts!

Mijn ergernis van het moment is dat ik zo’n enorme kneus ben in het fileren van vis.
Mijn man was wezen vissen en kwam met de koelbox goed gevuld terug. Alleen hadden ze helaas aan boord niet vast gefileerd (sommige charter guides doen dat voor je) dus ik kon aan de slag. Nu hebben we na veel gevloek met moeite 3x 2 porties vis.
Ze zeggen dat je het leert door veel te doen, maar vind het zo zonde altijd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-20 10:38

xPabloBokt schreef:
Dat ik niet mag slapen ofzo hier. Eergister weer meerdere keren wakker, gister weer met een nare droom huilend wakker geworden en nu door mijn vriend en de katten al wakker sinds half 7. Hij had de vuilniszak binnen bij de voordeur gezet i.p.v. buiten en zijn kat vond dat wel ideaal om te gaan proberen te plunderen. Dus wie kan er weer uit bed om die kat van die zak af te trekken? Ik. Vervolgens vraagt meneer ook nog of ik het raam dicht wil doen "want hij heeft last van de vogels". Kan ik er weer uit. Vervolgens gaat zijn kat zitten janken bij de voerbak tot ze eten krijgt, en op het moment dat die af gaat kan ik er ook weer uit vliegen omdat mijn kat anders gezellig mee gaat eten. Dus moet ik haar bak ook nog neerzetten (chipbak). Vervolgens gaat die ook nog onder luid gemiauw verkondigen dat ze op de bak geweest is en wie ligt er stijf wakker in bed na 6 uur slaap? Juist, ik.

En mijn vriend ligt er prinsheerlijk bij te slapen. Zo klaar mee dit.

Edit: en nu gaat zijn kat ook nog vreselijk liggen snurken in de vensterbank. LAAT MIJ SLAPEN!!

Laat hem die zaken toch lekker zelf op lossen? Kom op, hij is volwassen en jij bent niet zijn slaafje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-20 11:01

Mijn peuterdochter die al weken in 1 of andere rotbui is. ‘Mag ik jou niet slaan? Dan ga ik bijten’ ‘Mag ik niet bijten? Dan ga ik aan jou haren trekken’ ‘Mag ik niet aan jou haren trekken? Dan ga ik met spullen beginnen gooien’ ‘Mag ik dat niet? Dan ga ik in jou ogen prikken’

Ik ben het zo moe en zo zat en kan nog nauwelijks mijn geduld bewaren. 3 x waarschuwen, dan in de hoek waar er dan ook weer de nodige drama wordt verkocht inclusief op de grond laten vallen etc.