SecretLIN schreef:J vind ook vaag online staan ze minimaal rond 85 nog nieuw.
Of gratis bij een bepaald abonnement gekregen. Zo flut ding hebben wij ook wel eens gekregen, echt een tablet van niets...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SecretLIN schreef:J vind ook vaag online staan ze minimaal rond 85 nog nieuw.
liliekska schreef:Pff, ik probeer wat oude rijkleding enzo te verkopen. 2 paar laarzen wat eigenlijk heel makkelijk ging, nou heb ik ook een rijbroek te koop staan die nieuw 120 euro heeft gekost. Paar keer mee gereden en zo goed als nieuw, ben al gezakt in mn prijs naar 50 euro en dan krijg ik alsnog biedingen van 20 euro excl, 35 incl. Voor dat geld hou ik hem liever zelf
Daphara schreef:janna schreef:Die rijbroeken koop ik altijd op de equitana. Ergens onderaan rechts of links achterin.. Dan hangen er voorheen peperdure broeken voor 20 euro en zo. Zo al een paar kentucky, Cavallo en pikeur broeken gekocht.
Is dat een website, evenement of ga je fysiek naar een winkel?
cobiie schreef:Ik had zelf nog een bod gedaan bij iemand, die ging akkoord en zou gisteravond even nawegen of het idd niet zwaarder dan 10 kilo was voor verzenden (waar het volgens mij echt niet bij in de buurt komt). Ik vermoed dat er gerekt wordt om te zien of er een hoger bod komt en idd gisteren werd er overheen geboden. Ik ben benieuwd of mijn deal nog doorgaat of dat ik niets meer ga horen van de verkoper.
MizzMontana schreef:Daphara hoe is het met de kast afgelopen? Is het gelukt om vervoer te regelen afgelopen weekend en hadden de verkopers zelf nog iets te melden over hun onfatsoenlijke actie?
esmee_2001 schreef:Net bijna opgelicht door iemand voor 110 euro die reageerde op mijn gezocht advertentie.
Gelukkig net optijd achter gekomen toen ik zijn telefoonnummer controleerde via een site maar stond op het punt om geld over te maken.
Weet iemand hoe ik dit account kan melden bij marktplaats? Deze persoon heeft geen advertenties erop staan, dus kan niet een advertentie melden oid en ik weet niet hoe je een account meld aan marktplaats.
Daphara schreef:esmee_2001 schreef:Net bijna opgelicht door iemand voor 110 euro die reageerde op mijn gezocht advertentie.
Gelukkig net optijd achter gekomen toen ik zijn telefoonnummer controleerde via een site maar stond op het punt om geld over te maken.
Weet iemand hoe ik dit account kan melden bij marktplaats? Deze persoon heeft geen advertenties erop staan, dus kan niet een advertentie melden oid en ik weet niet hoe je een account meld aan marktplaats.
De chat melden (drie stipjes rechts bovenin), maar voor die tijd even de adverteerder opslaan als favoriete verkoper en screenshots maken, want zodra je de chat meld, verdwijnt alles.
Daphara schreef:MizzMontana schreef:Daphara hoe is het met de kast afgelopen? Is het gelukt om vervoer te regelen afgelopen weekend en hadden de verkopers zelf nog iets te melden over hun onfatsoenlijke actie?
Ja, ik heb de kast zaterdag opgehaald met de kleine anderhalfpaardstrailer van mijn stalgenoot / bijrijder, die ook gezellig mee was.
De timmerman stond ons buiten op te wachten, zijn vrouw (via wie alle communicatie was verlopen) was in geen velden of wegen te bekennen. Meneer kwam op mij over als een slecht communicerend en verlegen persoon. Ik vroeg meteen of ze nog lekker hadden genoten van wat extra vakantie, waarop hij mij alleen maar vragend aan keek... hij leek niet te begrijpen waar ik het over had, dus ben daar niet direct op door gegaan.
Het inladen was een “dingetje” want rechtop bleek de kast toch 3 cm hoger dan aangegeven, waardoor die niet rechtop in de trailer paste. Dus dan op de zijkant, maar daar was de trailer te kort voor, want de kast kwam tegen de borststang aan (borststang zat aan weers zijde met 2 bouten vast) we kwamen 10 cm te kort om de klep te sluiten, dus kast er weer uit en deze keer op de rug er in. Paste echt net aan, omdat die dan onder de borststang door kon.
Meneer liep wel (bijna onverstaanbaar) te mopperen dat de trailer te klein was, en dat we zoveel pogingen moesten doen om het er in te krijgen. Maar ik heb gewoon geantwoord dat als ik volgens afspraak de kast had kunnen halen, ik een grotere trailer tot mijn beschikking had gehad en dat deze kleinere trailer een gevolg was dat zij de datum verzet hadden. Hij zei verder niets meer. Eenmaal dat de kast in de trailer lag heb ik pas agerekend. Ik heb €15 ingehouden op het bedrag voor de “huur van de trailer” en kreeg daarop geen commentaar anders dan “is goed”.
Bij thuiskomst op stal en het inrichten van de kast, bleek toch dat ze niet mijn aangegeven maten hadden aangehouden, achteraf gezien had ik een meetlint mee moeten nemen bij het ophalen, want het vak voor de 2 zadels (met daarboven een dekjeshanger) is 140 hoog in plaats van 155, waardoor ik dus 15 cm te kort kom en nog een creatieve manier moet bedenken om straks mijn 2e zadel in de kast kwijt te kunnen. Ook bleek de achterkant niet verstevigd waar de zadeldragers moeten hangen. Voor nu met 1 zadel wil dat nog wel, maar in december komt er een 2e zadel bij voor mijn 3 jarige. Dus ik moet nog creatief aan het klussen.
Ik heb nog niet de kans gekregen om de adverteerder te beoordelen, maar ik hoop dat het nog wel komt, je kunt vast al wel raden hoeveel sterren ze gaan krijgen van mij?
_Penotti schreef:Ik zou dat toch terug koppelen dat de maten en de achterwand niet kloppen.
Dat is toch niet wat je hebt besteld?! En voor hebt betaald.
esmee_2001 schreef:Net bijna opgelicht door iemand voor 110 euro die reageerde op mijn gezocht advertentie.
Jodhi schreef:6 reacties op mijn marktplaats advertentie (enkel ophalen, staat duidelijk in de advertentie).
Alle 6 vragen of ik het kan verzenden en en haken af als ik zeg dat dat niet kan.
Jodhi schreef:6 reacties op mijn marktplaats advertentie (enkel ophalen, staat duidelijk in de advertentie).
Alle 6 vragen of ik het kan verzenden en en haken af als ik zeg dat dat niet kan.