Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mvdende schreef:Kan het ooit eens wél goed gaan?
Pakket bezorgd. Ja wáár dan?? Niet hier in ieder geval.....pakket is dus kennelijk "ergens bezorgd"
Is het dan zó moeilijk?
Helaas, geen vakantie spullen dus.
mvdende schreef:Gisteren anti teek besteld voor mijn hond. Lijkt het uit NIEUW ZEELAND te komenach, maakt mij niet uit, tis de helft goedkoper dan bij de Nederlandse dierenarts. Nu hopen dat de verzending enz gewoon goed gaat.
Is trouwens alleen met de site helemaal uitpluizen te vinden, want de site is gewoon in het Nederlands en je betaalt gewoon met Ideal. Maar bij contact staat een Australisch adres en het verzendnummer die ik gekregen heb is van NZ Post...
mvdende schreef:mvdende schreef:Kan het ooit eens wél goed gaan?
Pakket bezorgd. Ja wáár dan?? Niet hier in ieder geval.....pakket is dus kennelijk "ergens bezorgd"
Is het dan zó moeilijk?
Helaas, geen vakantie spullen dus.
Nou, pakket bleek bij de buren geleverd....
Waarom dat niet gewoon netjes in het systeem gezet wordt...
Had al een terugbetaling aangevraagd bij Aliexpress en deze werd direct goedgekeurd en uitbetaald, dus die kan ik niet meer annuleren. Kwaliteit van de spullen is trouwens zéér matig deze keer(bestel vaker op Ali en meestal is de kwaliteit wat je ervan mag verwachten.)
Brainless schreef:mvdende schreef:
Nou, pakket bleek bij de buren geleverd....
Waarom dat niet gewoon netjes in het systeem gezet wordt...
Had al een terugbetaling aangevraagd bij Aliexpress en deze werd direct goedgekeurd en uitbetaald, dus die kan ik niet meer annuleren. Kwaliteit van de spullen is trouwens zéér matig deze keer(bestel vaker op Ali en meestal is de kwaliteit wat je ervan mag verwachten.)
Dus binnen 1 dag vraag je terugbetaling aan? Je geeft geeneens buren de kans het pakketje te brengen?
Ali expresse kost het niks hoor, de verkopers wel; die komen geld te kort.
Hier gooi ik het in de buurt app of loop even naar de buren als ik weet dat ze weg zijn.
Yessy schreef:Als het iets waardevols betreft misschien het bedrijf bellen waar het voor is? Misschien kunnen die wel wat regelen.
juval schreef:bijzonder weer... wat zit er in? ik zou wel nieuwsgierig zijn en kijken of ik het zou kunnen gebruiken, anders inderdaad kliko. Het bedrijf doet er kennelijk ook niet veel moeite voor om het pakket terug te krijgen, zowel de afzender als de geadresseerde.
NoTwixLeft schreef:Hoe/waar kan je makkelijk een klacht indienen bij DHL? De laatste keer dat ik dat wilde doen heb ik het opgegeven, want ik werd wat agressief van hun chat programma.
Voor het lange verhaal;
Ik heb een pakket ontvangen voor een aardig groot Nederlands bedrijf. Alleen postcode verkeerd op pakbon en dus bezorgsticker. Maar gezien de rest wel klopt en duidelijk het bedrijf met naam er op staat, zou iedere blinde kip moeten zien dat het aan de andere kant van het IJsselmeer moest zijn![]()
Wat ik al gedaan heb;
Het telefoonnummer wat op het pakket stond, geappt met dat het pakket bij mij was. Ben door het bedrijf 2x gebeld voor overleg, zouden het opkomen halen als een vertegenwoordiger in de buurt zou zijn. Onderaan de streep werd het dus niet opgehaald door ze.
Dus afgegeven bij dhl pakket punt, met het verhaal erbij. Dus graag retour, maar pakket was ook niet (meer) aan te melden voor retour. Pakketpunt zou het regelen als de pakketen opgehaald zouden worden.
3 dagen later staat het pakket weer bij me voor de deur. Bij DHL hebben ze niet het bedrijf opgezocht, maar gewoon het adres handmatig opgeschreven met de niet kloppende postcode. En zelfs dat klopt niet, want combi van de postcode met huisnummer bestaat niet eens. Mijn adres komt zeker wel het dichtst in de buurt, maar het bedrijf dus zeker niet.
Heb het nu weer terug gebracht bij het pakketpunt, die gaat er nu ook brief bijdoen, barcode en mijn adres doorkrassen. Maar adviseerde me dat ik ook zelf een klacht moet indienen.
Ik vind dat ik al meer dan genoeg moeite heb gedaan om het pakket überhaupt bij dat bedrijf te krijgen, maar nu is het ook weer een principe kwestie geworden dat het goed bezorgd wordt ipv dat ik het gewoon in de grijze kliko gooi