sureido schreef:Oh ja die komt ook een elke dag onderhand bij ons in de broodjeszaak ... alles uit handen laten vallen, deur open houden voor d’r, koffie met twee zoetjes, en dan vraagt ze al hoe is het? En dan komt er meteen een heel verhaal van 10 minuten over haar leven terwijl ondertussen het kei druk is in de zaak, dan is ze klaar en dan staat ze te wachten tot we de deur weer open gemaakt hebben voor d’r. Edit: als we in de keuken zijn komt ze gewoon de hoek om in de keuken.
Ik vind dat gewoon irritant, mag het misschien niet vinden, maar ze voelt zich echt de koningin. Want die deur kan zij nog prima zelf open en dicht doen.
Ik werk in de voedingsmiddelen/levensmiddelen industrie... Dit zou bij ons echt not done zijn...
Nu zijn wij zeg maar huuuuuge... En is een broodjeszaak wat kleiner...
Maar ik denk dat jullie de broodjes ook beleggen met handschoenen aan? Of andere stricte hygiëneprotocollen...
Anyhow... Ik zou in dit soort gevallen met mijn baas om tafel gaan en hem ervan overtuigen dat klanten NIET achter de balie mogen komen en zorgen dat je baas jullie de middelen geeft om die oude feeks te verjagen...
Want dat zou mijn hoofddoel eigenlijk zijn
En dan zou ik ook nog aandragen dat ze klanten verjaagd door jullie bij drukte te lang van het werk te houden... Wat zorgt voor een langere wachtrij... Dus drukt ze de omzet op lange termijn...
Snap heus wel dat het mensje eenzaam is... Maar een keuken van een broodjeszaak in wandelen, ongevraagd...