Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Silly1972 schreef:Ik date ook met lang niet iedere match, ik heb nou eenmaal best wat matches.
En inderdaad iets te veel het voordeel van de twijfel gegeven en ik date graag snel, ga niet te veel tijd besteden aan appen.
Irl zegt toch meer.
Neverland schreef:Als ik met elke match op date moest...Dan kon ik mijn werk opzeggen en fulltime daten denk ik.
Iemand moet mij aanspreken wil ik 'm liken. En ik vind het leuk om nieuwe mensen te ontmoeten.
MarlindeRooz schreef:Ik app nu met iemand. En weet zeker dat als mensen hem zouden zien dat ze gaan zeggen dat hij op mijn ex lijkt.
Dát zou ongemakkelijk zijn én precies wat mijn moeder zou zeggen. Waar diegene bij is. Op de eerste ontmoeting.
Maar altijd beter dan dat ze me wil koppelen aan iemand die een hersenbloeding heeft gehad.
nenahdm schreef:Het is stil
Heb nieuwjaar met mijn date gevierd, die nacht tot 7 uur in de ochtend wakker gelegen, beiden niet in slaap willen vallen omdat we niet wilden stoppen met praten. Ik denk dat we elkaar heel leuk vinden...maar dat maakt mij langs de ene kant wel bang en onzeker.
Kan ook gewoon niet geloven dat deze persoon nu in mijn leven is na hem jaren lang op podium gezien te hebben en ik altijd wel zoiets had van
Ik ben tinder in ieder geval heel dankbaar, anders had ik hem wellicht nooit durven aanspreken.