Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yvankaxx

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 10:06

Ik had in een tijdsbestek van anderhalf jaar (waarvan 3 maanden een relatie gehad) 21 eerste dates gehad. Achteraf had ik daar de helft wel van kunnen skippen, iets te vaak iemand het voordeel van de twijfel gegeven :+

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 11:10

Wow! :') Ik heb in mijn 5 jaar van vrijgezel zijn maar iets van 10 dates gehad. :+ Was ook niet constant op zoek maar ook wel super kieskeurig, ik date niet met elke match.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 12:16

Ik date ook met lang niet iedere match, ik heb nou eenmaal best wat matches.
En inderdaad iets te veel het voordeel van de twijfel gegeven en ik date graag snel, ga niet te veel tijd besteden aan appen.
Irl zegt toch meer.

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 12:18

Silly1972 schreef:
Ik date ook met lang niet iedere match, ik heb nou eenmaal best wat matches.
En inderdaad iets te veel het voordeel van de twijfel gegeven en ik date graag snel, ga niet te veel tijd besteden aan appen.
Irl zegt toch meer.

Ja precies dit. Heb wel af en toe gehad dat je al een tijd aan het appen en soms zelfs bellen bent, maar dat het in het echt toch tegenvalt.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 12:21

Als ik met elke match op date moest... :') Dan kon ik mijn werk opzeggen en fulltime daten denk ik. :')

Iemand moet mij aanspreken wil ik 'm liken. En ik vind het leuk om nieuwe mensen te ontmoeten. :D

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 12:37

Neverland schreef:
Ik wil ook wel! :')

Ik snap niet dat mensen nog de 'alles goed' gesprekken gebruiken. Het is bijna 2020, ga eens met de tijd mee.

Ik kreeg 2 weken terug van eentje die me heel leuk leek een "Goedemiddag! Hoe was jouw dag tot nu toe?"

:')

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 12:43

Oh daar zou ik minder problemen mee hebben dan alles goed. :Y)

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 12:49

Nou ja het is een iets uitgebreidere versie van "alles goed" maar inderdaad. _O-
Ik denk dat het hem vooral aan het "goedemiddag!" lag bij mij. :')

Goedemiddag, u spreekt met...

Elodie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 12:50

En vond je daar iets mis mee? :') Ik zie er ook niks verkeerds in

Ik heb een periode veel gedate en date nu nauwelijks. Soms sprak ik al snel af en soms ook niet, lag ook aan de situatie en ook aan de mogelijkheden op dat moment. Ik heb ook weleens heel leuk met iemand gepraat een tijd lang die toen in het buitenland was en toen we uiteindelijk afspraken viel het wat tegen. :P

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 12:51

Ja misschien lag het ook aan dat ik een poedersuiker had die dag hoor... _O-

Elodie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 12:55

Haha nee het is ook niet de meest geweldige originele openingszin _/-\o_ Maar ik vind het iig al een completere zin en meer over nagedacht dan wanneer begonnen wordt met 'Alles goed'?

Ik moet toegeven dat ik eigenlijk voornamelijk reageer als iemands iets leuks of grappigs zegt.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 13:12

Neverland schreef:
Als ik met elke match op date moest... :') Dan kon ik mijn werk opzeggen en fulltime daten denk ik. :')

Iemand moet mij aanspreken wil ik 'm liken. En ik vind het leuk om nieuwe mensen te ontmoeten. :D

Haha nou Inderdaad!

Nou en Nummus?
Niet iedereen heeft de meest briljante openingszin, hij zegt tenminste nog iets.
Ik begin ook meestal met zoiets.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 13:26

nenahdm schreef:
Hoeveel dates hebben jullie zo gemiddeld? Ik spreek echt zelden af :')

Afgelopen 15 jaar? 6 :')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 14:06

Is ook zo Silly. :=
Maar ik ben er zelf ook al niet zo goed in. _O- :')

Maar ik kijk in 't nieuwe jaar wel verder.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 14:20

Als je daar al iemand op afschrijft dan blijft er idd niet veel over....
Hij probeert tenminste een gesprek aan te knopen, wellicht heb je hierna een heel goed gesprek.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 14:31

Ik had het er gisteren met m’n vriend nog over wie wie had aangesproken en hoe toen wij elkaar leerden kennen op Tinder. :))

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 17:09

Ik had 1 date en die mag ik nu mijn vriend noemen. Wel idd meerdere matches. In het verleden een keer of 3 met 3 verschillende matches.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 20:53

Ik app nu met iemand. En weet zeker dat als mensen hem zouden zien dat ze gaan zeggen dat hij op mijn ex lijkt. _O-
Dát zou ongemakkelijk zijn én precies wat mijn moeder zou zeggen. Waar diegene bij is. Op de eerste ontmoeting. _O-

Maar altijd beter dan dat ze me wil koppelen aan iemand die een hersenbloeding heeft gehad.

nereids

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-19 21:07

MarlindeRooz schreef:
Ik app nu met iemand. En weet zeker dat als mensen hem zouden zien dat ze gaan zeggen dat hij op mijn ex lijkt. _O-
Dát zou ongemakkelijk zijn én precies wat mijn moeder zou zeggen. Waar diegene bij is. Op de eerste ontmoeting. _O-

Maar altijd beter dan dat ze me wil koppelen aan iemand die een hersenbloeding heeft gehad.

Moeders toch :')
Ik herken het

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 07:49

Het is stil :+

Heb nieuwjaar met mijn date gevierd, die nacht tot 7 uur in de ochtend wakker gelegen, beiden niet in slaap willen vallen omdat we niet wilden stoppen met praten. Ik denk dat we elkaar heel leuk vinden... :') maar dat maakt mij langs de ene kant wel bang en onzeker.
Kan ook gewoon niet geloven dat deze persoon nu in mijn leven is na hem jaren lang op podium gezien te hebben en ik altijd wel zoiets had van <<)
Ik ben tinder in ieder geval heel dankbaar, anders had ik hem wellicht nooit durven aanspreken.

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 08:46

nenahdm schreef:
Het is stil :+

Heb nieuwjaar met mijn date gevierd, die nacht tot 7 uur in de ochtend wakker gelegen, beiden niet in slaap willen vallen omdat we niet wilden stoppen met praten. Ik denk dat we elkaar heel leuk vinden... :') maar dat maakt mij langs de ene kant wel bang en onzeker.
Kan ook gewoon niet geloven dat deze persoon nu in mijn leven is na hem jaren lang op podium gezien te hebben en ik altijd wel zoiets had van <<)
Ik ben tinder in ieder geval heel dankbaar, anders had ik hem wellicht nooit durven aanspreken.

Wat super leuk!!

Hier is het rustig met daten, ik heb er even niet zo veel zin in en zeg veel af. Iets met een een winterdip denk ik.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 09:22

Wat leuk om te horen Nenah!

Ik raakte op oudejaarsdag aan de praat met iemand op Happn.
Hij begon met 'hey, hoe is het?' waarop ik iets zei van: 'je weet dat dat een beetje een afgezaagde openingszin is hé? Dat is zo 2017'

En dat kon natuurlijk twee kanten op gaan vanaf daar.
Maar we kregen echt een super leuk gesprek, telefoonnummers uitgewisseld en vandaf dat moment vrijwel nonstop geappt. Hebben gisteren de eerste date gehad.
Was echt heel gezellig en we voelde ons beide meteen op ons gemak bij elkaar.
Hebben afgesproken dat we elkaar morgen weer zien, want volgend weekend vonden we beide te ver weg klinken. :o

Ben benieuwd!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 12:44

Gister met iemand van Tinder afgesproken, maar puur vriendschappelijk. Ik had van te voren al via app niet die klik met hem, en gister werd dat bevestigt. Dus dat is wel fijn, voor beiden ook. Blijven nu gewoon vrienden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 13:22

Na 1 date al vrienden :')

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-20 13:50

Relaxed schreef:
Na 1 date al vrienden :')

Want was is daar mis mee? Ik had hem van te voren - voor de ''date'' al gezegd dat het voor mij meer vriendschappelijk voelt.