Hilli schreef:Het ging om minder liters per keer. Niet om het aantal keren
Uhm ja maar makes no sense, Tenzij je op iemand anders reageerde natuurlijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Riddershow schreef:Maar waarom is het gevaarlijker?
Ik vind het heel erg fijn dat ik het vast kan zetten. Maar ik blijf er wel bij.
NoTwixLeft schreef:Riddershow schreef:Maar waarom is het gevaarlijker?
Ik vind het heel erg fijn dat ik het vast kan zetten. Maar ik blijf er wel bij.
Om wat poes op de vorige pagina vertelde. Hoeft er maar iemand in de buurt te staan met een sigaret, de auto te starten of iets anders te doen wat vonken veroorzaakt en het leed is niet te overzien. Maar dat kan dus ook gebeuren zonder dat het pistool vast gezet kan worden.
NoTwixLeft schreef:Riddershow schreef:Maar waarom is het gevaarlijker?
Ik vind het heel erg fijn dat ik het vast kan zetten. Maar ik blijf er wel bij.
Om wat poes op de vorige pagina vertelde. Hoeft er maar iemand in de buurt te staan met een sigaret, de auto te starten of iets anders te doen wat vonken veroorzaakt en het leed is niet te overzien. Maar dat kan dus ook gebeuren zonder dat het pistool vast gezet kan worden.
Janine1990 schreef:Is het niet ook de betrouwbaarheid van die beveiliging waardoor een benzine overloopt?
Er staat overigens hier in de buurt niet meer dat je niet mag roken bij tankstations... Ik herinner me vn vroeger dat dat er wel altijd stond... Of ben ik nu gek?
poes schreef:Had dat klepje niet op gestaan, had ik natuurlijk gelijk de trekker losgelaten zodra het fout ging en was de schade misschien kleiner geweest. Nu stond het hele stuk onder de diesel, ging echt heel snel.
Stral schreef:Ik vraag mij al 14 jaar af hoe je dat effectief vast zetDacht even “hoera het ligt al die tijd niet aan mij” maar in België kan het dus wel? Gênant.
Veulen84 schreef:Waarom zou je dat willen?
jumpyhorse schreef:Veulen84 schreef:Waarom zou je dat willen?
Omdat ik door een stoornis geen controle heb over mijn inderbenenvoel ze perfect, maar de spieren heb ik niet Helemaal (ik kan wel lopen etc, maar bij de minste scheet struikel ik) onder controle. Ik schuif dus ook zo uit mn beugels, en dan miet ik eerst stoppen en m er dan weer in zetten. Niet handig... dus als ik mijn benen op een veilige manier vast kan maken dan graag
jumpyhorse schreef:Veulen84 schreef:Waarom zou je dat willen?
Omdat ik door een stoornis geen controle heb over mijn inderbenenvoel ze perfect, maar de spieren heb ik niet Helemaal (ik kan wel lopen etc, maar bij de minste scheet struikel ik) onder controle. Ik schuif dus ook zo uit mn beugels, en dan miet ik eerst stoppen en m er dan weer in zetten. Niet handig... dus als ik mijn benen op een veilige manier vast kan maken dan graag
Veulen84 schreef:Waarom zou je dat willen?
Iets wat ik me de laatste tijd steeds afvraag. Wat is dat met al die mensen met dubbele voorlampen? Onder en boven, waarom zie ik dat ineens steeds (en hebben die mensen niet in de gaten hoe super irritant ze zijn?)
Veulen84 schreef:Waarom zou je dat willen?
Iets wat ik me de laatste tijd steeds afvraag. Wat is dat met al die mensen met dubbele voorlampen? Onder en boven, waarom zie ik dat ineens steeds (en hebben die mensen niet in de gaten hoe super irritant ze zijn?)
jumpyhorse schreef:Veulen84 schreef:Waarom zou je dat willen?
Omdat ik door een stoornis geen controle heb over mijn inderbenenvoel ze perfect, maar de spieren heb ik niet Helemaal (ik kan wel lopen etc, maar bij de minste scheet struikel ik) onder controle. Ik schuif dus ook zo uit mn beugels, en dan miet ik eerst stoppen en m er dan weer in zetten. Niet handig... dus als ik mijn benen op een veilige manier vast kan maken dan graag
Janine1990 schreef:Veulen84 schreef:Waarom zou je dat willen?
Iets wat ik me de laatste tijd steeds afvraag. Wat is dat met al die mensen met dubbele voorlampen? Onder en boven, waarom zie ik dat ineens steeds (en hebben die mensen niet in de gaten hoe super irritant ze zijn?)
Vind je dat echt irritant?
Persoonlijk heb ik meer moeite met verkeerd afgestelde koplampen of ogenschijnlijk losse fittingen.
Maar dit is dagrijverlichting. Gaat automatisch aan.
Overigens zijn er veel verstralers/breedtestralers/mistlamp voor of hoe het ook heey die gewoon aan de juiste eisen voldoen en die gewoon gevoerd mogen worden als er geen sprake is van dagrijverlichting.
Edit: paar jaar geleden info hierover opgezocht, kan het nu niet meer terugvinden... Dus ik begin enorm aan mezelf te twijfelen.
Maar het is rete praktisch als het vriest en je wilt checken of er aanslag op het wegdek ligt als je over langweggetjes rijdt net als ik. Je kan reeën ook sneller zien...
Veulen84 schreef:Ja, ik vind het reuze irritant. Veel te veel licht en op die smalle dijkweggetjes wordt je compleet verblind door die mafketels met al dat extra licht. Ik moet naar beneden kijken om te zien waar de dijk ophoudt en de inham begint. Dan zit je dus recht in een lichtbron te kijken...