dromertje2 schreef:Giolli: Mooie outfit, ze lijkt weer zo gegroeid?
Aja is het?
Ik zie het zelf niet zo, erg hoor!
Ze is nu wel uit 56.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mavelle schreef:Wat een poppige foto’s weer Giolli.
Top van je moeder, lekker doorshoppen dus Lau!
Wat vreemd dat die maten zo af kunnen wijken bij 1 merk. Dat zou voor mij echt een reden kunnen zijn om dat merk voortaan maar over te slaan.
Hele leuke truien van Siemz!
Balou, A moest na de geboorte de eerste dagen/week een mutsje op om te helpen haar temperatuur op pijl te houden. Hoefde N dat niet? Ik dacht dat dat bij alle baby’s aangeraden werd. Verder heeft ze als baby ook niet echt mutsen gedragen hoor. Al had ze al wel gelijk een flinke bos haar.
Mavelle schreef:Wat een poppige foto’s weer Giolli.
Top van je moeder, lekker doorshoppen dus Lau!
Wat vreemd dat die maten zo af kunnen wijken bij 1 merk. Dat zou voor mij echt een reden kunnen zijn om dat merk voortaan maar over te slaan.
Hele leuke truien van Siemz!
Balou, A moest na de geboorte de eerste dagen/week een mutsje op om te helpen haar temperatuur op pijl te houden. Hoefde N dat niet? Ik dacht dat dat bij alle baby’s aangeraden werd. Verder heeft ze als baby ook niet echt mutsen gedragen hoor. Al had ze al wel gelijk een flinke bos haar.
MizzMontana schreef:Mag van mezelf niets kopen voor de baby, heb nog zoveel van de andere twee kinderen, maar deze print van snurk
[ [url=m/I0mbQx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Keet schreef:Hier bij Mup ook strikmutsjes voor de eerste weken. Lange strikken onder de oksels en dan in de zij afknopen.
Helpt ook bij de prikkelregulatie en het warmhouden (was midden in de winter en kouddddd op de slaapkamer)