Wij hebben elke Pilates les een kind erbij van een maand of 8. Nee ik vind het niet grappig dat je kind naar mijn mat kruipt....Moeders is meer op het kind aan het letten dan dat ze oefeningen doet. Luier verschonen, borstvoeding geven, kan allemaal tijdens de les. Waarom.....
Maar er zit toch wel een grens lijkt me. Komop sporten met je kind erbij... Dan maare en andere dag sporten als je wel opvang hebt of andere sportschool zoeken.
Dat vind ik dus ook. Heel eerlijk gezegd durf ik er niets van te zeggen, omdat ik volgens mij de enige ben die zich er aan stoort. Ik probeer ook altijd aan de andere kant van de zaal te staan zodat ik er zo min mogelijk last van heb.
Tot zo'n kind een keer een dumbbell op haar handjes of teentjes krijgt. Dan is de wereld te klein.
Brainfail
Geplaatst: 24-01-19 15:00
Ibbel schreef:
Tot zo'n kind een keer een dumbbell op haar handjes of teentjes krijgt. Dan is de wereld te klein.
Gewoon die bij het personeel gebruiken. Want sws als het gebeurd ligt het natuurlijk niet aan de moeder maar aan het feit dat ze gewichten in de sportschool hebben. Dat is toch niet normaal in een sportschool al die dingen waar een kind zich aan kan verwonden.