Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
theadora99 schreef:Zover ik weet bestaat zuid Brabant niet meer, vroeger wel, maar is dat België geworden en heette nog een tijdje zuid Brabant maar is uiteindelijk anders genoemd. Omdat er nog maar 1 Brabant over is neem ik aan dat ze met west Brabant de westkant van noord Brabant bedoelen..
theadora99 schreef:Zover ik weet bestaat zuid Brabant niet meer, vroeger wel, maar is dat België geworden en heette nog een tijdje zuid Brabant maar is uiteindelijk anders genoemd. Omdat er nog maar 1 Brabant over is neem ik aan dat ze met west Brabant de westkant van noord Brabant bedoelen..
Froukje schreef:xMaxxiee schreef:Ik mag hopen dat dat automatisch gaat, dat ding gaat hier elk half uur. Arm mannetje die dat handmatig moet doenWordt de bel van een kerk tegenwoordig nog met de hand geluid of is dit ook geautomatiseerd? Ik kan niet slapen en lag naar de kerk klok te luisteren
xMaxxiee schreef:Wordt de bel van een kerk tegenwoordig nog met de hand geluid of is dit ook geautomatiseerd? Ik kan niet slapen en lag naar de kerk klok te luisteren
Nissima schreef:Het valt me nu pas op dat de provincie Brabant ook wel Noord-Brabant genoemd wordt, en in Zondag met Lubach wisselen ze dat zelfs af met West-Brabant. Noord-Brabant lijkt me de hele provincie? Waarom noemen ze het dan Noord? En wat is dan West?