Inderdaad. Bij de meeste mensen verdwijnen er juist spullen als ze de sleutel in de deur laten zitten, maar jij krijgt er juist spullen bij.
Anoniem
Geplaatst: 18-03-17 19:54
In kleine dorpjes kan dat idd nog wel, hier hebben we ook een postbode die weet waar de pakketjes heen kunnen als iemand niet thuis is en als de schuur niet op slot zit legt hij het daar neer. En ik heb ook al eens gehad dat ik bij mijn broer was en dat ik iets besteld had voor het pension waar ik toen werkte, toen ik vroeg of hij dat toevallig ook bij zich had en dat zo was kreeg ik het ook gewoon van hem. Scheelde hem weer een ritje en ik was blij dat ik het al had.
Eindelijk is m'n kiala pakket op het afhaalpunt. Helaas kreeg ik de mail pas 3 minuten voor 5 dus dat redde ik niet meer om het op te halen. Dinsdag maar weer een nieuwe poging.
IHN
Geplaatst: 18-03-17 20:32
Jolien87 schreef:
Inderdaad. Bij de meeste mensen verdwijnen er juist spullen als ze de sleutel in de deur laten zitten, maar jij krijgt er juist spullen bij.
Haha...ja denk dat ik het maar vaker doe . Maar idd..ik kan hier nieteens alles afsluiten...gebeurt nooit wat...al 6 jaar niet. Moet ik wel zeggen dat de buren het ook in de gaten houden..wonen 400 meter verderop maar toen ik s avonds buiten stond met wat collegas die op ziekenbezoek kwamen terwijl de buren dachten dat ik nog in het ziekenhuis lag (had nog geen tijd gehad te melden dat ik er weer was) stond buuf heel snel hier op mijn erf...en de dieren zijn hier ook al eens dubbel verzorgd...een vriendin regelde dat maar toen de buren steeds geen auto zagen dachten ze dat ik vergeten was hen te vragen (ze hadden het wel eerder gedaan) en zijn toen ook gaan voeren...beesten waren moddervet toen ik terugwas . Ik wil nooit meer weg hier. (O ja..kwam laatst post voor mijn pleegdochter...postbode kwam aan de deur..of het adres wel goed was).
Bij mij komt echt niemand binnen, daar zorgt de hond wel voor. Visite komt er ook niet in, dus onbekenden zeker niet.
Alja
Geplaatst: 19-03-17 01:52
IHN schreef:
Haha...lach me rot. De postbode voelt zich hier kennelijk helemaal thuis . Ik was weg maar sleutel zat nog in de deur (vergeten). Kom ik thuis..ligt er een pakketje om de hoek van de deur....binnen dus :).
Buij ons in Duutsland kan dat nog
IHN
Geplaatst: 19-03-17 08:27
Alja schreef:
IHN schreef:
Haha...lach me rot. De postbode voelt zich hier kennelijk helemaal thuis . Ik was weg maar sleutel zat nog in de deur (vergeten). Kom ik thuis..ligt er een pakketje om de hoek van de deur....binnen dus :).
Mag ik even gillen? Verkoop op Ebay een regenhoes voor een Bugaboo. Titel: Bugaboo Regenhoes Omschrijving: komt van een Gecko maar past ook op een Frog of Cameleon.
Afijn verkocht, verzonden en toen kwam er een boze mail: hij past niet op mijn Bugaboo bee en vervolgens krijg ik negatieve feedback: as described as it was a bugaboo rain cover but model should be named..
Dus ik stuur een mail terug dat het model toch echt in de omschrijving staat en dat ik de negatieve feedback een beetje jammer vond.
Antwoord: You don't think I have time to read all the descriptions of the items I'm buying do ya?
Uhm nou... eigenlijk wel ja, ik bedoel, je geeft er toch je geld aan uit.
Ja Ebay heeft het inmiddels (na veel gezeik, die lui daar zitten ergens in India, en t aantal mensen dat daar Engels begrijpt is op 1 hand te tellen) verwijderd. Had hij nou gewoon een mailtje gestuurd met Joh, ik heb verkeerd gelezen, ik heb er eentje voor een Bee nodig dan had hij hem gewoon terug kunnen sturen en zn geld terug gekregen. Nu heeft ie pech.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 19-03-17 16:00
Aantal mensen dat daar Engels begrijpt op 1 hand te tellen? Denk dat ze als voormalig engelse kolonie beter geschoold zijn in de Engelse taal dan hier. Veel van deze helpdesks zitten in India, zo ook onze eigen helpdesk. Ze zijn moeilijk te verstaan over het algemeen als je ze aan de telefoon hebt, maar zijn zeer goed Engels sprekend, beter dan de Engels sprekende Nederlanders in ieder geval.
Dat klinkt als een contradictie, moeilijk te verstaan terwijl ze een taal goed spreken?
_Nadia_
Geplaatst: 19-03-17 16:12
Ik woon in de UK en heb dagelijks te maken met callcenters en helpdesk medewerkers in India, en Ebay klantenservice is de slechtste waar je mee te maken kunt hebben. Tot nu toe ben ik godzijdank iedere keer dat ik bel doorgeschakeld naar het Ierse contact center, maar de helpdesk chat is drama. Ik heb er laatst 20 minuten over gedaan om de persoon aan de andere kant van de chat er van te overtuigen dat mijn listing onterecht beeindigd was omdat het zogenaamd in de verkeerde rubriek stond. Hun suggestie was de rubriek playmobil terwijl het om een merkloze wild west play set ging. Uiteindelijk begreep hij dan dat het echt geen playmobil was en ik kon m terug plaatsen, zo gezegd, zo gedaan. Nog geen 3 minuten later mail: listing verwijderd omdat hij in de verkeerde rubriek stond.. suggestie: rubriek Playmobil. Wee contact opgenomen met de chat, en dat duurde weer 20 minuten en 3 keer doorschakelen voordat iemand begreep wat er aan de hand was.
Fjordengek93
Geplaatst: 19-03-17 17:40
Kinke schreef:
kun je als verkoper op MP berichten sturen blokkeren oid? Kwam een advertentie tegen waarop ik wil reageren maar vond de optie niet meer? Heb uit nood maar een bod gedaan.
Al 1.5 week bezig om een afspraak te maken om iets op te laten halen. Ik heb er veel interesse voor maar had het uit beleefdheid gereserveerd voor iemand. Vanmorgen zou ze tussen 1200 en half 1 komen, ik app nog voor de zekerheid dat ik wel echt na half 1 weg moet. Ja dat kon ze niet redden. Nu maar de 3 andere geïnteresseerden een berichtje doen
Anoniem
Geplaatst: 20-03-17 21:40
Ik had vorige week een mailtje voor een zweetdeken dat ik verkoop. Of ze mochten komen kijken, ze woonde een paar dorpen verderop. Nu kom ik daar dagelijks omdat de paarden iets verderop staan, dus geantwoord dat ik het ook wou brengen. Geen reactie.
Krijg ik nu een mail van iemand met knal dezelfde familienaam "is het deken er nog, ik Kan het ophalen". Maar geantwoord of het toevallig dezelfde persoon is... if yes, dan weet ik dus dat er echt wat schort aan het mailverkeer.
Anoniem
Geplaatst: 21-03-17 11:11
Blijkt dus inderdaad dezelfde dame te zijn. Zij geeft aan dat haar biedingen ook vaak onbeantwoord blijven en dat ze er meermaals achteraan moet. Of dat mensen bellen als zij wat verkoopt en dat zij de mails ook niet ontvangen heeft en bijgevolg heel wat kopers misloopt.
Straks maar even klachtje over mailen dus. Zo raak ik nooit van mijn zooi af.