Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

AnnetteFlame

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 00:09

Oh wat bizar!! Ik zou idd contact verbreken hoe kan je die vent ooit nog vertrouwen?

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 00:09

Ja je weet gewoon niet wat je moet geloven dan he heel irritant! Dat liegen is al loser achtig maar de rest van t verhaal zou me toch wel btje bangig maken..weet t niet doe iig voorzichtig!
Laatst bijgewerkt door Lougino op 23-03-16 00:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 00:10

Het feit dat hij een vriendin heeft verklaart misschien ook wel de radiostilte. Wie weet waren ze toen wel samen en kon hij jou niet appen :=

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 00:17

Destination schreef:
Het feit dat hij een vriendin heeft verklaart misschien ook wel de radiostilte. Wie weet waren ze toen wel samen en kon hij jou niet appen :=

Precies. Dit had ik ook toen ik iemand datete die al een relatie had :=

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 00:18

Als je terug leest zie je dat je al veel eerder en vaker twijfels had.
Dus wat ik eigenlijk wist je onbewust al dat het niet goed zat, dit lijkt me zoals anderen ook zeiden alleen bevestiging daarvoor.

Lekker laten lopen en door naar de volgende. Je moet jezelf ook af vragen of je het wel waard bent.

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 00:21

heb hem net weer aan de telefoon gehad... hij gaat er allemaal niet op in is erg kwaad...
Zegt alleen dit komt wel goed en ik ga dit wel recht trekken... erg wazig allemaal
toen ik zei goh ja ik zie je alleen maar op momenten dat je ineens 1,5 uur van te voren appt dat je naar deze kant op komt...

tot slot was t ik ben weer op de basis heb zo een bed morgen weer een nieuwe dag!
heb m gezegd fijn dat je nu op mij loopt te grijnzen.. toen was t "schatje slaap lekker tot morgen"
he bah... had t anders zo fijn gevonden als hij zou bellen maar nu....
Wel toevallig 2x was er gezeik 2x kan hij bellen in 1,5 maand tijd blegh yakkie bah

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 00:22

Ik zou er echt helemaal klaar mee zijn := Jij kan echt veel beter krijgen dan dit!

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 00:22

Citaat:
Dus wat ik eigenlijk wist je onbewust al dat het niet goed zat, dit lijkt me zoals anderen ook zeiden alleen bevestiging daarvoor.

Lekker laten lopen en door naar de volgende. Je moet jezelf ook af vragen of je het wel waard bent.

Spoiler:
heel erg foei van mij maar R die mij dit verhaal dus vertelde... heb dr na t verhaal nog steeds contact mee... weet inmiddels dat hij vrijgezel is :o

KellyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 00:26

Tamara_089 schreef:
Citaat:

]

Go vliegbasis man 1 *\o/* :')

edit: voor de zekerheid je spoiler weg gehaald, wist niet of je die er in wilde hebben staan

Ginger1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 00:50

Macchiato schreef:
Nou mijn date gaat niet door -O- zak stront heeft ineens mij overal verwijderd....en zijn Facebook profiel bestaat ineens niet meer? Raaaarrrrrrrr

Precies hetzelfde als bij mij! Zoo raar

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 01:01

Mijn date was echt super <3 De details zal ik jullie besparen {:}

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 01:04

UhNee schreef:
Mijn date was echt super <3 De details zal ik jullie besparen {:}

Nouja zeg :n

wel fijn dat t leuk geweest is :)

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 01:31

Hier ook alsnog een prima date gehad! :D

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 08:43

Tamara ik heb t verhaal niet kunnen lezen (was met date aan t bellen toen ik hier topic opendr en al las dat er wat gaande was)
Maar als in het zo hier en daar lees lekker afkappen. Je hebt nig miet veel dates gehad, veel twijfels en ik vind het maar allemaal raar lopen. Dus om jezelf te sparen zou ik zeggen NEXT

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 08:47

Fijn uhnee en macchiato :D

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 09:05

Ik zou het ook afkappen!
Fijn, al die geslaagde dates :D

Ik zie m'n vriend morgen weer, elkaar anderhalve week niet gezien (druk met school enzo), dus blijf maar gelijk slapen, dus de hele vrijdag ook nog <3
Dan is anderhalve week toch wel lang.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 09:46

Klinkt goed Uhnee!

Ik heb het niet precies meegekregen Tamara, ik moest echt naar bed := Maar wat ik er zo van lees is dit er eentje die je liever kwijt dan rijk bent geloof ik. Als mensen nu al niet eerlijk zijn... Waar moet je dan een eventuele relatie op bouwen?

LoesvL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 09:56

Inderdaad ik deel de mening Tamara, vanaf moment 1 moet je iemand eigenlijk kunnen vertrouwen, als het daar al fout gaat zal het in de toekomst ook wel stuk lopen..

Uhnee en Macchiato, fijn dat jullie leuk avondje hebben gehad, allebei voor herhaling vatbaar?
Wat hebben jullie gedaan, Netflix en Chill? <<)

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 10:51

Wat leuk uhnee en macchiato! Allebei dates voor een deel 2?

En Tamara hoe denk je er nu over na een nachtje slapen? Na zo'n telefoongesprek zou ik helemaal zeggen de groeten met je rare geouweh.oer, klinkt echt niet oke allemaal.

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 11:04

Oké hoe denk ik er nu over na een nacht niet geslapen te hebben maar gebuurt te hebben met vliegbasisman 1 die me de info wist te geven over vliegbasisman 2 wat uiteindelijk niet meer over nr 2 ging :o

Ja ik vind het lastig heel lastig snap dat hij er boos over kan zijn. Komt voor hem natuurlijk uit t niks... z'n reactie tsjah hij gooit de handdoek in de ring..heb m gevraagd nog te komen omdat ik t live besproken wil hebben waarop hij zegt ik weet t niet heb erover gedacht en bedacht ik stop ermee teveel stress...

Zelf weet ik niet meer wie nou de waarheid spreekt... erg moeilijk daarentegen zoiets verzin je toch niet..???

Heb me wel afgevraagd of ik het wel had moeten zeggen.. maar hij deed eerst aan de telefoon nog wel z'n "best" iets te bewijzen / recht te trekken en nu dus allemaal ineens niet meer.. erg raar. Als ik dat gevoel had wat hij zei te hebben had ik er zeker nog voor willen "vechten"

Nu ja ben benieuwd hoe dit allemaal af gaat lopen

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 13:01

Dat man 2 boos reageert, zou toch ook kunnen komen doordat hij zich 'betrapt' voelt? :+

Ik ben uitgenodigd door laptopman om een drankje te doen. Die heb ik wel al IRL gezien dus die 'drempel' is gelukkig al weg :')

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 13:05

Dus R heeft informatie gegeven over M wat helemaal niet over M bleek te gaan? Waarom heeft R dat dan gezegd? :+

Leuk Zitosh! Ik zou het ook eng vinden als ik hem al wel in het echt had gezien haha!

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 13:24

Oo wat een verhaal is dit allemaal zeg :') :n
Ongelooflijk.. Ik weet nog niet wat er waar van is en wat klopt wat wie zegt of wat dan ook..

Het was zo'n ommekeer ineens. Over een donderslag bij heldere hemel gesproken.. :=

Ik weet wel dat vliegbasisman 1 wel een hottie is <<)

Ik vind het zooooo frustrerend als mannen niet terug appen :')
Ik heb mijn vliegbasisman geappt.
Hij is ook niet online geweest meer, maar AAHH ik wil antwoord!

Tamara_089

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 13:32

Destination schreef:
Dus R heeft informatie gegeven over M wat helemaal niet over M bleek te gaan? Waarom heeft R dat dan gezegd? :+

Leuk Zitosh! Ik zou het ook eng vinden als ik hem al wel in het echt had gezien haha!

R heeft informatie over M gegeven wat volgens hun zeker wel klopt... Echter M ontkent alles.

T was alleen zo dat we uiteindelijk wel uitgepraat waren over M en toen de 3e partij aan t groepsgesprek er ineens vandoor ging Nancy maakte het gesprek ineens van zijn kant uit een wending de andere kant op... geen woord meer gesproken over M :+

Nancy,... over welke vliegbasisman heb je het nu? :D

laat ik voorop stellen dat R ook wel een hottie is :j

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 13:39

Tamara_089 schreef:
R heeft informatie over M gegeven wat volgens hun zeker wel klopt... Echter M ontkent alles.

T was alleen zo dat we uiteindelijk wel uitgepraat waren over M en toen de 3e partij aan t groepsgesprek er ineens vandoor ging Nancy maakte het gesprek ineens van zijn kant uit een wending de andere kant op... geen woord meer gesproken over M :+

Nancy,... over welke vliegbasisman heb je het nu? :D

laat ik voorop stellen dat R ook wel een hottie is :j

Had ik er toch eerder uit moeten gaan he *\o/* *\o/* :')

Die niet appt, mijn vliegbasisman.. Zullen we hem dan maar nummer 3 toedelen? _O-