Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Als je terug leest zie je dat je al veel eerder en vaker twijfels had.
Dus wat ik eigenlijk wist je onbewust al dat het niet goed zat, dit lijkt me zoals anderen ook zeiden alleen bevestiging daarvoor.
Lekker laten lopen en door naar de volgende. Je moet jezelf ook af vragen of je het wel waard bent.
Tamara_089 schreef:Citaat:Als je terug leest zie je dat je al veel eerder en vaker twijfels had.
Dus wat ik eigenlijk wist je onbewust al dat het niet goed zat, dit lijkt me zoals anderen ook zeiden alleen bevestiging daarvoor.
Lekker laten lopen en door naar de volgende. Je moet jezelf ook af vragen of je het wel waard bent.
]
Destination schreef:Dus R heeft informatie gegeven over M wat helemaal niet over M bleek te gaan? Waarom heeft R dat dan gezegd?
Leuk Zitosh! Ik zou het ook eng vinden als ik hem al wel in het echt had gezien haha!
Tamara_089 schreef:R heeft informatie over M gegeven wat volgens hun zeker wel klopt... Echter M ontkent alles.
T was alleen zo dat we uiteindelijk wel uitgepraat waren over M en toen de 3e partij aan t groepsgesprek er ineens vandoor gingNancymaakte het gesprek ineens van zijn kant uit een wending de andere kant op... geen woord meer gesproken over M
Nancy,... over welke vliegbasisman heb je het nu?![]()
laat ik voorop stellen dat R ook wel een hottie is