Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ohjajoh6 schreef:Ik vind het bij buren komen controleren, echt heel erg eigenlijk; je zal maar ruzie met die buren hebben, dan ben je gelijk sjaak?
ohjajoh6 schreef:poetser schreef:Confession, Ik heb gisteravond de deur dicht gegooit voor de neus van de wijkagent. Zoontje gaat altijd om 19u slapen doordeweeks en ik wilde hem om 21u niet wakker maken voor meneer agent. Heb hem gezegd dat hij welkom is op een moment dat de kleine wakker is. (was voor de controle van de adreswijziging) Het is vandaag tenslotte weer gewoon een schooldag voor zoontje.
Sorry Poetser? Controle van een wijkagent als je verhuisd bent? En dan willen ze dus blijkbaar nog koppen tellen ook? Amai! Om maar in het Belgisch te blijven...

Nicolien schreef:Dat hoeft niet perse in een flat te gebeuren.
Wij wonen in een tussenwoning en hebben een buurvrouw die behoorlijk op zichzelf is.
Ze gaat altijd met de auto weg als ze de hond gaat uitlaten, laatst stond de auto 2 dagen op dezelfde plek en zei ik ook al tegen mijn vriend: Mocht ze dood zijn, dan komen wij er ook pas laat achter.
Lestrange01 schreef:Confession: Ik heb net de meest geweldige date van mijn hele leven gehad. Het was gewoon zo raar, het voelde niet als verliefd zijn of als vriendschap, maar gewoon veel...dieper en beter. Ik ken haar pas 3 dagen en ik heb meer met haar gedeelt dan ik ooit met iemand heb gedaan...
Ik weet dat dit geen echte Confession is maar ik moest het gewoon even kwijt xD
Lestrange01 schreef:Confession: Ik heb net de meest geweldige date van mijn hele leven gehad. Het was gewoon zo raar, het voelde niet als verliefd zijn of als vriendschap, maar gewoon veel...dieper en beter. Ik ken haar pas 3 dagen en ik heb meer met haar gedeelt dan ik ooit met iemand heb gedaan...
Ik weet dat dit geen echte Confession is maar ik moest het gewoon even kwijt xD
Ghosttown schreef:Ik moet morgen om 07'00 opstaan voor werk en weet dat ik gesloopt zal zijn als ik nu niet ga slapen... Maar ik heb echt zó geen zin om te gaan slapen
)