Designer verslaving #1

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wendy1978

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 14:23

Wat zonde BertBaley, waarom pak je ze niet?
vind je het zonde of voel je gewoon niet de liefde voor die tas?

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 14:32

Hier vorige week flink geshopt. Oa een suède blouse van Ralph Lauren, wat Ted Baker, winterjas van Woolrich, nog wat Ralph Lauren, panterhakken van Baldini, zonnenbril van Ferragamo en schoenen van ferragamo.
Nog tijdje staan twijfelen bij een Bruine Mulberry bayswater, maar had genoeg uitgegeven eigenlijk...
Nu alleen wel spijt, maar een derde Mulberry is wellicht wat overdreven :=

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 14:37

Wendy1978 schreef:
Wat zonde BertBaley, waarom pak je ze niet?
vind je het zonde of voel je gewoon niet de liefde voor die tas?

haha nou zal ik eerlijk zijn :') ik heb gewoon niet zo veel om erin te doen hahaha, ik gebruik altijd mijn lv key holder 6 met pasjes erin en sleutels uiteraard en mijn telefoon meer eigenlijk niet haha.

Daarvoor gebruik ik vaak de felicie (aangezien daar toch bijna niets inpast haha!!!) zo heb ik ook lv agenda etc, allemaal voor de heb denk ik haha!!!

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 14:47

yeentll schreef:
Patty14, zoek je echt een nieuwe? Anders moet je is kijken op designer vintage, rebelle of vestiaire, daar staan er echt ontzettend veel op altijd!

Mag ook een tweedehands alleen als ik soms zie wat ze vragen dan is een nieuwe goedkoper.

BertBaley schreef:
Ik heb hem hier nog wel nieuw in de doos liggen :') samen met de reverse, maar ik pak ze gewoon niet, maar toch zet ik ze ook niet zo snel te koop, stom he :P toch lastig..

Ik kan hem een goed huisje bieden <<)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 19:19

Patty14 schreef:
Heb de pagina inmiddels via pb ontvangen :).

Gelijk nog een vraag. Weet iemand of de LV pochette metis nog ergens te koop is? Online uitverkocht maar is hij nog in de winkels?

[ [url=m/wBQyF5.png]Afbeelding[/url] ]
Andere kleuren zijn er nog wel maar zoek deze van de foto.

Heb je geen SA die je kan berichten als hij op voorraad is?

Lau lekker geshopt! Mooie bril ook.
Ik gebruik mijn bayswater nooit, echt zo erg. Wil hem wel verkopen maar krijg altijd rot biedingen. Dan hou ik hem liever zelf.

Mijn laatste aankoop <3

Afbeelding

anoukkk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 19:29

Patty14 schreef:
yeentll schreef:
Patty14, zoek je echt een nieuwe? Anders moet je is kijken op designer vintage, rebelle of vestiaire, daar staan er echt ontzettend veel op altijd!

Mag ook een tweedehands alleen als ik soms zie wat ze vragen dan is een nieuwe goedkoper.

Komt omdat ze in de winkel niet meer verkrijgbaar zijn..
Ze hebben ze heel af en toe nog maar komen zo sporadisch binnen dat ze ook niet meer op de wachtlijst afgaan vertelde mijn SA.

De reverse komt soms nog wel binnen.
Daarom zijn de tweedehandse ook duurder als de nieuwe omdat ze nieuw eigenlijk bijna niet meer aan te komen zijn.

Ik heb mijne nu 2,5 jaar en gebruik hem heel intensief. Begint nu een beetje te slijten maar echt mega fijne tas!

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 21:16

Hebben jullie het gezien? Designertassen bij BVA. Misschien iemand nog wat nodig ;)

Willemiens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 22:16

Gelijk maar even een UPje.
Het is lang geleden dat ik wat in dit topic geplaatst heb maar hoor graag jullie mening.
Ik heb vandaag via Zalando laarzen van Proenza Schouler binnen gehad, ze zitten super en zijn echt heeeel mooi.
Alleen tot mijn verbazing bij het openmaken van het pakket zie ik een andere kartonnen doos zitten, dus ik dacht ‘oh dat is goed verpakt, de schoenendoos zitten in een extra doos’, maar niets is minder waar.
Ik krijg schoenen van bijna €800 geleverd in een kale doos, niet van het merk zelf, zonder dustbag oid?
Ik bewaar toevallig al mijn schoenen in doos maar bij het besteden van zo’n bedrag verwacht ik eigenlijk wel dat het gewoon in een doos zit van het merk zelf en ook de toebehoren zoals dustbag dus.

Meestal zitten bij dure schoenen er nog een set veters of andere dingen maar hier zit dus gewoon echt niks bij?

Ik begrijp dat in het magazijn zo’n doos kan beschadigen ofzo maar iets van een briefje of mailtje zou wel fijn zijn.
Of overdrijf ik nu -O-

xlisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 10:41

Herkenbaar bij Zalando. Elke keer is het een 'blanco' doos. Heb zelf onlangs ook Tommy Hilfiger schoenen besteld, zaten ook gewoon in een bruine kartonnen doos zonder merk oid..
Vind het wel apart voor schoenen van 800 euro ook. Normaal verwacht je toch wel een dustbag oid. Ik zou Zalando eens benaderen, vaak hebben zij wel een goede service en antwoorden ze snel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 12:48

Ik zou zeker even Zalando bellen! Lijkt mij niet normaal... als je direct bij de designer koopt krijg je iid van alles erbij.

Willemiens

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 13:37

Wat vreemd xlisza dat het in een kartonnen doos wordt geleverd..? zelf bij goedkopere merken krijg je er soms nog wel eens wat bij.

Ik heb Zalando zojuist een mail gestuurd, ik ben erg benieuwd!

xlisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 14:50

Ja gewoon n blanco doos om het zo te zeggen en dan enkel n sticker met daarop een barcode.. Vond het apart, maar is blijkbaar normaal bij Zalando.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 15:34

Zelf bij mijn net aangekomen nike verpakking zit er net plastic omheen...

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 18:25

Wat apart zeg! Bestel eigenlijk niet zoveel bij Zalando... Maar lijkt me toch dat er wel een dustbag bij moet zitten.

Show gelijk even mijn nieuwste aanwinst :D
Afbeelding

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 21:46

Zou dat geen vorm van diefstalpreventie zijn?

KB01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 01:53

Willemiens schreef:
Gelijk maar even een UPje.
Het is lang geleden dat ik wat in dit topic geplaatst heb maar hoor graag jullie mening.
Ik heb vandaag via Zalando laarzen van Proenza Schouler binnen gehad, ze zitten super en zijn echt heeeel mooi.
Alleen tot mijn verbazing bij het openmaken van het pakket zie ik een andere kartonnen doos zitten, dus ik dacht ‘oh dat is goed verpakt, de schoenendoos zitten in een extra doos’, maar niets is minder waar.
Ik krijg schoenen van bijna €800 geleverd in een kale doos, niet van het merk zelf, zonder dustbag oid?
Ik bewaar toevallig al mijn schoenen in doos maar bij het besteden van zo’n bedrag verwacht ik eigenlijk wel dat het gewoon in een doos zit van het merk zelf en ook de toebehoren zoals dustbag dus.

Meestal zitten bij dure schoenen er nog een set veters of andere dingen maar hier zit dus gewoon echt niks bij?

Ik begrijp dat in het magazijn zo’n doos kan beschadigen ofzo maar iets van een briefje of mailtje zou wel fijn zijn.
Of overdrijf ik nu -O-

Ik heb dit ook al meegemaakt bij zalando. Komt omdat de orginele doos beschadigd is. In mijn geval waren toen de schoenen voordat ik ze kocht geretourneerd. Ik heb uiteindelijk toen de schoenen teruggestuurd omdat er al gebruikerssporen op zaten.

xlisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 09:41

Mooie tas <3

Vandaar @KB01. Vond het ook al gek, maar de schoenen zagen er nog goed uit enzo dus dacht prima zo. Gooi de doos normaal toch ook altijd weg, dus voor mij maakt het nu niet zoveel uit.

yeentll

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 10:38

Zijn er nog mooie nieuwe items bijgekomen hier?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 10:42

Ik heb m'n eerste semi "designer" ding gekocht! :D

Van Ted Baker <3
Afbeelding

Niet per sé echt enorm designer, maar toch m'n eerste paar schoenen wat iets mee in die categorie zit.

xlisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-20 12:26

Mooie Resistance <3

Mirjam1202

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 12:18

Wat ontzettend jammer dat ik dit topic nu pas heb ontdekt hahaha
Ik ben een enorme desginer liefhebber...
Heb afgelopen zomer de Chloé Drew bag gekocht!
Ik zie ook net dat ie inmiddels 100 euro duurder is *\o/*
Heb er destijds super lang over getwijfeld, maar echt nog geen moment spijt van gehad. Ik draag hem bij iedere outfit in alle seizoenen.
En ook super fijn dat hij perfect qua grootte is voor mij! Ik heb er bijna altijd mijn telefoon, deodorant, sleutels, pasjeshouder en lippenstift inzitten en dan heb ik echt nog ruimte over!

Afbeelding

Ook heb ik twee jaar geleden een kettinkje van Tiffany & Co gekregen van mijn ouders. Draag hem momenteel wat minder, maar ben er nog steeds super blij mee! En ik zie ook dat deze 20 euro duurder is geworden inmiddels! Toch leuk haha

Afbeelding

En vandaag komt als het goed is mijn Gucci riem binnen... ben ontzettend benieuwd!

Afbeelding

_Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 12:26

Mirjam1202 schreef:
Heb er destijds super lang over getwijfeld, maar echt nog geen moment spijt van gehad. Ik draag hem bij iedere outfit in alle seizoenen.
En ook super fijn dat hij perfect qua grootte is voor mij! Ik heb er bijna altijd mijn telefoon, deodorant, sleutels, pasjeshouder en lippenstift inzitten en dan heb ik echt nog ruimte over!

[ [url=m/1WWEsA.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ook heb ik twee jaar geleden een kettinkje van Tiffany & Co gekregen van mijn ouders. Draag hem momenteel wat minder, maar ben er nog steeds super blij mee!

[ [url=m/CnSQBo.jpg]Afbeelding[/url] ]

En vandaag komt als het goed is mijn Gucci riem binnen... ben ontzettend benieuwd!

[ [url=m/tN9vvb.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat een mooie aankopen zeg! Die Chloé lijkt me ook erg veelzijdig.

Ik heb pas mijn eerste high end designerbag gekocht. Durf hem alleen nog niet te gebruiken....☺️

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 14:26

Mirjam1202 schreef:

Ook heb ik twee jaar geleden een kettinkje van Tiffany & Co gekregen van mijn ouders. Draag hem momenteel wat minder, maar ben er nog steeds super blij mee! En ik zie ook dat deze 20 euro duurder is geworden inmiddels! Toch leuk haha

Oooh wat mooi dit! :D Kijk jij toevallig Freddy My Love? :+

Mirjam1202

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 14:27

_Flower schreef:
Mirjam1202 schreef:

Ook heb ik twee jaar geleden een kettinkje van Tiffany & Co gekregen van mijn ouders. Draag hem momenteel wat minder, maar ben er nog steeds super blij mee!

Wat een mooie aankopen zeg! Die Chloé lijkt me ook erg veelzijdig.

Ik heb pas mijn eerste high end designerbag gekocht. Durf hem alleen nog niet te gebruiken....☺️

[ [url=m/xaSCKU.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dank je! Ik ben er ook nog steeds super blij mee! Als het goed is komt eind van de middag de riem en ben ik ook echt heel erg benieuwd naar haha!
Vooral met de tas.. want dat was toch de duurste aankoop en in die zin iets meer een 'gok'. Maar gelukkig bevalt ie super goed! De hardware is inmiddels wel wat beschadigd... maar dat is natuurlijk niet te voorkomen... Maar het leer blijft echt super goed terwijl ik er niet overdreven voorzichtig mee ben.

Gave tas! Ik vind zelf een Louis Vuitton ook heel gaaf, maar twijfel enorm. Ik ben zelf nml bang dat ik hem weinig zou dragen ivm de print... Geen idee waarom, maar ben bang dat het snel ordinair ofzo wordt... Terwijl ik het bij anderen altijd super leuk vind staan..

Hahaha logisch dat je hem nog niet durft te dragen... is echt een dure aankoop!
Al had ik dat nooit, heb de tas echt direct gedragen haha

Mirjam1202

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-20 14:28

Resistance schreef:
Mirjam1202 schreef:

Oooh wat mooi dit! :D Kijk jij toevallig Freddy My Love? :+

Nee... nog nooit van gehoord haha! Maar heb even gegoogled en het ziet ernaar uit dat ik een nieuwe youtuber heb gevonden haha