Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wendy1978 schreef:Wat zonde BertBaley, waarom pak je ze niet?
vind je het zonde of voel je gewoon niet de liefde voor die tas?
yeentll schreef:Patty14, zoek je echt een nieuwe? Anders moet je is kijken op designer vintage, rebelle of vestiaire, daar staan er echt ontzettend veel op altijd!
BertBaley schreef:Ik heb hem hier nog wel nieuw in de doos liggensamen met de reverse, maar ik pak ze gewoon niet, maar toch zet ik ze ook niet zo snel te koop, stom he
toch lastig..
Patty14 schreef:Heb de pagina inmiddels via pb ontvangen.
Gelijk nog een vraag. Weet iemand of de LV pochette metis nog ergens te koop is? Online uitverkocht maar is hij nog in de winkels?
[ [url=m/wBQyF5.png]Afbeelding[/url] ]
Andere kleuren zijn er nog wel maar zoek deze van de foto.
Patty14 schreef:yeentll schreef:Patty14, zoek je echt een nieuwe? Anders moet je is kijken op designer vintage, rebelle of vestiaire, daar staan er echt ontzettend veel op altijd!
Mag ook een tweedehands alleen als ik soms zie wat ze vragen dan is een nieuwe goedkoper.
Willemiens schreef:Gelijk maar even een UPje.
Het is lang geleden dat ik wat in dit topic geplaatst heb maar hoor graag jullie mening.
Ik heb vandaag via Zalando laarzen van Proenza Schouler binnen gehad, ze zitten super en zijn echt heeeel mooi.
Alleen tot mijn verbazing bij het openmaken van het pakket zie ik een andere kartonnen doos zitten, dus ik dacht ‘oh dat is goed verpakt, de schoenendoos zitten in een extra doos’, maar niets is minder waar.
Ik krijg schoenen van bijna €800 geleverd in een kale doos, niet van het merk zelf, zonder dustbag oid?
Ik bewaar toevallig al mijn schoenen in doos maar bij het besteden van zo’n bedrag verwacht ik eigenlijk wel dat het gewoon in een doos zit van het merk zelf en ook de toebehoren zoals dustbag dus.
Meestal zitten bij dure schoenen er nog een set veters of andere dingen maar hier zit dus gewoon echt niks bij?
Ik begrijp dat in het magazijn zo’n doos kan beschadigen ofzo maar iets van een briefje of mailtje zou wel fijn zijn.
Of overdrijf ik nu
Mirjam1202 schreef:Wat ontzettend jammer dat ik dit topic nu pas heb ontdekt hahaha
Ik ben een enorme desginer liefhebber...
Heb afgelopen zomer de Chloé Drew bag gekocht!
Ik zie ook net dat ie inmiddels 100 euro duurder is![]()
Heb er destijds super lang over getwijfeld, maar echt nog geen moment spijt van gehad. Ik draag hem bij iedere outfit in alle seizoenen.
En ook super fijn dat hij perfect qua grootte is voor mij! Ik heb er bijna altijd mijn telefoon, deodorant, sleutels, pasjeshouder en lippenstift inzitten en dan heb ik echt nog ruimte over!
[ [url=m/1WWEsA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ook heb ik twee jaar geleden een kettinkje van Tiffany & Co gekregen van mijn ouders. Draag hem momenteel wat minder, maar ben er nog steeds super blij mee!
[ [url=m/CnSQBo.jpg]Afbeelding[/url] ]
En vandaag komt als het goed is mijn Gucci riem binnen... ben ontzettend benieuwd!
[ [url=m/tN9vvb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mirjam1202 schreef:Wat ontzettend jammer dat ik dit topic nu pas heb ontdekt hahaha
Heb er destijds super lang over getwijfeld, maar echt nog geen moment spijt van gehad. Ik draag hem bij iedere outfit in alle seizoenen.
En ook super fijn dat hij perfect qua grootte is voor mij! Ik heb er bijna altijd mijn telefoon, deodorant, sleutels, pasjeshouder en lippenstift inzitten en dan heb ik echt nog ruimte over!
Ook heb ik twee jaar geleden een kettinkje van Tiffany & Co gekregen van mijn ouders. Draag hem momenteel wat minder, maar ben er nog steeds super blij mee! En ik zie ook dat deze 20 euro duurder is geworden inmiddels! Toch leuk haha
En vandaag komt als het goed is mijn Gucci riem binnen... ben ontzettend benieuwd!
_Flower schreef:Mirjam1202 schreef:Wat ontzettend jammer dat ik dit topic nu pas heb ontdekt hahaha
Ook heb ik twee jaar geleden een kettinkje van Tiffany & Co gekregen van mijn ouders. Draag hem momenteel wat minder, maar ben er nog steeds super blij mee!
Wat een mooie aankopen zeg! Die Chloé lijkt me ook erg veelzijdig.
Ik heb pas mijn eerste high end designerbag gekocht. Durf hem alleen nog niet te gebruiken....☺️
[ [url=m/xaSCKU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Resistance schreef:Mirjam1202 schreef:Wat ontzettend jammer dat ik dit topic nu pas heb ontdekt hahaha
Ook heb ik twee jaar geleden een kettinkje van Tiffany & Co gekregen van mijn ouders. Draag hem momenteel wat minder, maar ben er nog steeds super blij mee! En ik zie ook dat deze 20 euro duurder is geworden inmiddels! Toch leuk haha
Oooh wat mooi dit!Kijk jij toevallig Freddy My Love?