Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 18:19

Gaaf Marlin, staat je goed zeg! Je bent best wat afgevallen, of niet? En een zara op Kreta :wow:, had ik dat vorig jaar maar geweten.

Ik koop meestal mijn bh's bij de hunkemoller als ze 3e gratis hebben.

CCCCC

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 19:01

Ik koop ze ook veel bij Hunkemoller! Heb er ook twee van Victoria's secret en die zitten het fijnst. Maar daar is de prijs ook wel naar, al had ik ze uit de sale!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 19:02

Hooguit 2 kilo geloof ik? Setje doet alleen heeel veel voor mijn figuur.

En hunkemoller is prima maar inderdaad wat standaard. Primark en h&m vind ik heel wisselend.

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 19:04

Ik ben dol op de bh's van Supertrash, die zitten echt heerlijk en ze hebben hele mooie :j. In de sale is het prijskaartje ook goed te doen.

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-15 21:09

misschien een hele stomme vraag, maar weet iemand tot hoelang zomercollecties meestal in de winkel blijven hangen? Ik zag namelijk op f21 dat de zomersale al was begonnen.
Ik heb namelijk nog heel hard zomerkleding nodig, en ik kan me daar pas over 3 weken druk over maken. :')

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 08:14

Dat blijft nog wel even (:

Zou je daar niet te druk om maken.
Qua bh zweer ik bij de Hema, zitten ten minste fijn en je hebt er ook best 'charmante'

Super tof jurkje marlinde!

Ik heb een leuke bestelling gedaan bij de we, zal hem strakjes even showen! (:

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 10:54

Iemand ervaring met jeans van Levi's? Ik ben druk opzoek naar een stel fijne broeken, heb er nu 1 van de only die wel fijn zit, maar die slijt wel snel. H&M is heel wisselend, de ene keer heb ik een fijne broeken het andere moment lubbert hij aan alle kanten.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 10:59

Ik vind de Curve ID broeken van Levi's erg fijn! Zijn van een stevige stof en blijven lang mooi.

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 11:05

Oh top! Ik heb er net 2 besteld om te kijken of het wat is, terug sturen kan namelijk altijd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 11:40

Ik heb ook levi's curve ID (demi model) maar ik vind ze juist heel snel lelijk worden. :\ Daarnaast vind ik levi's meestal niet erg mooie wassingen hebben, dus ik koop ze niet meer. Koop mijn broeken nu bij Zara. Kosten de helft of zelfs nog minder en die blijven bij mij bijna net zolang goed.

Levi's broeken zitten wel heel erg lekker, lekkerder dan die van Zara.

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 12:11

Rebeccaa schreef:
Ik heb ook levi's curve ID (demi model) maar ik vind ze juist heel snel lelijk worden. :\ Daarnaast vind ik levi's meestal niet erg mooie wassingen hebben, dus ik koop ze niet meer. Koop mijn broeken nu bij Zara. Kosten de helft of zelfs nog minder en die blijven bij mij bijna net zolang goed.

Levi's broeken zitten wel heel erg lekker, lekkerder dan die van Zara.

Dit is ook mijn ervaring. Mijne was zelfs binnen 2 maanden doorgesleten :( Het zijn mooie broeken en ze zitten fijn, maar vind de kwaliteit niet al te best, zeker niet voor die prijs :n

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 13:45

Marly, wauw! Dat setje doet echt veel voor je <3 staat je prachtig!

Iemand hier had plak bh's gekocht bij de Primark, ben even vergeten wie, maar hoe bevallen ze? :D

Mijn ervaring met de Levi's is dat ze niet skinny genoeg zijn bij de onderbenen en enkels. Het liep bij mij vanaf de knie zo'n beetje recht naar beneden en dat vind ik persoonlijk niet mooi.

H&M heeft de sale weer flink aangevuld dus ik ben voor de tweede ronde gegaan *\o/*

Jurk (de waterval is overigens de achterkant :D ) en broek
Afbeelding

Jasje, short en een body
Afbeelding

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 13:55

F21 heeft ook heeeel erg veel leuke dingen in de sale. Vond bestellen voor 75 euro(gratis verzenden) alleen een beetje veel, dus heb braaf weer weggeklikt O:)

Als je van Levi's de bold curve zou moeten hebben zou je ook nog eens bij primark kunnen kijken, dat zijn de enige broeken die bij mij een beetje redelijk zitten.

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 13:57

Ik heb net ook nog even wat geld uitgegeven!

Afbeelding
Donkergrijze rok

Afbeelding
Broek met 'gaten' (zit wel stof achter).

Moet alleen nog even kijken hoe ik het met m'n bh doe onder deze top, want het schijnt best wel door. Heb daar zelf niet zo veel problemen mee, maar de wat oudere generatie (ouders, schoonouders) waarschijnlijk wel :P

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 14:12

Gave rok!

Ik heb (toevallig) vandaag een soortgelijke top aan. Ik doe er gewoon een licht hemdje met spaghettibandjes onder. Vind je BH niet opvallend doorschijnen en zou hem zo ook prima dragen als ik jou was. De enige reden dat ik het niet zo draag is omdat ik team no boobies ben en het dus de moeite niet waard vindt om een BH aan te trekken. Zonder iets eronder is het alleen wel iets te voor college/werk :')

Afbeelding

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 14:36

Ik heb gisteren een plakbeha van de primark gekocht. Heb hem wel nog niet aan gehad dus nog geen ervaring maar ze lijken best degelijk en heel plakkerig.

Vind deze bestelling niet zo Roos. die roze broek ik leuk!

Leuke rok en broek ook! Vind het hemdje goed kunnen zo maar voor werk, school, grootouders niet zo..

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 14:47

Jezzi schreef:
Gave rok!

Ik heb (toevallig) vandaag een soortgelijke top aan. Ik doe er gewoon een licht hemdje met spaghettibandjes onder. Vind je BH niet opvallend doorschijnen en zou hem zo ook prima dragen als ik jou was. De enige reden dat ik het niet zo draag is omdat ik team no boobies ben en het dus de moeite niet waard vindt om een BH aan te trekken. Zonder iets eronder is het alleen wel iets te voor college/werk :')

[ [url=m/zjmvWO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ohja zo'n hemdje staat er niet slecht onder! Bedankt voor de tip :)

Mexxlady, ik zou het idd ook gewoon zo dragen op vakantie, maar voor school etc vind ik het ook té. Zal eens kijken of dat topje er onder leuk staat!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 15:16

Ben erg benieuwd naar die plak bh Mexx. Pushen die ook een beetje?

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 15:37

Naar wat ik kon zien ziet er best wat push in! Ik hoop op beter weer deze week dan kan ik het jurkje aan waar ik ze voor gekocht heb.

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 15:54

Wat push zal niet overbodig zijn voor mij :') laat je weten hoe ze bevallen? Ga ik ze ook binnenkort maar kopen :D

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 16:05

Ik zal morgen of overmorgen anders even proberen hoe ze zitten

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 16:07

Sem_ schreef:
Ik vind de Curve ID broeken van Levi's erg fijn! Zijn van een stevige stof en blijven lang mooi.

Same here! Al enkele jaren mijn favoriet!

Overigens koop ik ze meestal in de outlet en dan betaal je soms maar 60 euro :) .

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 16:21

Graag Mexx. Ben erg benieuwd en ga donderdag naar de Primark :D

Joyced

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 16:53

Ik heb de plak bh van de Primark ook, vorig jaar gekocht dus weet niet of het nog de zelfde is als die nu in winkels liggen. Maar mij bevalt hij heel goed, meerdere keren gedragen en plakt nog steeds net zo goed als eerst. Ook tijdens het dragen geen last van dat hij los laat ofzo!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-15 17:16

Klinkt goed!!