Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Annekeee schreef:Owww jaaaaah wat een leuk topic!! (er wordt er hier een heeeeeeeel wild)
Ik ga in juli naar mijn droomjurk kijken.
ik vind deze heel mooi
[ Afbeelding ]
Kaygee schreef:BibiQ ik denk echt dat er nog wel zo'n jurk is die aan je wensen voldoet. Maar misschien net boven budget...
Tweedehands vind ik heel lastig. Je kan natuurlijk passen en door een atelier op maat laten maken. Ik denk niet dat ze in een bruidswinkel je maten op gaan nemen en dat je aan de hand van die maten op marktplaats kan speuren. Mijn maten namen ze ook pas nadat ik gezegd had de jurk te kopen. Maar je kan altijd de verkopende partij vragen naar haar lengtemaat? Ik zou wel altijd een jurk eerst passen tweedehands ook. En dan een goede coupeuse zoeken.
Vrienden van ons hadden ook hun jurk en pak van mp. Echt niks mis mee. Maar zij had hem niet aan haar lichaam aan laten passen en dat was duidelijk te zien. Best zonde.

Annekeee schreef:Owww jaaaaah wat een leuk topic!! (er wordt er hier een heeeeeeeel wild)
Ik ga in juli naar mijn droomjurk kijken.
ik vind deze heel mooi
[ Afbeelding ]
Ik wil later een roze.
Aranel schreef:[ [url=m/pPUaoY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lMxpQV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mWx3mq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/1aHBtC.jpg]Afbeelding[/url] ]
En nog een aantal die ik mooi vindIk sla alles altijd maar op op de laptop, kan ik als het (eindelijk
) een keer zo ver is mooi voorbereid naar de bruidswinkel, haha.
Wordt ook vaak nog gewoon geleverd op bestelling.
moonsparkle schreef:Vinden jullie dit niet wat![]()
http://www.dhresource.com/0x0s/f2-albu-g1-M01-74-EB-rBVaGVVRxmyATPJwAAMNwq40WWU931.jpg/classy-camo-wedding-dresses-with-white-tulle.jpg
was helaas de groot om hier te posten

sorry voor de mensen die ze mooi vinden!