Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Door omstandigheden een jaartje studievertraging opgelopen waardoor ik nu begin in mijn tweede jaar, maar heb het afgelopen half jaar echt mega goede cijfers gehaald dus heb er allemaal wel vertrouwen in. Woon alleen tijdelijk weer bij m'n ouders waardoor ik morgen om kwart voor 6 de wekker heb staan. Gaap!
Nu maar hopen dat ik op mijn vrije dagen een beetje een ritme aan kan houden.
. 
soloro schreef:Ik ben ook weer in het 2e jaar gestart ivm studievertraging. Periode 1 is voor mij helemaal nieuw ivm ziekte vorig jaar. Periode 2 en 3 ga ik het heel rustig krijgen, aangezien ik daarvan het grootste deel vorig jaar al gedaan heb.
. Maar baal wel als nog dat ik niet naar de 3e mag, maar goed het is niet anders. _Mellanie schreef:Allemaal succes met de minoren en stages!
Reneee_ wat ben jij vroeg met afstuderen ofniet?
Ik begin vandaag met mijn derde week stage,het is heel leuk maar elke ochtend om 5 uur mijn bed uit.
had er al een gefaald jaar uni op zitten dus wilde zo snel mogelijk m'n hbo halen. 
Hoe leer jij bijv? Ik kan het niveau makkelijk aan, maar ik heb veel moeite met leren. Joolien schreef:Dat is ook zo hoor Dewi, de depressie maakt het er iig niet makkelijker op. Hoorcollege is ook poedersuiker, want ik kan me dan totaal niet concentreren, ja 10 min en dan is g klaar. Krijg dan hoofdpijn enzo en ben daarna heel moe.
Ik heb nooit geleerd hoe ik moet leren. Dus nu een planning gemaakt, en me daar aan houden. Ik moet va mezelf elke dag 1 hoofdstuk leren. Het gaat nu al zowaar 2 dagen goed, en ik vraag me nu af waarom ik dat nooit eerder heb gedaan
Heb nu 1,5 jaar vertraging ipv 2 jaar (mag alsnog over naar jaar 3, vandaar maar 1,5 jaar vertraging ipv 2 jaar als ik weer 2e jaar moest doen).