Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DaisyDarling

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 12:39

Of Only, Vero moda, Pieces. Bij The Sting zag ik laatst ook nog zo'n simpel modelletje :)

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 12:56

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 13:50

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 16:44

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 16:53

Ik had van de week ook mijn zalando bestelling binnen, 2 truien en gympies. Alles zat super! Als ik iets nieuw heb wil ik het altijd graag aan, maar dat laat ik nu wel even.

Gisteren wel even die truien gepast, oa deze;
http://nl.tinypic.com/r/167mo0l/8

Die andere was nog veel warmer en dus ook al uit voordat ik een foto had genomen haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 20:29

Ik heb ook een lekkere warme trui gekocht vorige week zaterdag, en een lange broek, ik wil ook graag herfst en winter! Ik vind de herfst en winter echt heerlijke seizoenen haha.

Leuke truien, beide!

xdniesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 11:34

claudiadvx schreef:
ik ga vanmiddag een maxirok bekijken bij de coolcat. maar waarmee kan ik dit combineren?
dit is m
http://www.coolcat.nl/nl/dames/rokken/maxirok-met-ritsdetail-15494

Oh die vind ik ook wel leuk! Ik combineer mijn zwarte maxirok met een simpele tanktop in een leuk kleurtje. Bijvoorbeeld Rood of een pastel kleur.
Gewoon slippertjes er onder en klaar :D

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 11:56

In de zomer wil ik altijd winter en in de winter wil ik altijd zomer :')
Maar momenteel geniet ik wel erg van mijn shortjes en jurkjes hoor!

Een simpele zwarte maxi dress vind je overal wel. Kijk ook eens op boohoo.com. Zijn ze niet zo duur ook.

Leuke truien meiden!

Frummels, die zijn echt zo leuk he! <3 Ik ga er ook maar eens voor sparen denk ik, want ik kijk er ook al maanden naar!

Claudia, leuke rok! Je kan hem werkelijk overal mee combineren. Een crop top, een wijdere top, een wijder shirtje. Alle kleuren kunnen er op, wijdere shirtjes en strakkere. Je kan er alle kanten mee op.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 13:22

Ik wil altijd winter, ik heb het niet zo op zomer.. >;) Dagen als gisteren zijn voor mij echt een hel met die hitte. Doe mij maar sneeuw.
Daarbij vind ik herfst en wintermode veel leuker dan zomer mode :j lekkere gebreiden vesten, mooie laarzen, dikke jassen, sjaals <3
Nee, ik ben echt een winter mens..

Davinia, ik vind ze echt ZO mooi, ik ga ze van de week even aanpassen bij de Bijenkorf om te kijken hoe ze staan en welke maat ik nodig heb. En laat het sparen maar beginnen, dat heb ik er echt voor over, ze zijn prachtig! <3 Leuk als we samen sparen, hihi :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 14:27

Ik vind de Isabel Marant sneakers niet zo heel denderend, maar dat is denk ik persoonlijk haha.

Overigens vind ik qua kleding winter ook altijd veel leuker. Veel makkelijker combineren, laagjes, wijdere kleding waardoor je alles wat beter kunt bedekken :') Maar bijvoorbeeld maxi en midi skirts vind ik echt fantastisch, en die draag ik wat minder snel in de winter

Smileyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 17:46

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 17:52

Jahoor, ik heb schooltassen gehad die goedkoper waren en het ook een jaar volhielden! En ik ben echt niet zuinig want ik ben super onhandig. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 18:09

Het hengsel ziet er niet uit alsof het heel veel kan hebben denk ik. Maar dat ligt er ook aan of je veel (zware) boeken erin propt. :')

Smileyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 19:08

Boself schreef:
Het hengsel ziet er niet uit alsof het heel veel kan hebben denk ik. Maar dat ligt er ook aan of je veel (zware) boeken erin propt. :')

Haha, oké.

Hoe groot zouden jullie zegmaar willen voor een handtas voor school ?

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 21:34

Hangt er denk ik van af hoe veel en hoe zwaar de boeken zijn die je er in doet.
Ik gebruik een Herschell rugtas of een cowboysbag want ik studeer rechten en zeul dus hele dagen met zware wetboeken en studieboeken rond, dan gaat een handtasje het niet volhouden ben ik bang :')

Ik zou in ieder geval iets nemen met stevige hengsels, anders begeeft ie het vrij snel vrees ik..

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 21:36

Ik gebruikte voor school altijd mijn zwarte Michael Kors hamilton tas.
Ideaal formaat omdat er ook grote boeken in passen, nadeel vind ik alleen wel dat de tas zelf (dus zonder inhoud) al best zwaar is!

http://www.bagbliss.com/wp-content/uplo ... ure-63.png
(Plaatje even van internet gepakt, mijne is een zwarte safiano leder uitvoering met gouden hardware, maar hier zie je wel het formaat goed)
Laatst bijgewerkt door adecuada op 20-07-14 21:40, in het totaal 2 keer bewerkt

Lynaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 21:39

Omdat wij een laptop mee moesten naar school had ik gewoon een eastpack, net als 90% van mijn school overigens. Stuk minder vermoeiend :D

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 22:34

Ik had vroeger ook altijd van die wat grotere handtassen/schoudertassen mee naar school, die vaak maar zo'n 20,- kostte. Voor de lange dagen had ik wel gewoon een degelijke schooltas.

Tegenwoordig heb ik een rugzak van The North face en ik vraag me elke keer weer af waarom ik daar nooit eerder voor heb gekozen.

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-14 23:25

Ik gebruik ook gewoon een echt leren hand tas voor school. Maar ik hoef nooit boeken mee :+ sleep alleen mijn iPad mee maar die weegt niks.

Op de middelbare school had ik een eastpack of een handtas. Ik haatte zware tassen dus het werd altijd een missie om zo weinig mogelijk boeken mee te nemen.

Vind de tas er overigens idd niet zo stevig uit zien. En best goedkoop voor 100% leer. Maar kan vertekenen natuurlijk. :j

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 07:29

Ik gebruik voor school een cowboysbag, lekker stevig en ideaal met die voorste vakjes waar je alle
troep in kunt doen. :')

Wilde ik gisteren eindelijk mijn droomhakken gaan halen bij de Le Ballon, zijn ze er niet meer. -O-
Ze staan ook niet meer op de website, dus de kans is groot dat ze ook nooit meer komen.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 11:04

Hier is het meestal een gewone rugzak.. Moet dagelijks mijn laptop + boeken meeslepen en dat kon mijn schouder niet aan om een handtas te nemen. Helaas is hij ondertussen wel gesneuveld na zo een 5 jaar trouwe dienst Y;(
Voor de dagen waarop ik geen laptop nodig had en enkel mijn cursus nam ik gewoon mijn handtas.. Die is namelijk huge :D

Dan heb ik nog een vraagje... je kent ze wel van die dikke legging/stoffen skinny jeans met zo een driehoekje op je kontzak. Die broeken kosten geen drol maar zitten zooo lekker.
Weet iemand waar je die nog kan krijgen? Vindt zo een broek mooier onder een oversized trui als een echte jeans

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 11:40

_mexx_lady_ schreef:
Hier is het meestal een gewone rugzak.. Moet dagelijks mijn laptop + boeken meeslepen en dat kon mijn schouder niet aan om een handtas te nemen. Helaas is hij ondertussen wel gesneuveld na zo een 5 jaar trouwe dienst Y;(
Voor de dagen waarop ik geen laptop nodig had en enkel mijn cursus nam ik gewoon mijn handtas.. Die is namelijk huge :D

Dan heb ik nog een vraagje... je kent ze wel van die dikke legging/stoffen skinny jeans met zo een driehoekje op je kontzak. Die broeken kosten geen drol maar zitten zooo lekker.
Weet iemand waar je die nog kan krijgen? Vindt zo een broek mooier onder een oversized trui als een echte jeans

Ik heb altijd het idee dat die van van die goedkope, beetje simpel en ordinair aandoende winkeltjes komen. Heel fout noemen wij dat hier 'turkenwinkels', omdat de eigenaren daarvan hier vaak turks zijn.
In de kalverstraat zitten er sowieso een aantal, volgens mij in elke grotere stad wel.
En volgens mij vindt je je sowieso op de markt! :)
Maar als je een mooie legging wil(die iets meer kost), ga dan naar de Zara. Ik lééf in hun strakke dikke stevige leggings, en die kwaliteit is een stuk beter :j

Nadineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 11:56

Ik zag zo'n soort broek bij de bershka op hun site in de uitverkoop :)

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 18:18

'Vroegah' heb ik ooit eens 2 jurkjes gekocht, aangezien ze nog steeds opgedragen in mijn kast hingen heb ik ze begin van de zomer weg gedaan. Ik vind jurkjes heel leuk, maar niks voor mij.

Van de week was op mtv een marathon van Plain Jane, al die meiden kregen jurkjes aan bij hun date en ook ik ging inzien dat je als vrouw toch zeker wel eens een jurkje moest dragen, omdat het toch eigenlijk best een heel mooi kledingstuk is.

Nu had ik deze jurk vorige week al zien hangen en gedacht, wat een leuk ding, maar zonde van mijn geld, want ik doe hem toch niet aan. Maar na het zien van 'Plain jane' ben ik hem toch maar gaan halen!

http://nl.tinypic.com/r/120t1q9/8

En nu heel hard mijn best gaan doen dat ik hem aankomende week hier in Nederland of volgende week in Griekenland ga dragen!

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 18:20

Er komen geen hakken hoor, dat is nog een stap te ver! Gewoon slippertjes eronder haha