Even het vervolg op onderstaand verhaal:
Gini schreef:Ook weer dubbel gevoel.
Ben ik via (Belgische) kapaza in onderhandeling over iets wat mijn moeder wilt.
Na elk drie mailtjes over en weer, krijg ik nu pas te horen dat het vanuit Nederland verzonden moet worden. Op kapaza hadden ze een Belgische grensstad als locatie aangegeven.
Baal een beetje, want de verzendkosten gaan dan uiteraard ook weer omhoog. Het is wel een vriendelijk persoon, dus zien wat er nog te regelen valt.
Maar tip voor de Nederlandse verkopers die verkopen op Belgische sites: zet meteen in je eerste mail dat je van Nederland bent.
Gini schreef:Kiala had ik ook al voorgesteld, maar de verkoper heeft geen printer thuis.
Het is dat mijn moeder het graag wilt, anders had ik al lang gezegd 'lamaarzitte'.
Zijn we tot een overeenkomst gekomen. Zij geeft haar gegevens, ik de mijne. Wil ik het bedrag overschrijven, krijg ik de melding dat het rekeningnummer ongeldig is. Mail gestuurd, ach ja, ze was twee cijfertjes vergeten.
*Zucht* Het is dat het echt een hele vriendelijke mevrouw is en ze altijd keurig netjes en snel antwoordt. Nu alleen nog hopen dat het pakket heelhuids aankomt.
