Dankjewel! Ben zelf ook super happy met het resultaat!
Vandaag naar Belgiƫ voor een shoot, en zoals het nu lijkt wordt het een mooie dag dus gaan we ook wat buiten shooten. De visagiste was gisteren ziek geworden, dus snel op zoek naar iemand anders. Gelukkig snel gevonden maar sommige reacties... Visagisten die met huis-tuin en keuken shoots hadden mee gedaan en dan echt fikse bedragen durfden te vragen.. En dan denk ik echt... Misschien moet je je eigen werk eens critisch gaan bekijken. De make up moest een beetje natuurlijk en rustig zijn en dan krijg je allemaal enorme smokey eyes dikke nep wimpers door gestuurd :p Gelukkig heeft deze dame een net portfolio en ook de berichten waren gewoon heel normaal abn (vinden sommige ook lastig)
Ik zit met een 'probleempje'. Ik ben niet tevreden met de foto's die een fotograaf op tfp-basis met mij heeft geschoten. Hij wil nu een aantal in zijn portfolio opnemen. Van tevoren heeft hij gezegd dat ik kon weigeren, maar ik vind dat ook weer zo overdreven, en hij is erg blij met de foto's. Wat moet ik nu doen?
oeeh verleidelijk ik heb wel tijd eind van de middag
Courses
Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-16 09:42
Ik was gister in de Japanse Tuin in Hasselt en een bevriende fotograaf was ook aanwezig, dus we zijn op het laatst even op een gebied geweest waar je normaliter eigenlijk niet mag komen Was echt super tof!
Zo, die zag ik niet aankomen Opende het topic en ineens full front deze foto haha. Toffe foto, ik had alleen je hoofd iets omhoog gekanteld want je (voor de kijker) linker oog valt een beetje weg nu door de schaduw van de flits van rechtsboven Vind je been in de voorkant van de foto ook een beetje prominent, maar daar valt nog wel overheen te kijken Vanwaar zo dit concept als ik zo vrij mag zijn?