Oh ik ben zo kwaad op mijn vader ! Mijn zadel past echt niet meer op mijn paardje en ik heb al een koper gevonden voor mijn huidige zadel waardoor ik nog maar een klein bedrag moet bijleggen voor een goed passend exemplaar. Helaas mag ik van hem geen nieuw zadel aanschaffen omdat dat zadel nog niet kapot is is en het beest nog niet begint te staken, dus het past nog best.
Jup, moet helaas een klein bedragje lenen omdat ik zelf fulltime student en *huisvrouw* (voor uitleg liefst pb) ben heb ik geen tijd meer om te werken en zelf wat bij te verdienen.
romancehorse
Geplaatst: 04-03-14 13:25
Ik heb een eerste DIY post gemaakt. Het zelf maken van Equestrian oorbellen!! DIY Equestrian Earrings !! Leuk , Niet? Easy en voor iedereen te doen.
Haha ja dat had ik ook heel erg.. Was met vriendlief door de Douglas aan het slenteren (vindt hij al niet zo leuk ) en ik werd gewoon echt naar al dat glimmende goud toe getrokken Ben echt net een kraai wat dat betreft... De kleur is ook echt heel mooi, vind het alleen jammer dat hij niet mat is. Maar ja, je kan niet alles hebben Ik vind de hulzen van MAC bijvoorbeeld niet zo mooi, zijn net tampons en voor mijn gevoel net iets te klein om echt heel chique te zijn. Terwijl ik hun lipsticks wel echt super vind
hahaha! mooie praat hier, idd super mooie kleur die YSL! wauwie. Ik wil heel graag een van Mac, maar ik heb best wel veel mooie lippestiften die ik eigenlijk amper draag dus dan denk ik ja, moet ik er dan weer een kopen om niet te dragen? Ik heb laatst ook zoiets van Chanel gekocht, super mooi maar heb hem nog nooit gedragen.. echt erg. Goed ik wijk een beetje af.
Oh moet eht even van mij afschrijven. Daarstraks heb ik contact gehad met iemand die zijn paard wel wil verhuren voor mijn proever voor lesgever af te leggen ! Morgen ga ik eens proefrijden. Ben best zenuwachtig, aangezien het van 2008 geleden is dat ik nog op een ander paard heb gereden dan de mijne.
Anoniem
Geplaatst: 05-03-14 09:53
Waarom ben je op zoek naar een bijrijdpaard? Je hebt toch zelf een paard?
Heb de lamp en de gelnagelakjes van Essence gekocht. Maar ze willen niet drogen!!! na drie kwartier komt er nog steeds wat plaksel vanaf. Is mijn nagelak dan niet goed of mijn UV lamp?
Hoe gebruik je het precies romancerhorse? Want in principe is 3 kwartier VEEEEEL te lang!!! Echt veel te lang! Ik heb ook een led-lamp, wel met iets meer watt dan die van essence, maar ik ben met 1 piepje (=30 seconden) droog. Ik weet van een vriendinnetje die ook de lamp van essence heeft, dat die gewoon prima werkt.. Wat voor spul gebruik je eronder? Wil je eens stap voor stap uitleggen wat je doet, desnoods per PB?
Ik heb de oude verpakking ervan en daar heb ik serieus 2,5 jaar mee gedaan Dus ondanks dat-ie duur is, is-ie het echt wel waard . Heb jij ook de kwast van guerlain erbij? Heb gemerkt dat ie met die kwast het mooist opbrengt
Tazzey
Geplaatst: 05-03-14 12:11
romancehorse schreef:
Heb de lamp en de gelnagelakjes van Essence gekocht. Maar ze willen niet drogen!!! na drie kwartier komt er nog steeds wat plaksel vanaf. Is mijn nagelak dan niet goed of mijn UV lamp?