Ja, dr hingen hier rekken vol, bij de onesies stond 7£ maar de kassa gaf 5£ en dan klaag ik niet hoor haha. Was trouwens allemaal op de herenafdeling (en ik woon in de UK, dus geen idee of het voor NL ook zo is) maar een xs past mij ook prima hoor.
Ik ben vandaag in Zaandam geweest met een dinnetje, ik heb 7 paar sokken gekocht voor de kerst voor de hele familie , voor mijn neefje een blousje/vestje dingetje en een pyamabroek. Het was echt heel erg rustig, we waren binnen een halfuur weer weg
Ik ben vandaag naar Almere geweest, viel een beetje tegen. Heb een rood tshirt-achtig tshirt gehaald waarbij je blote schouders hebt en over je schouder heen zit dan een gouden ketting die aan je tshirt vast zit. Rolling Stones tshirt en een pyjama broek
Vandaag in eindhoven geweest. Was best rustig. Alleen de rij voor de paskamers niet gedaan. Die was wel druk. Ze hadden veel leuke dingen, niet heel veel gekocht want was er met de opening ook al.
Gisteren ben ik ook naar eindhoven geweest. Vond het heel erg meevallen met de drukte en ook bij de paskamers was ik binnen een minuut of 5-10 aan de beurt. Ik had niet echt budget voor een shopping spree dus heb geen kleding gekocht (op ondergoed en sokken na). Wat haarklipjes, wattenschijfjes, drinkfles, muts en een emergency regenjas. Ik heb verder ook niet heel erg gekeken naar de kleding, dan voel ik me een beetje zielig omdat ik niets mocht kopen hihi.
vrijdag naar almere geweest even na mn werk was er om half 5 en was toen lekker rustig. heb een onesie voor mezelf (de donkerblauwe met roze aztec print) en 1 voor mn vriend (van de hulk haha) gekocht. verder wat sokken een zwarte broek gezichtsdoekjes en waar ik voor kwam xD een cadeaubon voor mn schoonzusje haha
Iemand een idee of ik ook bij de Primark terecht kan voor grote maten (46/XL) pyjama's en/of badjassen? Wil graag wat goedkope cadeautjes onder de boom doen
Voordat ik ga rijden naar een Primark, hier even een vraag... Vorige week was ik in London, waar ze dikke leggings hadden met kerstmannen print, rendieren, sneeuwpoppen enzovoort... Nu wilde ik dat halen als kerstcadeautjes, maarrrrr zijn deze ook te koop in Nederland? Heeft iemand ze gezien?
Grote maten hebben ze wel hoor. De grootste maat is UK 20 en dat is 48-50 maar valt soms ook groter uit. Dus je kan er best wel slagen.
ratjelover
Geplaatst: 17-12-13 08:10
Mimichelle schreef:
Iemand een idee of ik ook bij de Primark terecht kan voor grote maten (46/XL) pyjama's en/of badjassen? Wil graag wat goedkope cadeautjes onder de boom doen