Ooit een gevangene geschreven?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

spoekie

Re: Ooit een gevangene geschreven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 16:08

Komt dat niet veel voor? Mij valt op op de site dat veel profielen als een soort datingprofile worden neergezet. Dat zorgt ervoor dat ik nu nog steeds aarzel. Ik heb vaak een betere klik met mannen dus zou liever met een man schrijven, maar ik ben ook bang dat de gevangene met een hele andere insteek (relatie/liefde) in zit..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 16:58

Noah zocht wel vriendschap maar omdat ik een vrij mak meisje ben ziet hij dat misschien als 'voorbeeld'?

spoekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 17:27

Nou ja ik kan me wel voorstellen dat als je in de gevangenis zit en je enige contact met de buitenwereld is een leuk meisje, dat je dan verliefd wordt.
Maar dat is natuurlijk wel heel jammer als het puur vriendschappelijk bedoeld is.

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 17:35

Ik heb in mn eerste brieven aangegeven dat ik getrouwd ben. Als ze daar niet op wensen te reageren om die reden moeten ze dat zelf weten.

Je kan Noah toch terug schrijven dat jij er zo niet inzit en dat je je hier ongemakkelijk bij voelt. Dus als hij meer wil dat jij dan niet meer wil schrijven? Of zoiets?

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 17:43

Moeilijk Pimaude. Ik zou niet direct "dreigen" met stoppen met schrijven. Wel duidelijk maken hoe jij erin staat en niet op zoek bent naar een lover, dat je niet daarom bent begonnen met schrijven. Hard misschien om te moeten doen, maar met pappen en nathouden bereik je uiteindelijk erg weinig ;)

Mijn penpal was ook erg flirterig in zijn brief. Iets te flirterig naar mijn mening, dus daar ga ik ook maar subtiel wat van zeggen. En dan ga ik er eigenlijk vanuit dat we op normale voet verder kunnen schrijven, want daarvoor klikt het leuk genoeg!

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 17:47

Oh jee, pimaude! Kan me voorstellen dat je niet weet wat je hier mee aan moet. Maar kwam het onverwacht voor je? Ik meen me te herinneren dat hij laatst ook al een soort liefdesverklaring had gestuurd toch? En je ogegeven had voor AYNIL? Hoe sta je er zelf in? Lastig hoor! :(:)

Ik heb in de brief vanochtend ook gewoon geschreven dat ik samenwoon. Ik zit echt niet te wachten op een liefdesverklaring dus ik heb dat maar gelijk eerlijk verteld. Al kreeg ik uit zijn stukje ook helemaal niet het gevoel dat hij daar naar op zoek was eigenlijk.
Ik ben ook gelijk eerlijk geweest over mijn studie. Ik hoop niet dat dat al te erg afschrikt, ook al heb ik uitgelegd da ik geen agent in opleiding ben ofzo. :+ We zullen zien!

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 20:52

Pimaude je had hem de vorige keer toch ook al gezegd dat je daar geen zin in had? Toen vroeg hij toch ook om foto's van jou of je lichaam? Of was dat een ander? Anyway, ik zou heel kort terug schrijven dat je daar niet van gediend bent en alleen vriendschappelijk schrijft. Niet te lang verhaal van maken, gewoon kort en duidelijk laten zien dat je dat niet waardeerd en verderzou ik ook niks anders meer in je brief zetten. Dit is potverdorie de tweede keer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 20:57

Klopt, klopt. Heb toen natuurlijk geen foto erbij gestuurd en gezegd dat ik met een jongen aan het daten ben (hopsa uit mn duimpje gezogen). AYNIL omdat ik hem wel mensen om hem heen wens met kerst, omdat hij geen familiecontacten heeft.

Ja, dat wordt weer een brief met daarin duidelijk dat ik niet opzoek ben naar romance..

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 21:17

Moeilijk hoor, dat hij toch zo 'aandringt' als het ware. Verwacht hij bijvoorbeeld ook dat jij naar hem toe komt? Want hij kwam volgend jaar al vrij toch?
Zou het inderdaad nog een keer duidelijk maken...

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 21:24

Pimaude, dan een keertje met de botte bijl? Misschien dat ie het dan snapt. Wbt geen familiecontacten, dat is inderdaad sneu. Mijn penpal schreef dat ik de enige ben van wie hij post krijgt. Toen ik dat aan B vertelde op fb, werd hij bijna een beetje boos. Ik moest op mezelf passen, als iemand zoiets schrijft wil het niet per se de waarheid zijn. B had zelf contact met meerdere penpals maar heeft blijkbaar ook wel eens gezegd tegen iemand dat zij de enige was waarmee hij contact had. Zo betrekkelijk is het := Hij zei met vervolgens wel mijn intuitie hierover te volgen, dus dat wil ik ook aan jou meegeven (en ik hoop hiermee echt niet betweterig over te komen. Hij mag allang blij zijn dat je hem schrijft en ik vind niet dat hij over jouw grenzen heen mag gaan).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 22:58

Nou hij is niet lelijk dus zou goed kunnen dat hij met anderen schrijft! Heb een oud klasgenoot het adres gegevens en wachten wat hij tegen haar zegt!!:-) ja. Dit wordt een bot begin met hopenlijk een vriendschappelijk einde deze brief !

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 00:25

Iemand die documentaire nog gezien? Ik ga em morgen kijken bij uitzending gemist.

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 00:32

Ik had 'm al gezien. ;)

Teller voor Ruth staat op 315 euro!!!

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 00:35

Ik heb hem gezien. Indrukwekkend...

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 00:40

Wat goed Isegrim!

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 01:18

EmmaVZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 02:30

Ik heb m gekeken, brok in mn keel nu...
En ook wat ze zeiden ergens in de docu: "We hebben eindelijk het beest afgemaakt" oid...
Ik kan er met mn hoofd niet bij

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 03:08

Weet niet zo goed wat ik ervan moet zeggen...

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 08:58

Oeh liefdesverklaringen zijn nooit handig. Scott vroeg of mijn vriend niet erg jaloers was of dat ik tegen hem verzweeg dat ik schreef. Meteen maar flink stuk geschreven over hoe leuk en lief m'n vent is.

Geen meeting voor mij dan ben ik drukker met bijkletsen met jullie haha

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 10:39

Ik vond die familie van de slachtoffers die na de executie met zijn allen op de foto gingen pas bizar.
Te debiel voor woorden.
Laatst bijgewerkt door _Reneee op 30-11-13 10:52, in het totaal 1 keer bewerkt

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 10:46

Ik ga vanmiddag de docu kijken!

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 10:56

Eddy_Rocks schreef:
Ik vond die familie van de slachtoffers die na de executie met zijn allen op de foto gingen pas bizar.
Te debiel voor woorden.

Heb je ook gezien dat Erin weigerde daaraan mee te doen? Dat vond ik een mooi moment.

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 11:17

Ja dat viel ook op ja. Maar zij was ook wel eerlijk over dat ze hem doden geen oplossing vond.

Maar vond t een beetje rommelige docu

Maaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 11:30

Ik heb de docu ook gezien, stukken die ik mooi/aangrijpend vond en stukken waar ik minder mee had, waar ik me minder in kon verplaatsen.
De aftiteling heb ik goed in de gaten gehouden Isegrim! Zag jouw naam en die van Jamie langskomen. Hard om het kruisje achter Jamies naam te zien.

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 12:25

Rommelig? Die kan ik niet plaatsen. Ik vind hem heel sterk omdat hij slechts observeert en niet becommentarieert. Hij leidt de kijker niet. Ik hou daarvan. :)