Maar heb wel gevonden dat tickets hier goedkoper zijn dan in Nederland
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

En Sulejmani 
iedereen gaat tegenwoordig naar de kapper
ielsjj_ schreef:Kom even weer kijken. Iemand enig idee, hoelaat Hongarije-Nederland begint, 25 maart in het stadium van Budapest, gewoon half 9? Want op wij willen evt. tickets gaan bestellen, maar ik vind op hongaarse websites verschillende tijden (ook 2 uur).
Maar heb wel gevonden dat tickets hier goedkoper zijn dan in Nederland
)

Zolang de Boer Sulejmani maar niet weer d'r zo vroeg uithaalt
Ooh en Cvitanich is terug natuurlijk, maar geen idee of die met rechts goed uit de voeten kan
Haha ik weet echt niet wat hij in ajax doet
Komt er alleen de laatste tijd niet altijd even goed uit, maar denk aan Sulejmani 'n tijdje terug, daar ging 't voetballen ook ff niet zo goed mee en nu gaat ie weer veel beter
Die heeft sinds dat Ooijer z'n plek tijdelijk had ingenomen niet echt slechte wedstrijden meer gehad
Gelukkig wordt 't wel gewoon op tv uitgezonden, dus lekker fijn in hd kijken in plaats van sopcast
Morgen Ajax om 7uur op rtl7 en dan om 9uur PSV, wedstrijden hebben ze goed gepland zo

Nuh dat wordt dan morgenavond hele tijd voetbal kijken. Behalve als Ajax verliest (wat gebeurt, denk ik..), dan ga ik vroeg slapen en de wereld even negeren
Ik zat pasgeleden psv-twente op m'n laptop te kijken en had tegelijkertijd Utrecht-Groningen en dan merk je gewoon echt dat de tv zooo veel fijner kijkt
M'n tv boven niet
Beneden is enorme flatscreen met hd, boven heb ik 'n tv'tje van ik gok zo'n 19 inch