Nou zie je wel! Ik ging vandaag het artikel lezen (heb een abbo op de Yes) en ik lees ineens je naam in het artikel en ik zeg tegen mijn zus: eey..huh hier staat een meisje in die leukemie heeft gehad en ze heet Yellowfish, volgens mij is dat yellowfish van bokt. Dus ik even de zoekfunctie gebruikt en ja hoor! Zeker een heel mooi stuk!
Nou, dat ik het weer tref met huisdieren blijkt weer.. Eind 2006 eerst Kahlua (puppy) overleden, 2007 Chanel (poes) doodgereden, en nu vandaag mijn andere poes Anais dood in de tuin gevonden. Uit de hoge boom gevallen? vergiftigd? bloeding door sterilisatie van een paar weken geleden? ze gaat vanavond weg voor autopsie.. Arme Anais ze heeft nog geen jaar mogen worden..
Wat een pech. Je lijkt mij wel met die dieren. Alleen heb ik 4 katten in een jaar tijd moeten afgeven. Zo oneerlijk. Sterkte met het verlies. Hopelijk heb je met je pony niet zo veel pech.
Helaas, geen enkele DA hier in de buurt bleek autopsie te doen, en om haar er nu voor naar Utrecht te brengen.. dan zijn we er een fortuin voor kwijt. En terug krijgen we haar toch niet. Ik had graag willen weten wat de oorzaak is, maar dat zullen we nooit zeker weten. Het is in ieder geval wel uitgesloten dat ze uit een boom is gevallen of is aangereden, ze had namelijks niets gebroken of geschramd. De mogelijkheden die dan overblijven zijn een bloeding aan de binnenkant (door de sterilisatie van een paar weken terug), hartfalen (schijnt redelijk vaak voor te komen bij katten) of vergiftigd.
Om maar gelijk even een ' gewone ' update te geven.. met mij zelf gaat het super. Wel vorige week twee keer bij de huisarts gezeten ivm onverklaarbare plekjes op mijn borst, armen en benen maar dit bleek allergie te zijn (waarvoor? geen flauw idee), maar gelukkig niets waarvoor ik weer opgenomen moest worden. Ik ben heerlijk (bijna) dagelijks aan het werk, zo'n 20 uur per week ( ongeveer 4 uur op een dag ). Verder kan ik eindelijk zelf weer op de scooter naar mijn pony. Ik ben bloednerveus voor volgende week dinsdag. Ik probeer er niet te veel aan te denken..
Getsie da's geen leuk nieuws zeg, het zit je ook niet mee Duimen voor dinsdag dat het met Perdy wel allemaal goed gaat komen! Maar wel super dat het met jou zelf weer zo goed gaat, zelfs weer aan het werk
Ik had een berichtje geplaatst maar is niet aangekomen pff! Nja wat ik wou zeggen Wat lekker dat je aan het werk bent en weer het normale leventje kunt oppakken! Al een idee wat voor studie je wilt gaan doen?
Ja, hoewel het ongeveer per maand verandert.. het plan op dit moment is om een HBO-studie te gaan doen, mijn propedeuse te halen en dan door te stromen naar de 3-jarige universitaire opleiding Antropologie Ik ben dus op zoek naar een HBO die daar een beetje op aansluit, maar heb tot dusver weinig kunnen vinden.. iemand ideetjes?
Misschien dat je dit het beste kan vragen aan de universiteit/faculteit die de studie antropologie aanbied! Die weten precies wat ze willen zien qua papieren bij instromers, lijkt me