Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shenavallie schreef:@ _Nancy: Dat is verdrietig nieuws en inderdaad moeilijk; sterkte. Moet je van de DA echt nog tot vrijdag wachten als het medisch niet meer gaat? Ik dacht dat een dier dan per omgaande uit zijn/haar lijden wordt verlost of hooguit de dag erna. Maakt het natuurlijk niet minder verschrikkelijk. Als kind kon ik ook van slag zijn als er een huisdier ingeslapen moest worden, maar ik leerde wel dat het erbij hoorde.
_Nancy schreef:Shenavallie schreef:@ _Nancy: Dat is verdrietig nieuws en inderdaad moeilijk; sterkte. Moet je van de DA echt nog tot vrijdag wachten als het medisch niet meer gaat? Ik dacht dat een dier dan per omgaande uit zijn/haar lijden wordt verlost of hooguit de dag erna. Maakt het natuurlijk niet minder verschrikkelijk. Als kind kon ik ook van slag zijn als er een huisdier ingeslapen moest worden, maar ik leerde wel dat het erbij hoorde.
Moet niet, maar dierenarts geeft aan dat het wel tot vrijdag kan/mag wachten.
Nu hebben we nog een paar dagen om haar heel erg te verwennen en te knuffelen en haar hopelijk nog 5 fijne laatste dagen te geven en de kinderen enigszins voor te bereiden op het afscheid.
Tijd die ze bij onze andere kat helaas niet gehad hebben, die moest plots ingeslapen worden afgelopen september.
Polarize schreef:Mn vader is gister met de stroom bezig geweest en nu wou ik de oven aanzetten en klapt de aardlekschakelaar eruit. Hij wil ook niet weer aan, dus dit mag mijn vader mooi zelf gaan oplossen. En ik hoop heel stiekem dat het even duurt zodat het eten bestellen wordt voor vanavond
Edit: hij zegt nu dat hij gister met een andere groep bezig is geweest dus dat het daar niet aan kan liggen, dus nu hebben we geen oven, koelkast en geen wifi, want om één of andere reden zit de halve woonkamer op de groep van de keuken
Foaly schreef:Polarize schreef:Mn vader is gister met de stroom bezig geweest en nu wou ik de oven aanzetten en klapt de aardlekschakelaar eruit. Hij wil ook niet weer aan, dus dit mag mijn vader mooi zelf gaan oplossen. En ik hoop heel stiekem dat het even duurt zodat het eten bestellen wordt voor vanavond
Edit: hij zegt nu dat hij gister met een andere groep bezig is geweest dus dat het daar niet aan kan liggen, dus nu hebben we geen oven, koelkast en geen wifi, want om één of andere reden zit de halve woonkamer op de groep van de keuken
Van alle apparaten op die groep de stekker uit het contact halen, aardlek weer aan en dan één voor een de apparaten weer aansluiten. Zegt de aardlek boem, dan weet je wat er kortsluiting maakt en kun je die eruit laten en de rest weer aanzetten.
Ik zou zelf zeggen dat het je oven is, omdat de aardlek eruit ging toen je die aanzette. Maar dit kun je zo makkelijk testen
Shenavallie schreef:Siggislief schreef:Gisteren een anti itch spul gekocht zo dat je niet gaat krabben..
En dat is nu vooral verstandig omdat mijn gezicht jeukt als de malle..
Net 20min geleden mijn gezicht ingesmeerd met dat spul, rode vlekken waar je denkt hmm...
(na volledig eraf halen)
En nu jeukt het...gisteren hielp het wel..![]()
En zometeen beide benen weer volledig in smeren met Cetaphil zo dat het hydrateert en vettig is..
Morgen toch even de HA bellen denk ik voor nog vetter spul dat je kleding naar de schrootjes is.
Hopelijk ook iets tegen de jeuk.
(Voor mijn hele lichaam)
Je zou er bijna een complottheorie van maken, want mijn Ketaconazol creme lijkt de jeuk wel erger te maken dan dat het was. Ben nu met het tweede tubetje bezig en de jeuk en de plek zijn onverminderd.
Nyaleti schreef:Wat verdrietig Nancy. Alvast veel sterkte![]()
Wel heel waardevol dat je haar nog een paar dagen kan verwennen.
-
Ik begin morgen met m'n nieuwe werk.
Ik heb vanavond al een personeels etentje![]()
Heel leuk maar er zijn 5 vega hapjes, oeps (tomatensoepje, één vega sushi en de rest wat friet etc)
Foaly schreef:Polarize schreef:Edit (again) te vroeg gejuigd. Ook met een niet kapotte kabel slaat de aardlekschakelaar uit. Het is echt de oven zelf dus. Wel pizza!
Dus toch! Eet smakelijk![]()
Alja schreef:Nyaleti schreef:Wat verdrietig Nancy. Alvast veel sterkte![]()
Wel heel waardevol dat je haar nog een paar dagen kan verwennen.
-
Ik begin morgen met m'n nieuwe werk.
Ik heb vanavond al een personeels etentje![]()
Heel leuk maar er zijn 5 vega hapjes, oeps (tomatensoepje, één vega sushi en de rest wat friet etc)
Ken je ze al?
Of ken je nog niemand?
Bij mijn vorige baan werkte ik er 2 weken en toen hadden we personeelsuitje, vond dat echt knap ongemakkelijk
Siggislief schreef:Siggislief schreef:Gisteren een anti itch spul gekocht zo dat je niet gaat krabben..
En dat is nu vooral verstandig omdat mijn gezicht jeukt als de malle..
Net 20min geleden mijn gezicht ingesmeerd met dat spul, rode vlekken waar je denkt hmm...
(na volledig eraf halen)
En nu jeukt het...gisteren hielp het wel..![]()
En zometeen beide benen weer volledig in smeren met Cetaphil zo dat het hydrateert en vettig is..
Morgen toch even de HA bellen denk ik voor nog vetter spul dat je kleding naar de schrootjes is.
Hopelijk ook iets tegen de jeuk.
(Voor mijn hele lichaam)
Ik ga morgen toch maar even naar de huisarts, vanmiddag een afspraak gemaakt.
De boer vroeg vanmorgen heb je het warm? Je hebt een rode bolle toet..
Ik stond hem aan te kijken van ja leuk, maar heb zo'n ontiegelijke jeuk in mijn gezicht
en je zag de bulten uit steken.
Vanmiddag aan tafel ook weer hele erge jeuk in de knie holtes, nu vooral in het gezicht.
En door dat ik de hele middag buiten heb gelopen voel ik de jeuk niet aan de benen.