black_kelpie schreef:Sterkte Ghostattack en vikawiek![]()
Buurman heeft z'n terras weer in azijn gedrenkt. Thanks pik, kan ik morgen lekker buiten zitten![]()
![]()
Die lucht is morgen weg hoor.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vikawiek schreef:Heftige middag gehad, begin van de middag was mijn kat opeens half verlamdvanochtend nog niets aan de hand en vanmiddag wilde hij uit z'n favoriete stoel springen en dat lukte hem niet, hij kon alleen maar slepen met z'n achterpoten. Met spoed de dierenarts gebeld en heengegaan, het bleek een bloedklont die ervoor zorgde dat er geen bloed meer naar z'n poten kon. Ze konden niks meer voor hem doen
Ik heb maar chocola gehaald en ga m'n verdriet weg eten
Kirrietje schreef:Hutcherson schreef:Is het regulier dat mensen die op je dieren gaan passen tijdens je huwelijksreis al de dag voor je trouwdag willen komen en blijven overnachten tot je daadwerkelijk op huwelijksreis gaat (of eigenlijk tot je terug bent)? Ik merk dat ik dit heel lastig vind en 101 reden bedenk om ze vriendelijk te verzoeken tussendoor anderhalve dag naar huis te gaan (ja, lange reistijd maar ik betaal met liefde alle benzine of overnachting) zonder ze voor het zere been te stoten want ze zijn super lief dat ze willen oppassen zodat wij weg kunnen...maar na mn huwelijk wil ik gewoon even op een wolk zitten...
Euh nee ik snap je wel, wellicht een hotelletje laten boeken? En kunnen ze niet pas komen als jij weg bent? Dan hoeven ze ook niet heen en weer.
Bienotje schreef:fjordjes schreef:Op mijn vrije dag om 5u opstaan om mijn man naar z'n werk te brengen...
Zijn auto staat voor apk bij de garage
Hem een dagje de auto meegeven was niet in je op gekomen?
Tancreda4 schreef:Azijn is voor luie donders.... hier rook ik t ook alweer vanmiddag. Ook zo slecht voor je bodem en de bodemdieren....
Hutcherson schreef:Ja eerlijk zijn is natuurlijk wel wat ik wil zijn, echter ze zijn zo lief en de allerbeste bedoelingen en ze hebben er heel veel zin in. En dan voelt het heel bot om te zeggen: we willen het huis voor onszelf want mensen in ons huis (zeker na onze huwelijksdag en voor onze huwelijksreis) kost ons veel energie. Je bent toch niet vrij in je eigen huis dan. Heb geprobeerd aan te geven dat ik graag de ruimte heb om met mn dan 'man' te zijn en ons voor te bereiden op de reis. Maar dan was de reactie: stoor je niet aan ons, wij ontnemen jullie alle zorgen. Je hoeft niet in te zitten over de dieren, wij nemen alles over zodat jullie je voor kunnen bereiden. Zo vreselijk lief en zo niet wat we nodig hebben haha.
Verloofde zei al ik bel deze week even en licht het eerlijk en duidelijk toe. Dus ik laat deze taak even voor hem.
Polarize schreef:Om ook nog even met positief geklaag te komen
Die dazenbeten jongenshet worden bij mij altijd blauwe plekken dat je denkt dat mijn hele been in elkaar getrapt is, en juist morgen is het 27 graden
even flink hopen dat de antihistamine en koelzaf hun werk doen