Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 19:01

Ik ben heel blij voor je... graag gedaan.
Ik hou hem normaal graag voor mezelf maar wilde hem na jouw ergernis graag met je delen. <3

Polarize

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 19:04

Mn moeder klaagt dat het naar paard stinkt. Ik maar denken, dat kan niet, ik heb me even snel afgespoeld onder de douche en andere kleren aan toen ik terugkwam van stal.

Even vergeten dat ik mn haar niet heb afgespoeld en mn paard mijn hoofd als schuurpaal heeft gebruikt toen ik hun land aan het uitmesten was :') meneer besloot dat ik een van de kudde was en ging mij even lieftallig staan "verzorgen" dus ik ben aardig onder gesmeerd

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 20:54

Teveel geld uitgegeven aan nieuwe bh's , wat voelt dat toch altijd als een nutteloze uitgave. En dat mijn maat gewoon zo klein is dat er maar beperkt keuze is en alle mooie dan eigenlijk te groot zijn.

Nou ja ik vindt mijn lijf verder mooi , maar dat gedeelte stelt echt niks voor :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 20:57

Zebrastreep schreef:
Teveel geld uitgegeven aan nieuwe bh's , wat voelt dat toch altijd als een nutteloze uitgave. En dat mijn maat gewoon zo klein is dat er maar beperkt keuze is en alle mooie dan eigenlijk te groot zijn.

Nou ja ik vindt mijn lijf verder mooi , maar dat gedeelte stelt echt niks voor :')

In de kleine maat kan je toch heel goedkoop bh’s shoppen? Ik had er vroeger in ieder geval nooit moeite mee, de kleine maatjes hangen overal wel.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 21:03

Viel mij echt nog tegen.... Ik had eerst nog wel een maat waarvan de verkoopster dacht dat het wel goed zat en daar waren best hele leuke kleuren en modellen van. Maar dat sloot helemaal niet mooi aan en dan ging je dat terug zien in je kleding.

Ik was nog niets van 110 euro kwijt , op één van 30 euro na waren de andere twee wel een stuk duurder.

Ik koop altijd liever in een winkel dat ze mij even kunnen helpen , mijn lijf veranderd blijkbaar nog wel eens want vorig jaar kreeg ik toch echt een andere maat.

Daarin tegen een super aardige verkoopster die goed mee dacht , dat stukje service wil ik ook wel voor betalen :D

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 21:08

Dat valt toch wel mee qua prijzen dan? Of ben ik zo verpest? :')
Ik herkenn wel dat het voelt als nutteloze uitgave en ik haat het om ervoor te shoppen. De leuke modellen en kleuren hebben ze niet in mijn maat of zijn richting de 100 euro.
Ik slaag nooit voor minder dan 50 euro en vaak is dat toch de bh die ik daarna minder draag, omdat die minder zit. Mijn maat is sowieso extreem lastig te krijgen, plus wisselt per merk. Ze schatten me eerst in de meeste winkels kleiner in, maar moeten vaak toch aantal cupmaten groter gaan halen.
Zou nu weer nieuwe moeten, maar vind het zo'n stom cadeau om te vragen. Laatste keer had ik er 2 en was rond de 150 euro kwijt. :+ En als je dan nog eens een setje wilt is de slip ook nog 30 euro of meer.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-23 21:09

...in mijn maat kosten echt goede BH's vaak rond de 75 euro.. per stuk :D ik heb 85F/80G.

Gelukkig kom ik nu nog toe met die van de HEMA maar die zitten ook al net niet mooi meer eigenlijk. Als ik straks afgestudeerd ben, een baan heb en een grote mensen salaris ga ik écht een bak geld er tegenaan gooien om goede te kopen. :+

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 21:11

Als er iets is waar ik een hekel aan heb dan is het nieuwe bh's kopen. Liefst zo weinig mogelijk.
Als ik ze koop dan koop ik ze wanneer ik in Amerika ben.
Ik kan overigens ook alleen maar 1 merk dragen en dat is victoria's secret. De rest wordt ik geïrriteerd van omdat ik ze vaak al snel uit wil hebben

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 21:14

Misschien is het meer dat ik denk goh daar kan ik ook wat leuks voor kopen ( wat ik daarna nog wel gedaan heb). Ik vindt het ook altijd zeer ongemakkelijk dat ze dan komen passen en kijken. Nu was mijn moeder mee dus dan heb ik dat al minder maar het is inderdaad zoveel gedoe het kan niet even snel.

Heb nog wel een mooie badjas meegenomen met korting :o , maar die krijg ik pas voor kerst.

Onderbroeken enz. koop ik eigenlijk al jaren van de action die zitten fijn en ze blijven voor action kwaliteit aardig lang goed.

Van de HEMA ook al geprobeerd maar daar kreeg ik zoveel jeuk van. Heel gek... Was in mijn studententijd wel een mooie uitkomst geweest.

Maar het moest nu ook wel , ik maakte mij namelijk een beetje zorgen. Ik had al een flinke tijd namelijk echt pijn en steken en stond al bijna op het punt om de huisarts te bellen en was heel bang dat het niet goed was. Maar toen de bandjes losser gedaan en het ging gelukkig over! Deed echt ontzettend zeer continue. Dus hopelijk een goede pijnvrije investering....
Laatst bijgewerkt door Zebrastreep op 16-12-23 21:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 21:16

Ik zit nu aan school, maar ik voel hem weer niet zo, maar dat is eigenlijk al de hele week zo. :') En ik wil geen deadlinestress (eind januari, maar is een grote deadline + de aankomende feestdagen).

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 21:19

Ja, het is gewoon stom om daar zoveel geld aan uit te geven :') Ik kan meer dan een week eten voor de prijs van 1 bh. Maar je kan niet maar 1 bh hebben, dus moet je er weer meer. En dan hoorde ik serieus dat je om de zoveel maanden bh's weg zou moeten doen?! Mooi niet, pas als ze niet meer passen of echr kapot zijn haha

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 21:23

Hoezo dat dan weer? Ik draag die dingen tot ze echt versleten zijn. Ok toegegeven, ik heb ze niet nodig voor steun ofzo. Puur zodat ik niet zonder bh onder mijn kleding loop.

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 21:24

Kairos schreef:
Ik zit nu aan school, maar ik voel hem weer niet zo, maar dat is eigenlijk al de hele week zo. :') En ik wil geen deadlinestress (eind januari, maar is een grote deadline + de aankomende feestdagen).

Dat heb ik ook. Ik maak een hele planning en bedenk mooi wat ik ga doen. Maar steeds heb ik m’n dag weer niet en kan ik niet goed functioneren en krijg ik maar 1 of 2 dingen af van de 8. Over 2 dagen eerste 2 toetsen (gelukkig al voor geleerd) maar echt hoor, ik krijg het niet voor elkaar.
En dan voel ik me schuldig als ik een pauze neem.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 21:30

Ik heb echt bh’s van een tientje ofzo. Die zitten voor mij echt helemaal top. Van die voorgevormde soft bh ‘s zonder beugel. Zijn eigenlijk bijna topjes. Ooit in de Coronatijd mee begonnen toen ik veel thuiswerkte. Al die beugeldingen aan de kant gegooid. En nu wil ik niets anders meer. Die van de H&M zijn heel fijn en ik heb er nu ook 2 van Shein. Was 2 voor 6 euro of zoiets. Maar ik heb geen grote maat dus dat scheelt al.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 21:31

Ohh dat klinkt ideaal. Meestal koop ik gewoon alles wat past in de hunk en dat zijn er dan 3 ofzo

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 21:33

Ineke2 schreef:
Hoezo dat dan weer? Ik draag die dingen tot ze echt versleten zijn. Ok toegegeven, ik heb ze niet nodig voor steun ofzo. Puur zodat ik niet zonder bh onder mijn kleding loop.

Wad een reden voor, maar die heb ik uit geheugen verbannen. Ik kan niet zonder, maar zoveel als er aangegeven werd zou ik nog erger failliet aan gaan :=

Hunkmoller en ook die zachte dingen past hier niet. Of die zachte kan ik net zo goed niks aan doen haha. Helaas, want lijkt me heerlijk

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 21:35

Ik vind dat voornamelijk geldklopperij praatjes, zodat je maar blijft kopen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 21:47

We hebben het nog nagevraagd om de hoeveel tijd je een nieuwe zou moeten hebben. De verkoopster gaf aan dat je er echt wel een behoorlijk lange tijd mee kon doen.

Afhankelijk was wel de manier van wassen en hoe je ze in de kast legt. In ieder geval geleerd dat je die cups niet in elkaar moet doen in de kleding kast. Maar gewoon de bh helemaal uit in de kast leggen dat blijkt ook beter te zijn.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-23 21:48

Ja, beetje hetzelfde als met dat je met pannen die op gas hebben gestaan niet op inductie zou kunnen koken. Is ook een verkooppraatje. Kan alleen niet meer als je pannen krom zijn maar ik kook inmiddels al drie jaar op inductie met pannen die daarvoor vier jaar op gas hebben gestaan.

Ik weet niet eens meer wanneer ik deze BHs heb gekocht. Volgens mij nog voordat we verhuisd zijn dus dat moet dan meer dan drie jaar geleden zijn :+

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 22:38

En ik kom er net achter dat de beugel van mijn bh is geknakt.
Morgen maar opzoek naar een hunkemoller oid.
Want ik heb natuurlijk geen reserve bh bij me nu

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-23 22:48

purny schreef:

Hè het zit jou niet mee zeg -O-

Zó vervelend als dat gebeurt, ik had het laatst toen ik naar school was en dat ding heeft de hele dag in mijn ribben zitten prikken.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 22:51

xPabloBokt schreef:
purny schreef:

Hè het zit jou niet mee zeg -O-

Zó vervelend als dat gebeurt, ik had het laatst toen ik naar school was en dat ding heeft de hele dag in mijn ribben zitten prikken.

Nee he...
Hier zat ie ook in mijn huid... en dat is niet fijn

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 22:59

Ach ik heb met 70A eigenlijk net niks, dus ik koop gewoon leuke braletjes met iets van padding zodat het onder shirts kan zonder dat iets uitsteekt, en in de zomer heb ik er meteen leuke topjes van :') echte bh's hoef ik niet te zoeken, ik zit in de tienermaatjes en als ik iets wat volwasseners wil hebben ze 9/10 keer mijn maat niet.

Ik heb het koud en ik ben moe en ik baal zo enorm dat ik geen vrij heb gevraagd voor aankomende week want de supermarkt de week voor kerst is gewoon. Drama.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 23:05

MyWishMax schreef:
Ja, het is gewoon stom om daar zoveel geld aan uit te geven :') Ik kan meer dan een week eten voor de prijs van 1 bh. Maar je kan niet maar 1 bh hebben, dus moet je er weer meer. En dan hoorde ik serieus dat je om de zoveel maanden bh's weg zou moeten doen?! Mooi niet, pas als ze niet meer passen of echr kapot zijn haha

Nou bij mij zijn oudste wel een paar jaar oud. :')

Ik koop idd pas nieuwe als ze versleten zijn of als het elastiek van de bandjes helemaal uitgerekt zijn.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 23:05

Bij een gebroken beugel prop ik er wat opgevouwen wcpapier of iets dergelijks onder, dan voel je het niet zo.

Hier ook een grote maat, mijn goedkoopste bh is 95 euro geloof ik #)
Altijd een grote ergernis als ik die moet vervangen. Het zit er wel weer aan te komen, flink afgevallen in het ziekenhuis de afgelopen weken.