Ik hou hem normaal graag voor mezelf maar wilde hem na jouw ergernis graag met je delen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:Teveel geld uitgegeven aan nieuwe bh's , wat voelt dat toch altijd als een nutteloze uitgave. En dat mijn maat gewoon zo klein is dat er maar beperkt keuze is en alle mooie dan eigenlijk te groot zijn.
Nou ja ik vindt mijn lijf verder mooi , maar dat gedeelte stelt echt niks voor
Kairos schreef:Ik zit nu aan school, maar ik voel hem weer niet zo, maar dat is eigenlijk al de hele week zo.En ik wil geen deadlinestress (eind januari, maar is een grote deadline + de aankomende feestdagen).
Ineke2 schreef:Hoezo dat dan weer? Ik draag die dingen tot ze echt versleten zijn. Ok toegegeven, ik heb ze niet nodig voor steun ofzo. Puur zodat ik niet zonder bh onder mijn kleding loop.
purny schreef:En ik kom er net achter dat de beugel van mijn bh is geknakt.
Morgen maar opzoek naar een hunkemoller oid.
Want ik heb natuurlijk geen reserve bh bij me nu
xPabloBokt schreef:purny schreef:En ik kom er net achter dat de beugel van mijn bh is geknakt.
Morgen maar opzoek naar een hunkemoller oid.
Want ik heb natuurlijk geen reserve bh bij me nu
Hè het zit jou niet mee zeg![]()
Zó vervelend als dat gebeurt, ik had het laatst toen ik naar school was en dat ding heeft de hele dag in mijn ribben zitten prikken.
MyWishMax schreef:Ja, het is gewoon stom om daar zoveel geld aan uit te gevenIk kan meer dan een week eten voor de prijs van 1 bh. Maar je kan niet maar 1 bh hebben, dus moet je er weer meer. En dan hoorde ik serieus dat je om de zoveel maanden bh's weg zou moeten doen?! Mooi niet, pas als ze niet meer passen of echr kapot zijn haha