Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 19:18

imaudy schreef:
Suzanne F. schreef:
Aan mijn thermoskan van mijn koffiezetapparaat. Breekt het lipje af en nu kan ik niet meer schenken. En zonder dop giet je alles ernaast. -O-

Dat is wel een ergenis ja. En hoe los je het op? :P

Nieuwe thermoskan bestellen. Die zijn er gelukkig nog zag ik. Hoef ik geen heel nieuw koffiezetapparaat.
Alleen hoe overleef ik de dagen tot hij er is?
Misschien meer koffie zetten en dan schenken boven de wasbak? Dan komt er altijd wel genoeg in de beker. -O-

Suliko

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 19:21

Oploskoffie. :')
Nee, dan zou ik eerder koffiefilters halen of een cafetière.

Ik erger me aan de buren die net een feestje beginnen volgens mij, terwijl ik om 23:59 nog een deadline heb. ;(

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 19:24

Suliko schreef:
Oploskoffie. :')
Nee, dan zou ik eerder koffiefilters halen of een cafetière.

Ik erger me aan de buren die net een feestje beginnen volgens mij, terwijl ik om 23:59 nog een deadline heb. ;(

Nescafe gold oploskoffie is best goed te drinken hoor.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 19:27

Black kelpie wat enorm schrikken en vervelend zo’n inbraak. Gelukkig is alles met je vriend goed en valt de schade mee. Sterkte wel, want mentaal is het wel een klap.

Purny ik zou ook zo denken hoor. Telefoon kapot maar wel kunnen smssen is raar…
Juist goed van je om daar wat wantrouwend op te reageren dus compliment van mij +:)+

Tessa wat fijn dat het dierenarts bezoek meeviel, beterschap voor je hond hoor :knuffel:
Klinkt wel als zorgwekkende klachten, dus goed dat je bij de dierenarts bent geweest.

Na mijn paardrijles ging ik nog naar de ruitersportzaak. De eigenaresse en haar moeder zijn oud stalgenoten van mij dus altijd even kletsen daar. Ze had een vliegendeken voor mij apart gelegd die kwam ik ophalen. Dat ter zijde. Na even kletsen vroeg ze hoe het kwam dat ik de eerste zinnen klonk of ik dronken was. Dat verbeterde na een paar zinnen weer.
Na even stil te zijn vertelde ik dat het niet zo goed gaat met mij momenteel, maar de artsen weten niet wat er precies aan de hand is nog. Ik ben (voor mij) onverklaarbaar heel moe en val vaker en sneller.
Toevallig heb ik vandaag post van het ziekenhuis gehad.
De MRI staat maandag gepland dat wist ik al, maar vanaf 3 juli elke week maandag tot nader onder heb ik een afspraak met maatschappelijk werk, daartussen 3 kwartier pauze ( ik ga mijn lunch maar iedere maandag meenemen) en daarna fysiotherapie.
En elke woensdag ergotherapie en aansluitend nog een keer fysiotherapie.

Ik ben heel erg blij dat ik zo serieus word genomen en er vanalles in gang is gezet om mij te helpen, echt niets dan lof tot nu toe. Als ik het schema lees word ik daar al wel moe van, hoe kom ik dat door joh pfff. Nou we gaan het zien :o
Laatst bijgewerkt door Ineke2 op 23-06-23 19:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 19:30

Paard heeft een schuurplekje van haar halster (zal wel weer voer onder hebben vastgezeten of zo) en ik hoop zó hard dat die haren niet wit teruggroeien, maar ik vrees ervoor. ;(

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-23 19:30

@Suzanne grote trechter? :Y)

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 19:35

Wat heftig ineke.
Fijn dat er wel alles in gang word gezet.
Maar ook wel naar om te horen dat andere ook wat opvalt.
Sterkte :knuffel:

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 19:46

Mijn ex die aan mij toestemming gaat vragen of zijn moeder zoon mag hebben op een dag dat hij bij ex is. :?

Ze zijn wel vaker bij oma op een dag van mijn ex, ik snap niet zo goed wat ik er ineens mee te maken heb.
Behalve dan dat hij waarschijnlijk vergeten is dat het zijn dag is.
(Ik heb al een appje gestuurd dat hij ze pas zaterdags zou komen brengen, dat die vrijdag niet mijn dag is maar de enige reactie die ik daar op kreeg was dat oma contact met mij zou opnemen :? )

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 19:59

DuoPenotti schreef:
Wat heftig ineke.
Fijn dat er wel alles in gang word gezet.
Maar ook wel naar om te horen dat andere ook wat opvalt.
Sterkte :knuffel:

Dankjewel, ja ik schrok er wel van dat het zo op was gevallen.
Laatst bijgewerkt door Ineke2 op 23-06-23 20:18, in het totaal 1 keer bewerkt

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 20:04

Citaat:
Bij mijn hond waren ook alle waardes van een bloedonderzoek goed. Twee weken later was hij er niet meer. Behandeling had hem ook niet kunnen redden hoor.

Maar ik vind benauwd en slijm spugen wel serieus klinken. Kun je niet nog naar een andere dierenarts? Heb niet het idee dat je op de juiste weg zit.

Was laatst iemand hier wiens hond een longontsteking had, daar lijkt het wel wat op. Dropneusje ofzo was daar.

Benauwd en slijm spugen doet ze nu eigenlijk al niet meer. En ze deed ook niet echt spugen maar gewoon een paar keer hoesten en dan kwam er een beetje uit. Haar longen en hart klonken goed, dus denk ook geen longonsteking. Maar aangezien ze eerder deze week een allergische reactie had (waarschijnlijk dat ze wat verkeerd had gegeten) denkt de dierenarts aan iets met de darmen. Ook doordat ze wat diarree had. (Nu ook al niet meer) We houden haar goed in de gaten en als het erger wordt bellen we meteen! Benauwdheid dan niet helemaal te verklaren, maar dat is nu wel over.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 20:17

TessaxQuincy schreef:
Citaat:
Bij mijn hond waren ook alle waardes van een bloedonderzoek goed. Twee weken later was hij er niet meer. Behandeling had hem ook niet kunnen redden hoor.

Maar ik vind benauwd en slijm spugen wel serieus klinken. Kun je niet nog naar een andere dierenarts? Heb niet het idee dat je op de juiste weg zit.

Was laatst iemand hier wiens hond een longontsteking had, daar lijkt het wel wat op. Dropneusje ofzo was daar.

Benauwd en slijm spugen doet ze nu eigenlijk al niet meer. En ze deed ook niet echt spugen maar gewoon een paar keer hoesten en dan kwam er een beetje uit. Haar longen en hart klonken goed, dus denk ook geen longonsteking. Maar aangezien ze eerder deze week een allergische reactie had (waarschijnlijk dat ze wat verkeerd had gegeten) denkt de dierenarts aan iets met de darmen. Ook doordat ze wat diarree had. (Nu ook al niet meer) We houden haar goed in de gaten en als het erger wordt bellen we meteen! Benauwdheid dan niet helemaal te verklaren, maar dat is nu wel over.

Fijn dat het al wat beter gaat!

Molly1230

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 20:30

Erg moe en een zere rug van de hele dag park op een kleedje. Het was enorm gezellig hoor daar niet van maar die houding die je op zo'n kleedje op het gras aanneemt is niet zo lekker :')

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 21:25

Aan mijn buurman die een nieuwe schutting wil, maar de oude is niet verrot. Ook moet het dan het duurste van het duurste worden en dat geld heb ik niet.
Verder vindt hij het onzin dat ik mijn dak laat vervangen, want het zou geen asbest zijn omdat het op het koopcontract staat van niet (helaas is het verjaard en blijkt het wel asbest te zijn, want ik heb het laten onderzoeken). Maar zijn opbouw grenst tot aan de erfgrens op het dak en het daklood ligt op mijn deel van het dak. Ja, maar die plaat grenst dus tot aan zijn opbouw en ja, die gaat er wel af, want ik wil zonnepanelen en die komen ze niet leggen op asbest. Allemaal onzin volgens hem, maar ik heb wel het recht om onderhoud aan mijn woning te mogen uitvoeren. Wettelijk gezien heb ik niet eens een meldplicht.
Oh ja, of ze dan niet voor half 9 willen beginnen in het weekend. Nou, ze mogen vanaf 7 uur beginnen en meer doen dan het vragen bij de aannemer kan ik niet doen.
Verder laat ik mijn deel dakgoot ook vervangen, want het lekt, maar ook dat is iets wat in zijn ogen samen zou moeten. Nee, niet verplicht en het sluit gewoon weer aan op de rest. Maar ik ben dat gedrup van de lekkerij zat.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 21:29

Bedankt allemaal, ben vooral blij dat ik het hoorde en wat kon doen, dag goed doorgekomen, vanmiddag nog even bij de buurman geweest, hij had geen idee hoe en wat en is bont en blauw maar wel dankbaar.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 21:31

Wat rot Ineke! Hopelijk heb je er baat bij, het klinkt als veel maar als het je ook vooruit helpt dan kan je het ztz misschien ook beter handelen? Ik duim in elk geval!

Suzanne F, ik heb zelf geen normaal koffiezetapparaat dus misschien zeg ik iets heel doms, zou het werken als je de thermoskan weg laat en meteen een mok ervoor in de plaats zet? Zoals hoe een koffiezetapparaat met cups of pads ook werkt zeg maar.

Sinds het zo warm is geweest lijk ik veel vocht vast te houden bij mijn buik ofzo, ik zie er echt niet uit :=

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 21:34

saskiaojan schreef:
Bedankt allemaal, ben vooral blij dat ik het hoorde en wat kon doen, dag goed doorgekomen, vanmiddag nog even bij de buurman geweest, hij had geen idee hoe en wat en is bont en blauw maar wel dankbaar.

Ik had dat bericht gemist. Wat goed dat je bent gaan kijken zeg, held! _/-\o_

Dankje Telpeva :)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 21:57

Mensen die hun drone boven een woonwijk laten vliegen :').

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 22:02

Telpeva schreef:
Suzanne F, ik heb zelf geen normaal koffiezetapparaat dus misschien zeg ik iets heel doms, zou het werken als je de thermoskan weg laat en meteen een mok ervoor in de plaats zet? Zoals hoe een koffiezetapparaat met cups of pads ook werkt zeg maar.

Veel van filter koffiezetapparaten hebben een anti-lek systeem waarbij de thermoskan constante druk moet zetten of anders komt er geen koffie uit, misschien is het zo'n eentje?

Ik zou gewoon extra koffie zetten en boven de gootsteen schenken, koffie is koffie. Wel irritant zeg.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 22:07

Ik wil eigenlijk wel naar huis want moet morgen weer om half 8 op stal zijn maar mijn vriend is kwijt _O- Die is ergens met de stalhouder een klus aan het doen.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 22:35

Suzanne F. schreef:
Aan mijn thermoskan van mijn koffiezetapparaat. Breekt het lipje af en nu kan ik niet meer schenken. En zonder dop giet je alles ernaast. -O-

Je koffiepech is overdraagbaar. Ik laat net mijn cafetière aan diggelen vallen. -O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 22:36

Suliko schreef:
Suzanne F. schreef:

Je koffiepech is overdraagbaar. Ik laat net mijn cafetière aan diggelen vallen. -O-

Goed excuus om een perculator te kopen :7.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 22:45

Telpeva schreef:
Sinds het zo warm is geweest lijk ik veel vocht vast te houden bij mijn buik ofzo, ik zie er echt niet uit :=

Ik heb olifant poten. :=

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-23 22:50

@San, wij zijn juist overgestapt van een perculator naar een cafetière! Een perculator geeft sneller bittere koffie en verbrand zelfs als je niet snel genoeg het vuur eronderuit zet, er is echt niets mis met een cafetière/fress press als het aankomt op smaak hoor :D Staat juist bekend om een rijke en volle smaak.
Plus de simpelheid ervan, zowel met het maken als omspoelen.

Onze ouwe perculator gaat wel altijd trouw mee kamperen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-23 01:54

Het jaarlijkse festival is weer in de stad en je komt letterlijk iedereen tegen die je kent heel gezellig maar dan ook mensen waar je normaal alleen het standaard praatje mee maakt die je dan opeens gaan knuffelen :') en ik drink eigenlijk niks dus vindt het altijd beetje te.

Ben ook vrienden geworden met een wildvreemde mevrouw die opeens mijn hand vast ging pakken ik heb er maar om gelachen wist mijzelf geen houding te geven joh :') ze was wel heel vriendelijk overigens. Ondanks dat ze duidelijk al aangeschoten was.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-23 04:26

Beter zo dan heel vervelende mensen Zebrastreep, hoewel ik het ook wel ongemakkelijk zou vinden :')

Ik ben weer eens wakker -O-