Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
roxiie schreef:Je kan niet zien wat de ander heeft beoordeeld, totdat je zelf ook een beoordeling hebt gegeven.
Maar als jij geen beoordeling geeft en de ander wel, dan wordt deze beoordeling na 14 dagen automatisch zichtbaar, dus ook als jij geen beoordeling hebt gegeven.
dierenfan schreef:nevica schreef:Als iemand jou beoordeelt en jij diegene niet dan word de review bij jou alsnog zichtbaar na 14 dagen.
Ik heb terug gezocht want destijds 100% zeker melding gehad dat die teleurgestelde persoon een beoordeling gedaan had en ik zie die niet terug hoor
jiehaaa schreef:Ik had een oud maar prima dressuurzadel voor 5 tientjes op de bokt marktplaats staan. Afspraak gemaakt dat iemand hem zou komen ophalen. Adres en telefoonnummer gegeven voor het geval dat nodig was. Nou, mooi niet komen opdagen en denk maar niet dat er een appje vanaf kon dat ze niet kwam. Ik vind dat zo onbeschoft.
beert schreef:Aan de andere kant. Waarom zou je iemand niet gewoon eerlijk beoordelen, ook als er geen koop is geweest? Als iemand niet reageert bijvoorbeeld, kun je toch ook drie sterren geven en “sneller reageren” kiezen. Daar hebben anderen ook wat aan die wat van de persoon willen kopen.
Je hoeft niet meteen 1 ster te geven en het hele riedeltje aan te vinken.
beert schreef:jiehaaa schreef:Ik had een oud maar prima dressuurzadel voor 5 tientjes op de bokt marktplaats staan. Afspraak gemaakt dat iemand hem zou komen ophalen. Adres en telefoonnummer gegeven voor het geval dat nodig was. Nou, mooi niet komen opdagen en denk maar niet dat er een appje vanaf kon dat ze niet kwam. Ik vind dat zo onbeschoft.
Dat is het ook. Zit je dan te wachten..
StalNollie schreef:Zou geen review geven als je uiteindelijk geen deal hebt gesloten..
nevica schreef:Dat wist ik dus niet. Ik neem niet aan dat zij mij een slechte review gaat geven.Als iemand jou beoordeelt en jij diegene niet dan word de review bij jou alsnog zichtbaar na 14 dagen.
Tink89 schreef:Ik ga lekker op vinted. Veel erop, veel verkocht. Maar ook iemand die op heel veel van mijn advertenties reageert dat hij voor een geïnteresseerde vriendin graag foto's wil zien waarop ik het product draag. Van voren en en profile. Smeerlap, hij doet het alleen bij shirtjes. Ik stuur hem dus mooi geen foto's, maar vind het wel irritant.
Tink89 schreef:Ik ga lekker op vinted. Veel erop, veel verkocht. Maar ook iemand die op heel veel van mijn advertenties reageert dat hij voor een geïnteresseerde vriendin graag foto's wil zien waarop ik het product draag. Van voren en en profile. Smeerlap, hij doet het alleen bij shirtjes. Ik stuur hem dus mooi geen foto's, maar vind het wel irritant.
julius_juut schreef:Tink89 schreef:Ik ga lekker op vinted. Veel erop, veel verkocht. Maar ook iemand die op heel veel van mijn advertenties reageert dat hij voor een geïnteresseerde vriendin graag foto's wil zien waarop ik het product draag. Van voren en en profile. Smeerlap, hij doet het alleen bij shirtjes. Ik stuur hem dus mooi geen foto's, maar vind het wel irritant.
Toevallig een flink harige bevriende man in je omgeving die wel even model wil spelen?
julius_juut schreef:Tink89 schreef:Ik ga lekker op vinted. Veel erop, veel verkocht. Maar ook iemand die op heel veel van mijn advertenties reageert dat hij voor een geïnteresseerde vriendin graag foto's wil zien waarop ik het product draag. Van voren en en profile. Smeerlap, hij doet het alleen bij shirtjes. Ik stuur hem dus mooi geen foto's, maar vind het wel irritant.
Toevallig een flink harige bevriende man in je omgeving die wel even model wil spelen?