Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Mijn superheld is eigenlijk mijn mentor van mijn HBO opleiding; heeft me enorm veel geleerd en me echt die opleiding door gesleurd en gestuurd. Gouden vrouw. Gelukkig ook nog contact mee. En mijn omaatje
MarlindeRooz schreef:Fijn dat de hond gevonden is!!!
Ik had vannacht een goede vraag bedacht voor SS.
Heb je wat met beautyproducten / make-up en zo ja wat gebruik je dan vaak.
Is misschien wel een leuke. Als mensen graag een nagellakje krijgen oid is dat wel haalbaar.

Maar eigenlijk veel die mij dierbaar zijn en een "strijd" leveren/hebben geleverd, hoe iedereen daar mee om gaat kan ik soms zoveel van leren.
staat eigenlijk altijd voor mij en de dieren klaar.
Daar kun je ook wel heel gave cadeautjes scoren voor je lootje. Iig heb ik daar de giftsshops helemaal leeg gekocht toen ik daar tig jaar geleden was 
, mijn plan is om eens in de zoveel tijd nog wel paard te gaan rijden door een bosrit ergens te boeken, en verder probeer ik waar voor mijn geld te krijgen met mijn sport abonnement. Best lastig, want soms ga ik weken niet
Maar theoretisch gezien probeer ik 1x in de week daar pilates te doen en 1x in de week fitness. En stiekem wil ik het zwemmen weer oppakken. Halfuurtje per week baantjes trekken. En ik hou van wandelen. Maar ik word een beetje geremd door mijn knieën helaas.

.

Ik heb een oproepje geplaatst vandaag en gelukkig kan een vriendin van me toevallig binnenkort met me mee naar de stad. En we vinden veel dezelfde winkeltjes wel tof dus dat komt helemaal goed. Erg blij om. Maakt de dingen toch wat aangenamer en ik vond het echt stom dat mijn angsten roet in het eten zouden gooien voor iets waar ik echt oprecht naar uitkeek!