Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pauline

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 18:42

Oeioeioei, ik moet even bijwerken!
Allereerst, wat fijn dat de hond terug is! Wat een opluchting.
En ik lees iemand die een eerste werkweek er op heeft zitten, wat fijn!

En iemand zoekt een emotional pet shopper, kom maar rustig naar Den Haag, dan kunnen we samen.
Sorry, ik inthoud de namen even heel slecht.

Make up gebruikik wel, vooral mascara en oogpotlood. Super grappig eigenlijk want loopaltijd met zonnebril op.

Ik doe momenteel veel aan fitness! Mocht je nog een leuke legging of zo zien maatje L, staik zeker er voor open,mag natuurlijk tweedehands. Daarnaast train ik met mijn zoon voor de Alpe dhuzes dus ben geregeld te vinden op mijn wielrenfietsje.

Mijn superheld..heldin..is mijn mama. Ze is helaas twee jaar geleden overleden maar het maakt wel voelbaar hoe belangrijk ze altijd voor mij en mijn kinderen was.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 18:44

Ik ben mijn eigen superheld. Als ik kijk wat ik allemaal achter mij heb liggen dan vind ik dat ik het best knap doe. :D

Haike: ik geef les aan groep 6. :)

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 18:53

Ik heb ook geen superheld, ook niet nu ik erover na heb gedacht.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 19:04

Mijn superheld:
Afbeelding

Mijn overgrootvader, Karel Marie Lodewijk De Meyer! Gestreden en gevochten als een ware krijger, zowel in het Belgische leger als bij het verzet. Hij kwam op voor de rechten van de mens en voor de vrijheid van zijn volk. Hij heeft daar de hoogste prijs voor betaald - hij is overleden in het folterkamp Gross-Rosen op 2/1/1945.

Een ware inspiratie voor mij. Een rode draad in mijn leven. Ik probeer hem altijd in gedachten te houden bij de dingen die ik doe, beslissingen die ik maak. En in zijn naam herdenk ik alle heldendaden die tijdens WOII gepleegd zijn, en zorg ik ervoor dat die niet vergeten worden.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 19:06

Jolien wat een top reactie! Dat brengt een glimlach op mijn gezicht. Idd held!! *\o/*

Dan nog even wat ik net vergeten was.

Gelukkig is de hond terecht! Wat een nachtmerrie.

En alja veel sterkte met het verlies van je bijrijdpaard :knuffel:

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 19:18

Indrukwekkend verhaal Daisy!

De vraag herken ik <<) Mijn superheld is eigenlijk mijn mentor van mijn HBO opleiding; heeft me enorm veel geleerd en me echt die opleiding door gesleurd en gestuurd. Gouden vrouw. Gelukkig ook nog contact mee. En mijn omaatje <3
Oh en qua fictieve superheld: Maggie Q als Nikita. En Ricky Gervais als Derek. _/-\o_

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 19:36

In de breedste zin van het woord: Wie is je favoriete superheld en waarom

Uhm niet een eigenlijk

Mijn moeder is mijn grote voorbeeld omdat ze er altijd alleen ervoor heeft gestaan met 2 kinderen.
En dan een uitkering.

Nu heh ik vanuit een uitkering en nu een lening van qredits een eigen zaak opgestart dit jaar en steunt ze mij in alles dus als ik een superheld moet kiezen zou zij dit zijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 19:38

Jolien87 schreef:
Ik ben mijn eigen superheld. Als ik kijk wat ik allemaal achter mij heb liggen dan vind ik dat ik het best knap doe. :D

Haike: ik geef les aan groep 6. :)

Wat een toffe reactie! <3

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 19:44

Mijn ouders.

Ik heb hun in mijn jeugd best wat leed aangedaan en tot op de dag van vandaag staan ze nog steeds klaar voor mij. Met alles.
En dat terwijl mijn vader fulltime werkt (defensie) en mijn moeder een spierziekte heeft. :knuffel:

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 19:55

Wat zijn jullie weer hard gegaan.

Sporten staat op een laag pitje.
Met bootcampen gestopt en pas begonnen met zwemmen.
Vorige week waren wij op vakantie en deze week is het er nog niet van gekomen :=

Superheld heb ik niet.

Make up ik gebruik getinte dagcrème, poeder, mascara en oogpotlood.
Als ik echt wat heb dan foundation en nog wat blush erbij.
Meestal gewoon van max factor.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 20:00

MarlindeRooz schreef:
Fijn dat de hond gevonden is!!!

Ik had vannacht een goede vraag bedacht voor SS.

Heb je wat met beautyproducten / make-up en zo ja wat gebruik je dan vaak.

Is misschien wel een leuke. Als mensen graag een nagellakje krijgen oid is dat wel haalbaar. :D

Ik gebruik mascara (waterproof) toevallig is die binnenkort aan vervanging toe dus altijd welkom.
Gewone nagellak gebruik ik niet, ik liet altijd gellak zetten maar daar ben ik nu vanwege bezuinigen door de hoge energie prijzen mee gestopt.
Mijn nagels scheuren nu als een gek....

Sporten doe ik nu nog maar 1 keer per week op de manege een lesje.
Voor corona sportte ik 3 keer per week, een dag op de toestellen trainen, een dag bokszak training en dan paardrijden nog.
Helaas kwam corona in de wereld en moesten de sportscholen sluiten, vanwege mijn vorm van reuma is opbouwen lastig en pijnlijk dus ben ik niet meer opnieuw begonnen.

Vervelend kaatastrof, hoop voor je dat je iemand mee krijgt.

Ai Jorex dat is niet fijn, maar gelukkig is het "maar" wondvocht....beterschap

Fijn dat de vermiste hond weer terecht is, lijkt me zo erg om je beestje kwijt te zijn...

Yonker super leuk dat kaartje!

Banjer ook al een leuk kaartje!

MDH, ik heb geen super held niet in de zin van een beroemd iemand ofzo.
Ik bewonder wel veel mensen om hoe ze in het leven staan.

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 20:17

Qua sport doe ik nu alleen nog maar aan paardrijden. Voorheen ook veel fitness gedaan en veel CrossFit. Omdat ik nu druk bezig ben met een opleiding voor mijn werk blijft er naast mijn paard, gezin en huishouden weinig tijd over voor andere sporten. Vind ik erg jammer want CrossFit is wel mijn 2e favoriete sport geworden. Heerlijk om met een wod even helemaal leeg te gaan om vervolgens voldaan op de bank te ploffen, dat mis ik nog wel. Hopelijk kan ik dat in de toekomst weer oppakken.

Beetje cliché maar ik ben mijn eigen superheld, denk ik. Veel meegemaakt en toch elke keer weer opgestaan en door gegaan. Om die reden ook mijn feniks tatoeage laten zetten.

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 20:44

Wat gaan jullie toch weer hard...

Ik zag leuke post voorbij komen en goed nieuws over een hond die weer gevonden is. Las ook nog het e.e.a over escape rooms, vind ik ook erg leuk, word daar wel een beetje fanatiek van. Heb nu ook een versie voor thuis die wij binnenkort met vrienden gaan proberen.

Ik heb geen bezwaar tegen tweedehands spullen. Vind het ook heerlijk om in kringloopwinkels rond te snuffelen. Vroeger ging ik met mijn oma ook kijken bij veilinghuizen. Leuke was dan wanneer er niemand de vraagprijs bood en je kon "mijnen" , zo hebben mijn oma en ik een paar antieke vaasjes voor nop gekregen/ontvangen.

Superhelden... vroeger was dat Superman natuurlijk, hij was ook nog eens leuk om naar te kijken :Y) Maar eigenlijk veel die mij dierbaar zijn en een "strijd" leveren/hebben geleverd, hoe iedereen daar mee om gaat kan ik soms zoveel van leren.

Ik draag weinig make-up, simpele mascara it is. Nagellak doe ik niet aan, kinderen overigens wel, maar ik bijt helaas nagels waardoor ze er niet zo mooi uit zien. Goede tip om dat tegen te gaan zoek ik nog.

Sporten doe ik best fanatiek. Probeer minstens 2x in de week hard te lopen, 2x in de week crossfit en dan hobbel ik nog ritjes op mijn paard en wandel ik veel met de hond, en ren ik achter de kinderen aan :')

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 20:45

Gezellig druk hier :)

Blij dat het weekend is,ff bijkomen van het werk.

Sport; paardrijden.
Ik wou wel graag badminton erbij doen maar wegens een lichamelijk probleem gaat dan niet lukken, misschien eerst weer ff een rondje ziekenhuis en kijken of het dan beter gaat.

Iedere dag 3 boxen uitmesten en de diertjes verzorgen is ook een topsport :+

Make up? Nope nee bedankt.

Superheld?

Sowieso niet mijn ouders.

Mijn man is wel een held <3 staat eigenlijk altijd voor mij en de dieren klaar.

Morgen ga ik ff bijlezen en hopelijk shoppen voor mijn lootje [&]

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 20:54

Ik heb niet 1 superheld. Wel een heleboel, mijn ouders, mijn man, een vriendin die zelfs op haar sterfbed nog hulp bood en zichzelf wegcijferde.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 21:06

Dat zijn zonder twijfel mijn dieren... die hebben me stuk voor stuk uit hele diepe dalen gekregen, en ze zijn er altijd voor me...

En qua mensen... mijn ouders, die staan altijd voor me klaar... en als ik werk, of om andere reden weg ben, dan passen ze op de honden. En mijn man... die steunt me door dik en dun... en onze instructrice... die helpt me met het verleggen van mijn grenzen, en ze helpt me zo geweldig met onze paarden.... ze is de beste!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 21:11

Citaat:
@Yonker, Santa wil graag weten welke spelletjes jij al in je bezit hebt

Ik kom hier later op terug, zijn er niet zo heel veel maar wel en aantal :D

Mijn grootste superheld... misschien wel heel cheesy maar voor mij toch echt mijn ouders, de mensen die mij op de wereld hebben gebracht :j

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 21:33

Ik heb geen echte superheld ofzo. Er zijn wel wat mensen die meer bijzonder waren dan anderen. Maar kan niet direct zeggen die of die, want een kruiwagen om ergens te komen heb ik nooit gehad. Wat ik wilde moest ik toch echt zelf doen. Mijn ouders steunden mij wel hoor. Maar ik heb zo vaak te horen gehad dat ik iets niet zou kunnen dat ik dan juist het tegendeel ging bewijzen en dat lukte ook altijd. En dat was op eigen kracht. Er zijn wel mensen geweest waar ik tegen betaling kennis opgedaan heb, maar ja, dat was ook hun werk immers. Als ik 1 persoon mag benoemen die wel speciaal voor mij was, maar helaas niet meer leeft, dan is dat een schipper van een schip voor wrakduiken op de Noordzee. Deze man steunde me altijd in mijn duikplannen. Waar iedereen zei dat ik het niet zou kunnen geloofde hij wel in mij en hij vond het geweldig als ik gewoon wel ging doen. Ik heb nooit enige cursus of winstpunt of wat dan ook kado gekregen. Deze man was soms ook de enige die wist van bepaalde plannen op duikgebied.

Als het gaat om films e.d. ben ik ook eigenlijk een halve cultuurbarbaar. Ik heb ook geen popgroep of acteur waar ik fan van ben. Ik vind Johnny Depp een hele goede acteur (Pirates of the Caribbean, en Charli and the chocolate factory). Qua muziek kan ik wel goede zangers of bands opnoemen, maar het wil niet altijd zeggen dat ik de muziek goed vind. Een voorbeeld is bijvoorbeeld de zanger van Disturbed in Sound of Silence, een geweldige stem. Maar ik heb niets met hardrock. Zou ook niet vallen op zijn uiterlijk. Zo ook Freddy Mercury, een geweldige stem, maar om nu te zeggen dat ik Queen leuk vind, nee, absoluut niet. Nathan Evans is nu iemand met een goede stem vind ik. De Duitse band Santiano is ook niet verkeerd. Maar zoals gezegd, ik zou bij geen enkele artiest geld voor een concert overhebben, heb er gewoon niets mee. Gewoon in de auto de radio aan en dan heb ik dus wel een voorkeur. Mijn laatste concert was een gratis kaartje Kelly Family en op Delfsail gratis Marco Borsato. Beiden leuk, maar was gratis. Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst in de bioscoop was, dat is zeker wel 20 jaar geleden.

Ik ga liever op reis of duiken. Daar geef ik liever geld aan uit.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 21:55

Even een bijlees post, het gaat soms zo snel!

@ Jorex, wat een mooie brace! Lijkt mij veel fijner dan gips! Wel balen van die ontsteking…

@ Imay, Dublin, wat gaaf! <3 Daar kun je ook wel heel gave cadeautjes scoren voor je lootje. Iig heb ik daar de giftsshops helemaal leeg gekocht toen ik daar tig jaar geleden was :))

@ Pimaude, wat een gepriegel lijkt mij dat dat Diamont painting. Wel gave plaat!

Wat ik doe qua sporten? Ik doe stalklussen :P, mijn plan is om eens in de zoveel tijd nog wel paard te gaan rijden door een bosrit ergens te boeken, en verder probeer ik waar voor mijn geld te krijgen met mijn sport abonnement. Best lastig, want soms ga ik weken niet :o Maar theoretisch gezien probeer ik 1x in de week daar pilates te doen en 1x in de week fitness. En stiekem wil ik het zwemmen weer oppakken. Halfuurtje per week baantjes trekken. En ik hou van wandelen. Maar ik word een beetje geremd door mijn knieën helaas.

Ik draag geen make up.

@ AFrican Lady vervelend van je heup… Ik heb zelf een knie blessure, dus mijn fitness is vooral geboren uit een revalidatie traject. Canicross en dogsurvival is wel heel gaaf volgens mij!

Waxmelts heb ik van die speciale branders voor, altijd lekker. Evenals geurkaarsen sowieso. Zeker straks in de winter, wel gezellig! Ik moet het wel hoog zetten, ivm m’n kat, ik vertrouw hem echt met niets, te jong en wild :P

@ Candalisa, wat fijn dat de hond weer terecht is!

@ Yonker, wat leuk dat kaartje! Naughty Santa, ik ben benieuwd :):)

@ Banjer ook een kaartje, wat leuk al die Santa post!

@ Kimberley, wat een drukke sportweek heb jij, wat knap en sportief!

Mijn superheld, zijn er meerdere; mijn ouders. Staan altijd voor ons klaar, niets is te gek. Je kan het zo gek niet bedenken of ze doen het voor ons <3 .
Ik las ook ‘mijn dieren’ en ja, dat zijn ook mijn superhelden. Maar dat zijn stiekem ook mijn ‘kinders’, en mijn ‘allesjes’. Ik weet dat mensen daar om kotsen, maar ze betekenen onnoemlijk veel voor mij, en alles draait om mijn beesten :o

@ LWDaisy, wat een bijzonder verhaal van je overgrootvader <3

Verder heb ik echt een blugh dag. Mijn auto liet een lampje zien en stonk wat met starten. Dus maar direct naar de garage gereden. Er blijkt een en ander loos te zijn en dat gaat mij een bedrag met 3 nullen kosten... ben er ziek van. Auto's zijn leuk, tot dat ze iets mankeren %) %)

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 22:35

Thanks voor de steun iedereen :knuffel: Ik heb een oproepje geplaatst vandaag en gelukkig kan een vriendin van me toevallig binnenkort met me mee naar de stad. En we vinden veel dezelfde winkeltjes wel tof dus dat komt helemaal goed. Erg blij om. Maakt de dingen toch wat aangenamer en ik vond het echt stom dat mijn angsten roet in het eten zouden gooien voor iets waar ik echt oprecht naar uitkeek!

Echt mooi om al die verhalen rond jullie superhelden te lezen en ook hele mooie voorbeelden van pure zelfliefde.

Om nog terug te komen op make-up. Ik draag meestal ook enkel mascara. Als ik iets bijzonders te doen heb ook concealer en eyeliner. Verder ook nagellak. Alles met het idee 'als ik zin heb doe ik moeite, anders niet' :o

Edit: Lees net over je auto Tancreda, wat k*k zeg...

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 22:36

O ja, make up, dat is aan mij niet besteed. :n

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 22:47

Tancreda hè bah wat een flut nieuws

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 22:54

Aan mij wel (make up), maar dat koop ik liever zelf.

Een superheld heb ik niet. Wel heel veel bewondering voor veel mensen in mijn omgeving, maar superheld klinkt voor mij zo fictief ofzo. Het voelt gewoon niet lekker.

Toen mijn dochter op de NICU lag, zag je van die posters, en nog steeds, dat vroeggeboren baby's superhelden zijn.

Daar verzet ik me heftig tegen, ik wil niet dat mijn kind zich later onderscheid van anderen omdat ze vroeg kwam.

Dus nee, geen helden. Wel trots op mijn sterke ouders die slokdarm- en borstkanker hebben gehad maar inmiddels (redelijk) zijn hersteld maar ook trots op mijn vriendin die wel is overleden.

Het leven overkomt iedereen maar een beetje, denk ik altijd. Ik denk dat ik NICU- en neomensen nog het dichtst bij de omschrijving vind passen. Vrijwillig jezelf begeven in die wereld van dat veel te kleine fragiele leven met die enorme wolk verdriet boven de couveuse, ik zou het niet kunnen.

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 22:55

Mijn superheld is mijn opa. EscaperoomS zijn leuk, ik doe niks aan sport. Ik loop en fiets veel tijdens mijn werk maar een abonnement op de sportschool is eigenlijk wel een beetje nodig nodig.

Jorex, wat fijn dat het gips eraf is.
candalisa, wat naar om mee te maken. Gelukkig is hij nu gevonden. de prints zijn trouwens wel heel erg leuk.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 22:59

Oef superhelden. Tja mijn ouders zijn echt de beste ouders ooit. Staan altijd voor iedereen klaar en hebben zelfs een tijd een meisje die ze kenden van de sportschool in huis gehad die bij haar gewelddadige vriend weg ging. Om uiteindelijk keihard op hun neus te gaan, omdat zij hun echt liet stikken. Maar toch blijven ze altijd mensen helpen.

Als het gaat om fictieve superhelden. Captain America!! Maar goed dat is omdat Chris Evans gewoon echt heel erg fijn is om naar te kijken.

Oef wij zijn weer gezwicht hoor.
We hebben een Roemeense hond, een Roemeense kat en een inteelt katje van een hamsteraar uit NL en nu gaan we een kitten ‘opvangen’ maar als het goed gaat blijft ie natuurlijk gewoon.
Afbeelding

Dan hebben we al 3 tinten rood in huis haha.