wyoming schreef:Ik moet mijn hond in laten slapen
Heel veel sterkte

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Bullebeest schreef:Dat ik op social media steeds van iemand tegenstrijdige berichten zie. Hoe vaak het paard al is afgekeurd en nooit meer bereden mag worden en dan even later ik ze weer van alles zie doen met het dier. Dit al jarenlang. Ga ze maar eens skippen. Kan daar zo slecht tegen.
wyoming schreef:Ik moet mijn hond in laten slapen
M_D_H schreef:Bullebeest schreef:Dat ik op social media steeds van iemand tegenstrijdige berichten zie. Hoe vaak het paard al is afgekeurd en nooit meer bereden mag worden en dan even later ik ze weer van alles zie doen met het dier. Dit al jarenlang. Ga ze maar eens skippen. Kan daar zo slecht tegen.
Ik vraag mij af of jij dezelfde persoon op social media hebt als dat ik heb
MyWishMax schreef:Sterkte wyoming!
Ik moet wat halen bij de supermarkt, maar kan niet weg. Schilderen zijn ineens hier bezig en hebben de ramen open getrokken en komen door de tuin. (Achtertuin, over de schutting geklommen. Ze hadden geluk dat ik de achterdeur dicht had zitten) Als ik nu weg ha eet de hond ze opHandig is het niet, want die ramen kunnen niet open blijven als het gaat regenen. Hoe moeilijk is het nu om even aan te geven wanneer je komt en wat je gaat doen? Morgen de hele dag onderweg om paard op te halen na operatie dus dan zit alles dicht. Ze letten namelijk ook niet op, verdwijnen ook gewoon ineens terwijl ze alles open achterlaten, ipv zoals aangegeven om 4 uur pas.