Suzanne F. schreef:Als jezelf wat zwaarder bent, voel je je dan niet ongemakkelijk? Dat is voor mij echt een drempel. Het is niet dat ik superzwaar ben maar ben wel zwaarder/anders dan toen ik jonger was. Als ik me dan indenk dat ik intiem moet zijn met iemand dan voel ik me al rot.
Ja zo voel ik mezelf ook maar het lukt me momenteel niet, misschien een goede motivatie. Het is twee kanten op, enerzijds probeer ik te denken als iemand mezelf nu leuk vindt dan weet ik zeker dat ie me altijd leuk vindt. Als ik dun ben en in een date/relatie zit is er altijd een stemmetje die zegt: als je aankomt vindt ie je te dik. Ik spoor niet, I know.
Maar goed zelfs toen ik op een leuk gewicht zat konden mannen zeggen dat ik dik was of te zwaar. Ik heb het meeste gewicht op bovenbenen bovenarmen en kont ivm lipoedeem. Dus het is eigenlijk nooit goed.... En dan zie je op straat stelletjes waarbij de vrouw minimaal 100 kilo weegt en een leuke vent er naast....
Ik heb er wel al ets over gezegd maar ja de een vindt rondingen bij iemand van 60 kilo die bollig is en de ander vindt rondingen hebben bij 100 kilo. Dus een subjectief iets.
Maar ik heb nu een kleine 2 weken om weer een beginnetje te maken. Ik was mooi wat aan het afvallen tot ik corona kreeg en toen zoeffff kwam ik weer wat aan en gaf ik het op. Dus kan weer opnieuw beginnen. Kilo of 10-12 dan voel ik mezelf goed.
Laatst bijgewerkt door Zonnetje81 op 28-02-23 09:57, in het totaal 1 keer bewerkt