Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Oskarrino

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-23 20:43

assie schreef:
Wat gezellig :) . Veel plezier met poolen.

Ik had gisteren eigenlijk een date, maar hij heeft afgezegd wegens migraine. Kwam mij ook wel prima uit, want ik had het eigenlijk druk genoeg :=
Volgende week even nieuw momentje pakken.

Thanks!! De zenuwen zijn ondertussen aanwezig :') Help!

Aaah balen zeg! Indd snel weer iets plannen! :)

xMyrth

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-23 21:23

Veeeeel plezier Oskarrino, komt goed :D

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-23 21:28

Veel plezier!

Ik heb morgen een wandel date, eerste keer dat we elkaar gaan zien

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-23 00:51

Wij hebben weer een ontzettend leuke date gehad, het was super gezellig, echt kunnen lachen maar ook wel serieuze gesprekken gehad. Zij had heerlijk gekookt en ineens was het al 10 uur en was het wel tijd dat we naar huis gingen (we moesten nog een uur rijden). T duurde alsnog 3 kwartier voor we echt de deur uit waren.
Hier komt hopelijk wel een staartje aan :o *D O:) <<)

Oskarrino

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-23 01:39

Oke ben nu net thuis!!

Eerst drankjes gedaan en daarna samen wezen poolen... Gesprekken super spontaan, gezellig en leuke kerel! Dit was echt leuk.

Kers op de taart willen we beiden nog een date doen, hij wilt mee naar Oskar (m'n paard haha!). Win win, hij vind paarden wel leuk....

Super benieuwd hoe dit gaat lopen. In ieder geval met een goed gevoel naar bed :)

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-23 01:44

Grappig ik zou er niks van moeten weten als meteen mee willen naar mn paarden. Is gewoon mijn eigen ding. Dan is het kijk oh dit is mijn paard.

Maar de mijne staan bij mijn ouders dus gaat sowieso nooit gebeuren voordat het echt serieus is. :+

Oskarrino

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-23 02:43

Hmm zeker ik snap je!

Vind dit in ieder geval beter dan de mannen die 'paardenmeisjes' haten... Zet ook altijd gelijk lekker de toon :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-23 09:16

Zonnetje81 schreef:
Grappig ik zou er niks van moeten weten als meteen mee willen naar mn paarden. Is gewoon mijn eigen ding. Dan is het kijk oh dit is mijn paard.

Ik zou daar dus ook echt geen zin in hebben

Maar leuk dat de date een herhaling krijgt

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-23 09:35

Mijn vriend moest eerst mijn ouders ontmoeten en mocht daarna pas mee naar de paarden. _O-

Maar beter dat dan iemand die er niks van wil weten en "ew paarden zijn vies" mentaliteit heeft. :Y)

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-23 10:00

Oskarrino schreef:
Hmm zeker ik snap je!

Vind dit in ieder geval beter dan de mannen die 'paardenmeisjes' haten... Zet ook altijd gelijk lekker de toon :')

Ja klopt maar dan was de eerste date al niet gekomen denk ik.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-23 13:30

Wat leuk Oskarrino! Klinkt als een hele geslaagde avond.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-23 13:53

Ik heb nu een jongen die een normaal gesprek kan voeren. Hij is wel klein maar daar heb ik mezelf voor nu maar overheen gezet. Hij heeft toevallig ooit met mn beste vriendin aan de pokertafel gezeten. Ze zei al hij komt me bekend voor. Volgens haar eerste indruk een normale jongen en geen stille Willy.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 16:45

Hier gisteren een hele gezellige date gehad.
We zijn wezen karten en daarna nog een drankje gedaan wat uiteindelijk uitliep tot wat te eten.

Al met al wel gezellig en volgende date staat ook al gepland voor zondag.
Totaal niet usual type waar ik op zou vallen. Hij valt eerder in mijn allergie qua mannen maar toch een hele goede klik en kunnen goed over van alles en nog wat banketstaaf.
Ik ben benieuwd hoe date 2 gaat zijn.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 17:19

xU_Blinghx schreef:
We zijn wezen karten en daarna nog een drankje gedaan wat uiteindelijk uitliep tot wat te eten.

Totaal niet usual type waar ik op zou vallen. Hij valt eerder in mijn allergie qua mannen maar toch een hele goede klik en kunnen goed over van alles en nog wat banketstaaf.

Hoe kwam het dat je hem toch een like gaf enzo? Wat is de allergie er van?

Ik merk dat die allergie vroeg of laat toch bovenkomt drijven.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-23 17:48

Zonnetje81 schreef:
xU_Blinghx schreef:

Hoe kwam het dat je hem toch een like gaf enzo? Wat is de allergie er van?

Ik merk dat die allergie vroeg of laat toch bovenkomt drijven.

Nou ja, heb hem via een gemeenschappelijke vriendin ontmoet. En al eerder een keer ontmoet en toen klikte het ook leuk.
Maar heb zijn tinder profiel ook gezien en dat had ik zeker naar rechts geswipet.

Maar zo in het echte leven klikken wij tot nu toe heel goed en valt het hartstikke mee. Voor mij is hij een allergie omdat hij wat verwaand overkomt en in andere kringen bevind dan waar ik mij normaal bevind.
En politieke kijk staan we zowat lijnrecht tegenover elkaar. Maar dat geeft ook leuke discussies en andere perspectieven.

We gaan het zien hoe het verloopt.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 01:05

Leuke updates!

Hier de laatste handtekeningen vandaag gezet, over precies 4 weken samenwonen, voelt heel fijn maar ook een beetje dubbel, was toch 8 jaar mijn nestje :)

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 01:21

Spannende stap Ailill, logisch dat het dubbel voelt.

xU_Blinghx ik denk juist leuk dat je buiten je comfort-zone stapt hiermee. Zo zie je maar dat zo'n profiel ook niet alles zegt.

Zonnetje klinkt leuk! Is ie kleiner dan jij?

Ik schreef een tijdje geleden dat ik sinds januari in contact ben met iemand via whatsapp. We appen nog steeds dagelijks en het contact is nog steeds leuk. We hebben nu ook een date gepland. Duurt nog wel even, 18 maart is het zover. Jemig wat vind ik dat spannend, ik heb al 16 jaar geen date meer gehad _O- . We gaan wandelen en ergens iets drinken, niet meteen te spannend maken. Ik ben wel heel benieuwd naar hem maar ook wel onzeker, meer bang dat ik tegenval dan hij zeg maar.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 09:20

Muronia schreef:
Spannende stap Ailill, logisch dat het dubbel voelt.

xU_Blinghx ik denk juist leuk dat je buiten je comfort-zone stapt hiermee. Zo zie je maar dat zo'n profiel ook niet alles zegt.

Zonnetje klinkt leuk! Is ie kleiner dan jij?

Ik schreef een tijdje geleden dat ik sinds januari in contact ben met iemand via whatsapp. We appen nog steeds dagelijks en het contact is nog steeds leuk. We hebben nu ook een date gepland. Duurt nog wel even, 18 maart is het zover. Jemig wat vind ik dat spannend, ik heb al 16 jaar geen date meer gehad _O- . We gaan wandelen en ergens iets drinken, niet meteen te spannend maken. Ik ben wel heel benieuwd naar hem maar ook wel onzeker, meer bang dat ik tegenval dan hij zeg maar.

Oehh na 16 jaar snap ik het helemaaaal!! Hij heeft mooi geduld, dat zie je niet vaak!!

Ik heb met de mijne een date gepland 11 maart. Hij kon van het weekend alleen de avond die ik niet kan. Dus ver vooruit. Ben ik normaal echt niet van maar nu voelt dat prima. Hij kletst lekker en normaal op de app. Niet opdringerig. Alsof ik met een goede vriend of vriendin app. Gewoon relaxt.

Hij is volgens zn profiel 169 en ik 163. Ik ben gewend tegen anderen op te kijken. Dus voel mezelf bij een kleine man snel een reus en een dikke olifant. En vaak liegen mannen over hun lengte. Dus ik ben benieuwd. Ik ben momenteel best zwaar voor mijn doen. Dat maakt mij dan weer onzeker. En of ik wel een seksuele klik weer ga vinden bij iemand die in de praktijk super leuk is maar dat je dan net díé vibe er niet bij hebt….

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 09:32

Als jezelf wat zwaarder bent, voel je je dan niet ongemakkelijk? Dat is voor mij echt een drempel. Het is niet dat ik superzwaar ben maar ben wel zwaarder/anders dan toen ik jonger was. Als ik me dan indenk dat ik intiem moet zijn met iemand dan voel ik me al rot.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 09:45

Tactisch Suzanne. +:)+

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 09:55

Nou... niet heel subtiel idd :=

Maarre, niet zo onzeker zijn hoor zonnetje. Nergens voor nodig.
Ik ben ook niet meer het sprietje wat ik vroeger was. Vind ik soms ook lastig. Maar hey... er zijn ook voordelen: grotere boezem, beetje meer figuur, levenservaring enzo :D .
Enne... de meeste mannen vinden rondingen juist sexy. Dus ik zou me er niet zo druk overmaken. Hij weet wat hij likete tenslotte. Ok, tenzij je foto's hebt gebruikt van 20 kilo geleden, dan is het verhaal wellicht anders. :+

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 09:56

Suzanne F. schreef:
Als jezelf wat zwaarder bent, voel je je dan niet ongemakkelijk? Dat is voor mij echt een drempel. Het is niet dat ik superzwaar ben maar ben wel zwaarder/anders dan toen ik jonger was. Als ik me dan indenk dat ik intiem moet zijn met iemand dan voel ik me al rot.

Ja zo voel ik mezelf ook maar het lukt me momenteel niet, misschien een goede motivatie. Het is twee kanten op, enerzijds probeer ik te denken als iemand mezelf nu leuk vindt dan weet ik zeker dat ie me altijd leuk vindt. Als ik dun ben en in een date/relatie zit is er altijd een stemmetje die zegt: als je aankomt vindt ie je te dik. Ik spoor niet, I know.

Maar goed zelfs toen ik op een leuk gewicht zat konden mannen zeggen dat ik dik was of te zwaar. Ik heb het meeste gewicht op bovenbenen bovenarmen en kont ivm lipoedeem. Dus het is eigenlijk nooit goed.... En dan zie je op straat stelletjes waarbij de vrouw minimaal 100 kilo weegt en een leuke vent er naast....

Ik heb er wel al ets over gezegd maar ja de een vindt rondingen bij iemand van 60 kilo die bollig is en de ander vindt rondingen hebben bij 100 kilo. Dus een subjectief iets.

Maar ik heb nu een kleine 2 weken om weer een beginnetje te maken. Ik was mooi wat aan het afvallen tot ik corona kreeg en toen zoeffff kwam ik weer wat aan en gaf ik het op. Dus kan weer opnieuw beginnen. Kilo of 10-12 dan voel ik mezelf goed.
Laatst bijgewerkt door Zonnetje81 op 28-02-23 09:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 09:57

assie schreef:
Nou... niet heel subtiel idd :=

Maarre, niet zo onzeker zijn hoor zonnetje. Nergens voor nodig.
Ik ben ook niet meer het sprietje wat ik vroeger was. Vind ik soms ook lastig. Maar hey... er zijn ook voordelen: grotere boezem, beetje meer figuur, levenservaring enzo :D .
Enne... de meeste mannen vinden rondingen juist sexy. Dus ik zou me er niet zo druk overmaken. Hij weet wat hij likete tenslotte. Ok, tenzij je foto's hebt gebruikt van 20 kilo geleden, dan is het verhaal wellicht anders. :+

Nee ik heb wel de juiste foto's gebruikt maar het nadeel is dat ik dus een smal gezicht heb en ik vind het op de foto's toch wat vertekenen. En rondingen = subjectief. hahaha.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 10:04

Want een vrouw van 100 kilo zou geen leuke vent er naast kunnen hebben? He? :?

En verder: zoveel mensen, zoveel wensen. Er zijn mannen die vallen op heel slank en er zijn mannen die vallen op steviger/rondingen en álles wat er tussen in zit (of daar buiten valt).

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-23 10:08

Berdien schreef:
Want een vrouw van 100 kilo zou geen leuke vent er naast kunnen hebben? He? :?

En verder: zoveel mensen, zoveel wensen. Er zijn mannen die vallen op heel slank en er zijn mannen die vallen op steviger/rondingen en álles wat er tussen in zit (of daar buiten valt).

Het gaat erom dat tussen mijn oren zit dat mannen slank willen en dat mijn ervaring is dat ze dat dus ook gewoon bot laten merken dat ze je te dik vinden en ik dus GEEN 100 kilo weeg. Dus hoe vinden die vrouwen een leuke man die dat geen probleem vinden. :+