Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ceffyl schreef:Dieuwke_ schreef:Ik begrijp oprecht niet waarom mensen de drang voelen om nog meer mensen op deze wereld te planten
Ik wil zelf geen kinderen, maar ik kan echt wel begrijpen dat er mensen zijn die het wel graag willen. Iedereen zijn eigen ding toch.
Josien_ schreef:Op Q-music hebben ze vanochtend bekend gemaakt dat Marieke zwanger is en ik zie al die reacties met "gefeliciteerd" enzo, maar ik heb alleen maar de neiging om te reageren met "Sterkte!"
Captain schreef:Ik snap het ook wel, ik zie het altijd maar als de afkeer die ik er voor heb, die wens hebben zij. Ik snap hen niet, zij snappen mij niet.
Net... in de 'voortuin'...
[ [url=m/hFGGpO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Captain schreef:Ik snap het ook wel, ik zie het altijd maar als de afkeer die ik er voor heb, die wens hebben zij. Ik snap hen niet, zij snappen mij niet.
Net... in de 'voortuin'...
[ [url=m/hFGGpO.jpg]Afbeelding[/url] ]
FrNo schreef:Josien_ schreef:Op Q-music hebben ze vanochtend bekend gemaakt dat Marieke zwanger is en ik zie al die reacties met "gefeliciteerd" enzo, maar ik heb alleen maar de neiging om te reageren met "Sterkte!"
Nu begin ik toch te twijfelen aan haar burnout. Net terug en nu zwanger.
Urbanus schreef:Ik vind echt niet dat er een wet moet komen wbt het aantal kinderen dat men krijgt.
Ik vind wel dat men de common sense moet hebben om er niet 5 ofzo te baren.
Lastig lastig.
DuoPenotti schreef:China is met niets te vergelijken met hier, dus ook nooit dat 1 kind beleid.
Net zo min als nu nog fokken vergeleken kan worden met wie hier al (ongevraagd) rondloopt.
Wat er rondloopt hoef je niet te doden, weinig er meer bij plempen en het aantal slinkt ook wel.
Dat gaat dan vanzelf zonder genocide.
De mensen die dat dus zeggen om hun kruisgespuis te rechtvaardigen zijn net diegene die er geen zouden moeten krijgen...