Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
idylle schreef:Geen idee of het hier al eens genoemd is en of ik dit hier zo mag typen. Zo niet haal maar weer wrg. Maar op Facebook is een groep; Misdaad en meer. Daar komen ook van allerlei bizarre dingen voorbij vaak met foto's in reactie waarbij eerst bericht van trigger waarschuwing staat en je dus verder moet klikken om daadwerkelijk een foto of video te zien.
idylle schreef:Geen idee of het hier al eens genoemd is en of ik dit hier zo mag typen. Zo niet haal maar weer wrg. Maar op Facebook is een groep; Misdaad en meer. Daar komen ook van allerlei bizarre dingen voorbij vaak met foto's in reactie waarbij eerst bericht van trigger waarschuwing staat en je dus verder moet klikken om daadwerkelijk een foto of video te zien.
AvHdG schreef:Ik snap je wel jolliegirl. Het feit dat ze het niet eens geprobeerd hebben vind ik ook een vreselijke gedachte. Uiteraard heb ik ook geen idee wat ik zou doen maar ik hoop toch echt dat ik iets zou doen. Ookal was het maar 5 min om zijn hand vast te houden. Waarom? Omdat ik dat menselijk vind, ik zou niet kunnen leven meteen gedachte dat ik alleen over hem heen zou zijn gestapt
Jolliegirl schreef:Nouja dan moet ik maar in gedachten houden dat iedereen die die berg op gaat het risico neemt om dood te gaan.
Ik vind het gewoon lastig om hier ren juiste gedachtegang over te plaatsen bij mezelf. Sorry daarvoor
Niobe schreef:Jolliegirl schreef:Nouja dan moet ik maar in gedachten houden dat iedereen die die berg op gaat het risico neemt om dood te gaan.
Ik vind het gewoon lastig om hier ren juiste gedachtegang over te plaatsen bij mezelf. Sorry daarvoor
Ik snap het hoor, ik heb ook moeite het te begrijpen.
Maar ik heb ook moeite met begrijpen waarom mensen massaal dit willen doen.
Maar ja, van de andere kant snappen mensen ook vast niet waarom ik 6 katten zou willen hebben ofzo.
Niobe schreef:Jolliegirl schreef:Nouja dan moet ik maar in gedachten houden dat iedereen die die berg op gaat het risico neemt om dood te gaan.
Ik snap het hoor, ik heb ook moeite het te begrijpen.
Maar ik heb ook moeite met begrijpen waarom mensen massaal dit willen doen.
Maar ja, van de andere kant snappen mensen ook vast niet waarom ik 6 katten zou willen hebben ofzo.