Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 13:25

Dat mijn familie / gezin op skivakantie is (grote droom van mij heb ik nog nooit gedaan) zonder mij omdat ik van hun niet mee mocht. En ik lig in m’n eentje ziek van de pijn op de bank. Moe van het niet slapen en wachtende tot de pijnstilling iets doet. -O-

Leuk man om naar de foto’s van een ski vakantie te kijken waarvoor jij niet uitgenodigd was. Los van m’n arm mocht ik sowieso al niet mee trouwens.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 13:33

MarlindeRooz schreef:
Dat mijn familie / gezin op skivakantie is (grote droom van mij heb ik nog nooit gedaan) zonder mij omdat ik van hun niet mee mocht. En ik lig in m’n eentje ziek van de pijn op de bank. Moe van het niet slapen en wachtende tot de pijnstilling iets doet. -O-

Leuk man om naar de foto’s van een ski vakantie te kijken waarvoor jij niet uitgenodigd was. Los van m’n arm mocht ik sowieso al niet mee trouwens.

Wat ontzettend raar, waarom mocht je niet mee? -O-

Knuffel :(:)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 13:37

Dat snapt niemand.

Mijn zusje (X) kreeg dit als examen ding van m’n vader. Maar mijn vader wil niet skieen dus ze mocht iemand mee. Haar vriendinnen konden niet dus vroeg ze mijn andere zus (Y). Die nodigde haar vriend ongevraagd uit en mijn ouders durfden geen nee te zeggen. Toen ze het vertelden zeiden ze dat ik niet mee mocht want dat was te veel mensen. En de vriend van zus Y mocht dus wel mee want daar durfden ze geen nee tegen te zeggen ofzo. Tegen mij wel.

Mijn moeder haat sneeuw enzo dus die gaat ook niet mee. Maar eindstand is wel: zusjes + aanhang zusje Y + vader zijn samen op skivakantie en ik mag niet mee. En dat verzin ik niet dat is gewoon gezegd. Of zoals mijn moeder het netjes verwoorde toen het “niet waar was dat ik niet mee mocht”, ik ben gewoon niet uitgenodigd. :))

Mijn zusjes valt niks te verwijten die denken geloof ik dat ik niet mee wilde.

Ik hou normaal ergernissen binnen familie van Bokt af maar ik ben hier zo schijtziek en boos van dat ik het gewoon even moet spuien.

En maar boodschappenlijst maken samen terwijl ik daar maandag noodgedwongen op de bank zat ziek van de pijn. En nu kan ik naar de foto’s in de groepsapp kijken. :r

Mo_86

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 13:44

Bedankt allemaal voor de sterktewensen!

Ergernis van vandaag: mijn faalangst speelt flink op vandaag waardoor ik het gevoel heb totaal incapabel te zijn voor mijn baan. Is het al weekend?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 15:51

Urbanus schreef:
Ik wil best voor je bellen, maar dan zet ik wel m'n piepstem op. :*

Zet 'm op moppie! Ik heb vertrouwen in je!

Het aanbod is al lief genoeg :))

Heb inmiddels gebeld, met wat paniekaanvallen vooraf. Maar ik heb het gedaan *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 16:01

Nog altijd herstellende van covid en daarbij horende benauwdheid, ben ik nu flink verkouden inclusief verstopte neus en sinussen. Nog erger benauwd :(

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 16:12

Morgen bloemen brengen voor op de kist.. zit er zo tegen op :(

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 16:14

Nayomie schreef:
Urbanus schreef:

Heb inmiddels gebeld, met wat paniekaanvallen vooraf. Maar ik heb het gedaan *\o/*

Knap gedaan Nayomie :j

Moestuin ga spoelen met zout water!
Ik heb toen bij de apotheek een fles fysiologisch zout gehaald en een grote spuit, zout water optrekken en opsnuiven terwijl je het andere neusgat dichthoudt.
Is goor maar daarna is het fijn!
Wat jaren terug een tip van de KNO arts.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 17:10

Dat ik mijzelf zo loop op te banketten voor een test en het achteraf zo reuze meeviel :')

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 17:13

Aangezien ik hier genoeg gezeikt heb ivm pijn...

Ik mag morgen naar huis *\o/* *\o/*

Helaas met tijdelijk een katheter aangezien mijn blaas de laatste 2 week schijnbaar een tik vd molen heeft gekregen... Maar als het goed is zou dat mrt 2-3 weken weer normaliseren

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 17:23

Jaaa wat fijn Hagelslag!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 17:29

hagelslag schreef:

Helaas met tijdelijk een katheter aangezien mijn blaas de laatste 2 week schijnbaar een tik vd molen heeft gekregen... Maar als het goed is zou dat mrt 2-3 weken weer normaliseren

Wat fijn!

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 18:40

hagelslag schreef:

Wat een heerlijk vooruitzicht Hagelslag *\o/*

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 19:12

Wat fijn hagelslag! Moest vanmiddag aan je denken hoe nu met je zou gaan.

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 19:25

Dat mensen de leugens van een stal met bewezen dierenleed (paard wat niet meer gereden mag worden intensief aan werk zetten, koeien kuil en mais, geen droge schuilplekken, te magere paarden) geloven…

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 19:58

Nayomie schreef:
Urbanus schreef:

Wat stoer zeg! Zet maar met hoofdletters in je agenda dat je vandaag iets heul spannends hebt gedaan en dat het ontzettend knap is! :* *\o/*

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 20:53

daantjuhhh schreef:
Hey iedereen.
Ik kreeg een pb’tje dat er in dit topic gevraagd wordt hoe het met mijn broertje gaat.
Super lief dat jullie aan ons denken. <3

Helaas is de operatie weer uitgesteld.
Naar waarschijnlijkheid gaat het 10 of 11 februari plaats vinden. :)

Hallo iedereen.

Vandaag bericht gehad dat mijn broertje 10 februari geopereerd gaat worden.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 21:04

daantjuhhh schreef:
daantjuhhh schreef:
Hey iedereen.
Ik kreeg een pb’tje dat er in dit topic gevraagd wordt hoe het met mijn broertje gaat.

Hallo iedereen.

Aaahh duimen dat er niks tussen gaat komen!!!

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 21:11

Yes. :)

Thanks.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 21:12

We gaan weer duimen.
Of misschien kunnen we het beter laten en geeft dat meer geluk.

Toi Toi Toi. Misschien werkt dat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 21:19

Mijn man die naar mij snauwt dat ik van de hele week mijn dochter haar tanden nog niet heb helpen poetsen en hij dat al de hele week doet.

Dus…. Ik breng al de hele week dochter weg naar school, ik ben ze dinsdag gaan halen en zat er alleen mee thuis. En gisterenmiddag en zat er ook mee alleen tot 18.00. En vandaag ben ik ze ook gaan halen. Oh, en morgen is het schoolvrije dag, uiteraard ook mijn verantwoordelijkheid. Verhaaltje voor het slapen moet ik ook altijd doen, net zoals denken aan haar afspraken, zijn afspraken, mijn afspraken. Anyway, ik denk dat jullie dus wel snappen waarom ik vrij kwaad ben dat hij al de hele week tanden moet poetsen. De horror.

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 21:25

Moestuin schreef:
Mijn man die naar mij snauwt dat ik van de hele week mijn dochter haar tanden nog niet heb helpen poetsen en hij dat al de hele week doet.

Dus…. Ik breng al de hele week dochter weg naar school, ik ben ze dinsdag gaan halen en zat er alleen mee thuis. En gisterenmiddag en zat er ook mee alleen tot 18.00. En vandaag ben ik ze ook gaan halen. Oh, en morgen is het schoolvrije dag, uiteraard ook mijn verantwoordelijkheid. Verhaaltje voor het slapen moet ik ook altijd doen, net zoals denken aan haar afspraken, zijn afspraken, mijn afspraken. Anyway, ik denk dat jullie dus wel snappen waarom ik vrij kwaad ben dat hij al de hele week tanden moet poetsen. De horror.

Wat ben jij naar voor je man zeg. Dat je hem dat aan doet. Kun je echt niet maken....

(Hier moeder van 3 waar het met afspraken ed precies zo gaat. Gebeurt niet vaak maar ik kan ook niet zo tegen dat soort gemopper...)

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 21:32

daantjuhhh schreef:
daantjuhhh schreef:
Hey iedereen.

Hallo iedereen.

Spannend Daantjuhhh, inderdaad duimen dat alles nu doorgaat en goed komt +:)+

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 21:33

JustMe8484 schreef:
Moestuin schreef:

Wat ben jij naar voor je man zeg. Dat je hem dat aan doet. Kun je echt niet maken....

(Hier moeder van 3 waar het met afspraken ed precies zo gaat. Gebeurt niet vaak maar ik kan ook niet zo tegen dat soort gemopper...)

Ik las eerst alleen je eerste zin en dacht echt, nou iets minder mag ook wel :')

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 21:41

Wat fijn Daantjuhhh!! Nu hopen dat het ook daadwerkelijk gebeurd! Ik ga duimen +:)+

Had mezelf beloofd om elke dag 2x een workout te doen.
Heb echt zo spierpijn van gisteren dat ik het vandaag maar 1 keer doe -O-