Leuk man om naar de foto’s van een ski vakantie te kijken waarvoor jij niet uitgenodigd was. Los van m’n arm mocht ik sowieso al niet mee trouwens.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Dat mijn familie / gezin op skivakantie is (grote droom van mij heb ik nog nooit gedaan) zonder mij omdat ik van hun niet mee mocht. En ik lig in m’n eentje ziek van de pijn op de bank. Moe van het niet slapen en wachtende tot de pijnstilling iets doet.
Leuk man om naar de foto’s van een ski vakantie te kijken waarvoor jij niet uitgenodigd was. Los van m’n arm mocht ik sowieso al niet mee trouwens.
Nayomie schreef:Urbanus schreef:Ik wil best voor je bellen, maar dan zet ik wel m'n piepstem op.
Zet 'm op moppie! Ik heb vertrouwen in je!
Het aanbod is al lief genoeg
Heb inmiddels gebeld, met wat paniekaanvallen vooraf. Maar ik heb het gedaan
hagelslag schreef:Aangezien ik hier genoeg gezeikt heb ivm pijn...
Ik mag morgen naar huis![]()
Helaas met tijdelijk een katheter aangezien mijn blaas de laatste 2 week schijnbaar een tik vd molen heeft gekregen... Maar als het goed is zou dat mrt 2-3 weken weer normaliseren
Nayomie schreef:Urbanus schreef:Ik wil best voor je bellen, maar dan zet ik wel m'n piepstem op.
Zet 'm op moppie! Ik heb vertrouwen in je!
Het aanbod is al lief genoeg
Heb inmiddels gebeld, met wat paniekaanvallen vooraf. Maar ik heb het gedaan
daantjuhhh schreef:Hey iedereen.
Ik kreeg een pb’tje dat er in dit topic gevraagd wordt hoe het met mijn broertje gaat.
Super lief dat jullie aan ons denken.![]()
Helaas is de operatie weer uitgesteld.
Naar waarschijnlijkheid gaat het 10 of 11 februari plaats vinden.
daantjuhhh schreef:daantjuhhh schreef:Hey iedereen.
Ik kreeg een pb’tje dat er in dit topic gevraagd wordt hoe het met mijn broertje gaat.
Hallo iedereen.
Vandaag bericht gehad dat mijn broertje 10 februari geopereerd gaat worden.
Moestuin schreef:Mijn man die naar mij snauwt dat ik van de hele week mijn dochter haar tanden nog niet heb helpen poetsen en hij dat al de hele week doet.
Dus…. Ik breng al de hele week dochter weg naar school, ik ben ze dinsdag gaan halen en zat er alleen mee thuis. En gisterenmiddag en zat er ook mee alleen tot 18.00. En vandaag ben ik ze ook gaan halen. Oh, en morgen is het schoolvrije dag, uiteraard ook mijn verantwoordelijkheid. Verhaaltje voor het slapen moet ik ook altijd doen, net zoals denken aan haar afspraken, zijn afspraken, mijn afspraken. Anyway, ik denk dat jullie dus wel snappen waarom ik vrij kwaad ben dat hij al de hele week tanden moet poetsen. De horror.
daantjuhhh schreef:daantjuhhh schreef:Hey iedereen.
Hallo iedereen.
Vandaag bericht gehad dat mijn broertje 10 februari geopereerd gaat worden.
JustMe8484 schreef:Moestuin schreef:Mijn man die naar mij snauwt dat ik van de hele week mijn dochter haar tanden nog niet heb helpen poetsen en hij dat al de hele week doet.
Dus…. Ik breng al de hele week dochter weg naar school, ik ben ze dinsdag gaan halen en zat er alleen mee thuis. En gisterenmiddag en zat er ook mee alleen tot 18.00. En vandaag ben ik ze ook gaan halen. Oh, en morgen is het schoolvrije dag, uiteraard ook mijn verantwoordelijkheid. Verhaaltje voor het slapen moet ik ook altijd doen, net zoals denken aan haar afspraken, zijn afspraken, mijn afspraken. Anyway, ik denk dat jullie dus wel snappen waarom ik vrij kwaad ben dat hij al de hele week tanden moet poetsen. De horror.
Wat ben jij naar voor je man zeg. Dat je hem dat aan doet. Kun je echt niet maken....
(Hier moeder van 3 waar het met afspraken ed precies zo gaat. Gebeurt niet vaak maar ik kan ook niet zo tegen dat soort gemopper...)