Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blue_Eyes schreef:loriene schreef:Sommigen ja.
Maar om dan alle kinderen te vaccineren? Nee.
Het kloterige is dat je van tevoren niet weet welke kinderen er dan zo ziek worden...
Douce schreef:Laten we heel eerlijk zijn, er zijn ziektes waar kinderen gemiddeld genomen meer last van hebben (het RS virus bijvoorbeeld) en daar hoor je veel minder angst over. Als mijn zoon een oproep krijgt, laat ik die echt varen.
Cer schreef:Sizzle schreef:Voor mij wel, ik heb geen zin om iets te moeten laten zien voor een spontaan etentje. Dan ga ik wel op een terras zitten (geen plicht buiten).
maar jij hebt dat bewijs toch? Dan kan je toch gewoon naar binnen?
Sizzle schreef:Ik heb gewoon niet zo die drang om me voor een hapje te moeten „identificeren“. Ik heb mijn certificaat dan ook nog niet gedownload.
Sizzle schreef:Inmiddels hebben wij nu ook een 3G bewijsplicht voor restaurants, fitness en nog een zooitje andere dingen.
Ik ben welliswaar ingeent maar juig het niet toe dat nu de ondernemers er weer onder lijden hebben
MarlindeRooz schreef:Ik vind het ook heel onprettig om me steeds te moeten laten controleren voor ik ergens heen kan. Voelt als een inbreuk op mijn vrijheid. Dat terwijl ik volledig gevaccineerd en alles ben.
purny schreef:MarlindeRooz schreef:Ik vind het ook heel onprettig om me steeds te moeten laten controleren voor ik ergens heen kan. Voelt als een inbreuk op mijn vrijheid. Dat terwijl ik volledig gevaccineerd en alles ben.
Volgens mij gaat het echt niet zover komen dat je bij elk café of restaurant je je bewijs moet laten zien.
Het gaat mij er meer om dat Hugo en consorten denkt dat bij deze maatregel er nog veel meer mensen zich laten vaccineren. Terwijl ik zeker weet dat dit de vaccinatie bereidheid er totaal geen goed aan zal doen.(want ja, nederlanders en iets moeten is nogal een probleem)
Overigens moet er eerst nog over gedebatteerd en gestemd worden.
purny schreef:MarlindeRooz schreef:Ik vind het ook heel onprettig om me steeds te moeten laten controleren voor ik ergens heen kan. Voelt als een inbreuk op mijn vrijheid. Dat terwijl ik volledig gevaccineerd en alles ben.
Volgens mij gaat het echt niet zover komen dat je bij elk café of restaurant je je bewijs moet laten zien.
Het gaat mij er meer om dat Hugo en consorten denkt dat bij deze maatregel er nog veel meer mensen zich laten vaccineren. Terwijl ik zeker weet dat dit de vaccinatie bereidheid er totaal geen goed aan zal doen.(want ja, nederlanders en iets moeten is nogal een probleem)
Overigens moet er eerst nog over gedebatteerd en gestemd worden.