Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mando

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 05:23

Gisteren 3 dode wespen in de kleding kamer gevonden nu de halve nacht liggen spoken over een nest die misschien op zolder zit.
Vandaag maar even een mannetje bellen die kan checken.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 05:34

Plafonddienst.

[***] schreef:
Waarom is wat ik doe en wie ik ben nooit goed genoeg?

Knoop 1 ding goed in je oren. Jij bent oke hoe jij bent. Er zijn altijd mensen knapper, slimmer, groter, zorgzamer, *insert elk random woord*. Maar, geloof mij. Perfect bestaat niet. Bij niemand niet. En dat is maar goed ook ;) wees lief voor jezelf.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 06:29

Kookaburra schreef:
Plafonddienst.

[***] schreef:

Knoop 1 ding goed in je oren. Jij bent oke hoe jij bent. Er zijn altijd mensen knapper, slimmer, groter, zorgzamer, *insert elk random woord*. Maar, geloof mij. Perfect bestaat niet. Bij niemand niet. En dat is maar goed ook ;) wees lief voor jezelf.

Yes girl, preach! 100% mee eens.

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 06:39

Dat ik misselijk wakker werd %)

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 07:15

Mando schreef:
Gisteren 3 dode wespen in de kleding kamer gevonden nu de halve nacht liggen spoken over een nest die misschien op zolder zit.
Vandaag maar even een mannetje bellen die kan checken.

Oh dat hebben we hier gehad toen mijn dochter op zolder sliep!
Ze had gewoon drie wespen in bed %)
Bleek een groot nest onder de dakpannen te zitten, schrok me rot.
Ik heb iemand van de gemeente gebeld en die kwam spuiten tussen de dakpannen, geen wesp meer gezien _/-\o_

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 07:16

Kookaburra schreef:
Plafonddienst.

[***] schreef:

Oja. Met uitzondering van Pink. Die vindt jou perfect <3 En Pink is gewoon een ontzettend tof mens! Heeft een hele pittige jeugd gehad en weet waar ze het over heeft.
Laatst bijgewerkt door Kookaburra op 24-08-21 07:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 07:20

Domme mensen op het internet die 0,0 kennis van honden hebben maar wel die gevaarlijke onzin over dominantie lopen te verspreiden. Zucht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 07:29

mijn kat me alweer wakker maakte om 5 uur en ik daarna in een soort bibber shock wakker werd, had ook echt een bizar rare/enge droom :brr:

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-21 08:57

Afschietverbod op konijnen in Gelderland omdat de rechter vind dat er onvoldoende onderbouwd kan worden welke schaden die beesten aanrichten. Mede mogelijk gemaakt door een of andere dierenvereniging die alleen maar alles "sielugh" vind en liever fretten in een hol loslaat en alles laat verslinden en gif laat spuiten dan een geoefende jager het met een schot af laat maken.

Echt ik snap er niks meer van. -O-

Gaan zo veel paarden en koeien benen breken hierdoor met al die konijnenhollen in weilanden..

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 09:14

Dat de hond ziek is...we hebben hem na jaren dokteren eindelijk echt goed op de rit. Kreeg hij meer last van artrose. Oké, is nog te helpen met pijnstilling.
Maar nu lijkt het er op alsof het medicijn wat hij nodig heeft voor zijn darmen op zijn nieren is geslagen. Hij heeft gisteren onbeperkt mogen drinken, maar we hebben wel afgemeten hoeveel hij binnen kreeg. Heeft hij in 24 uur 6,5 liter water gedronken. Hij weegt normaal zo'n 40 kilo, maar is de afgelopen week erg afgevallen.
Gisteren de dierenarts gebeld, maar ze heeft morgen pas tijd. Vandaag nog even aankijken dus.

Je dier zo zien aftakelen is echt een hel.

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 09:38

Sterkte PineApple!! :(:)
Dat is ook naar.

Wat ik vond op het schrikdraadapparaat;
Afbeelding
Afbeelding

Sterrenschot :r

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 09:54

Ik word elke keer boos van de beelden van wat er allemaal gebeurd in Afganistan, hoe er om wordt gegaan met mensen, hoe mensen het leven zuur wordt gemaakt. Vreselijk...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 09:55

Telpeva schreef:
Ik word elke keer boos van de beelden van wat er allemaal gebeurd in Afganistan, hoe er om wordt gegaan met mensen, hoe mensen het leven zuur wordt gemaakt. Vreselijk...

Moet je nagaan. Het is in zoveel landen raak maar alleen Afghanistan wordt nu in het nieuws gebracht. Denk al alleen al aan de schending van mensenrechten in bijvoorbeeld China of Noord-Korea. -O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 10:04

Ja erg he, vreselijk dat je geluk en mogelijkheden in het leven zo kunnen afhangen van het land waar je wieg in staat of stond.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 10:22

Rekening van de dierenarts: voor paar klitten weg te scheren uit de vacht bij mijn kat,10 min binnengeweest, 78 euro alstublief :roll:
Ik viel juist niet achterover en voel me echt afgezet.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 10:26

School die alles last minute communiceert. Waarom moet alles zo lang duren? Volgende week introductie, nog niks bekend gemaakt. Week erop les, maar met klasindeling/rooster komen, ho maar. Ik zou het toch best fijn vinden als ik beschikbaarheid door kan geven bij mijn bijbaan...

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 10:59

Aan dat mijn ouders maandag 31 jaar getrouwd zijn en dat we géén idee hebben wat we ze kunnen geven. Weekendje weg staat nog van vorig jaar, zijn ze door covid nog niet aan toegekomen..

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 11:00

Benthhh schreef:
Aan dat mijn ouders maandag 31 jaar getrouwd zijn en dat we géén idee hebben wat we ze kunnen geven. Weekendje weg staat nog van vorig jaar, zijn ze door covid nog niet aan toegekomen..

Een mooie foto van de hele familie samen?

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 11:02

Benthhh schreef:

Tochtje met luchtballon? Met de hele familie een foto door een fotograaf is ook leuk inderdaad

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 11:40

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 11:46

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 12:07

De beveiligde omgeving van mijn werk. Werk verdomme nu via parallels voor hun, en nog werkt het achterlijke systeem niet. Kat gaat op m'n toetsenbord liggen, externe extra scherm wilde ook al niet wat ik wilde. Nog even en ik gooi alles door het raam heen. Is een bak geld en het moet verdomme gewoon werken.

astrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 12:14

Loeky01 schreef:
De beveiligde omgeving van mijn werk. Werk verdomme nu via parallels voor hun, en nog werkt het achterlijke systeem niet. Kat gaat op m'n toetsenbord liggen, externe extra scherm wilde ook al niet wat ik wilde. Nog even en ik gooi alles door het raam heen. Is een bak geld en het moet verdomme gewoon werken.

Precies dit als je moet werken moet het materiaal/systeem ook werken.
Bij mij werkte een deel van het systeem ook niet. Prima ben ik vanmiddag vrij.
Zorg maar dat het morgen weer werkt doe ik dan een nieuwe poging.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 12:22

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-21 12:26

astrea schreef:
Loeky01 schreef:

Precies dit als je moet werken moet het materiaal/systeem ook werken.
Bij mij werkte een deel van het systeem ook niet. Prima ben ik vanmiddag vrij.
Zorg maar dat het morgen weer werkt doe ik dan een nieuwe poging.

ICT zegt gewoon; ja dat werkt bij ons zo niet. Al het externe is eigen spullen (fatsoenlijke beeldschermen enzo). Hun laptop werkt al helemaal voor geen meter en ik moet het maar uitzoeken van ze |o. Ben er echt zo onwijs chagrijnig van.