Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Niobe schreef:DiscoDipp schreef:Aan mijzelf. Ik moet nog 3 stallen mesten, voeren, paarden binnen halen en koken voor 6 uur. Alleen omdat ik n uur tiktok filmpjes heb lopen kijken. Waarom ben ik zo.
Is niet jouw schuld. Tiktok is gewoon zo!
Knert schreef:Marije_1997 schreef:En het stalken gaat vrolijk verder. Ik ga wel mensen daten binnen kennissen kring ofzo. Morgen hopelijk op kantoor aangifte doen.
Oei vervelende situatie.
Maar trek je niet teveel ‘foute’ jongens aan?
Is het niet eens een idee om wat rustiger te worden op dit vlak? Even de kat uit de boom kijken?
Dan kun je misschien iets meer filteren voordat je je weer in zo’n bijzondere ‘relatie/date’ stort.
Je bent het waard om een leuke passende kerel te krijgen toch?
een mooie echte liefde zou zich hier niet door laten hinderen. Scheelt jou ook weer hartzeer.
Escamilla schreef:Mkango schreef:Hup, zelf bellen!
Ik heb te vroeg geroepen! Werd net gebeld en ben aangenomen
marley93 schreef:Het appartement wat ik vanmiddag ben wezen bezichtigen viel echt heel erg tegen. Niet alleen qua mankementen, maar ook de VVE daar scheen echt heel shady te zijn. Gaven de makelaar nergens antwoord op, dat soort dingen.
Ik heb deze makelaar al vaker getroffen, ontzettend aardige vrouw, en zelfs zij raadde me tussen de regels door aan om het niet te doen.
Dat gebeurt natuurlijk, maar deze locatie was zo top... Nou ja, komt wel weer iets anders!